Συνέντευξη: Η Βαλβολίνη
Δεν αντέξαμε
Οι απόψεις διίστανται. Η σάτιρα με την προσβολή απέχουν ελάχιστα μεταξύ τους και αρκετοί είναι αυτοί, που λένε, ότι «Η Βαλβολίνη» ορισμένες φορές το παρατραβάει. Θέλοντας να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο, ψάξαμε, βρήκαμε την ομάδα και τολμήσαμε να τους ρωτήσουμε, όλα όσα θα θέλατε να μάθετε. Δηλώνουν ότι έχουν στην κατοχή τους βελτιωμένα αυτοκίνητα, έχουν λάβει μέρος σε αγώνες Dragster και κυκλοφορούν ανάμεσά μας στα «γρήγορα» στέκια. Παρόλα αυτά, η φωτογράφηση έγινε με άκρα μυστικότητα, καθώς δεν ήθελαν να αποκαλύψουν τα πρόσωπά τους. Το νου σας μην μπείτε στα hashtag τους!
Τι ήταν αυτό, που σας ώθησε να ανοίξετε μία τέτοια σελίδα? Ξεκινήσατε απλά για να σπάσετε πλάκα με τους κολλημένους της αυτοκίνησης ή μήπως είχατε προσχεδιάσει κάτι μεγαλύτερο?
Η σελίδα μας δημιουργήθηκε για έναν πάρα πολύ απλό λόγο. Κάθε ένας από τους διαχειριστές θα μπορούσε να θεωρηθεί μεγάλος petrolhead. Απλά η αγάπη μας για τα αυτοκίνητα μας ώθησε να ανοίξουμε τη σελίδα αυτή. Σίγουρα δεν είμαστε οι μόνοι που πάμε στα «στέκια» και βλέπουμε τον κάγκουρα με το σαξόραλλο να σπάει τα τύμπανα του κόσμου με την εξάτμιση των 40 ευρώ. Όλοι έχουμε δει τους κομπλεξικούς ιδιοκτήτες Honda να τσακώνονται στα σχόλια στα Social Media για το ποιος έχει 13 και όχι 12 κιλά ροπής. Όλα αυτά μας έκαναν να ανοίξουμε τη σελίδα. Όλοι οι κολλημένοι που δεν αφήνουν εμάς και εσάς, που απλά θέλουμε να απολαύσουμε τα αυτοκίνητα και την ενέργεια που δίνει ο δρόμος, οι κόντρες και τα «φτιαγμένα». Ποιος δεν είδε το «τουρμπάτο» S2000 να ανοίγει και δεν τρελάθηκε, αλλά ποιος δεν είδε και το 16άρι Honda με το μπουρί και δεν ξενέρωσε για την υπόλοιπη βραδιά?
Ποιοί είναι αυτοί που εκνευρίζονται περισσότερο και αντιδρούν χειρότερα στο πείραγμα?
Για αρχή, να ξεκαθαρίσουμε κάτι, εδώ δεν μιλάμε για πείραγμα. Μιλάμε για την πραγματικότητα, που επικρατεί στο δρόμο κάθε μέρα και σκοπός μας είναι να εκφράζουμε αυτήν την πραγματικότητα μέσα από καυστικές, αλλά ταυτόχρονα και αληθινές εικόνες. Κολλημένοι υπήρχαν και θα υπάρχουν. Αυτοί, που εκνευρίζονται περισσότερο, είναι αυτοί, που νομίζουν ότι το 16άρι «τούρμπο», που έχουν, είναι το καλύτερο και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο. Είναι αυτοί, που στα πηγαδάκια, στα «στέκια», μιλάνε πάντα για τα αυτοκίνητα, που πέρασαν και ποτέ για τα αυτοκίνητα, που τους πέρασαν.
Ποιοί θεωρείτε ότι σηκώνουν το πιο πολύ «δούλεμα» και γιατί?
Εδώ, η απάντηση είναι εύκολη. Όλοι! Εάν το καλοσκεφτείς, μπορείς να βρεις να πεις κάτι για τους πάντες. Αλλά, εάν έπρεπε να ξεχωρίσουμε μία κατηγορία, τότε θα ήταν οι «σαξοραλλάδες». Εντάξει παιδιά, καταλαβαίνουμε, τα αυτοκίνητα σας (κουβάδες) πηγαίνουν μέχρι τα 130km/h σχετικά καλά. Αφού τα πετάξεις από ελικόπτερο, στο διάστημα, μέσα από μαύρη τρύπα και από άλλο γαλαξία. Απλά, έχουν τόσο πλάκα οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες. Ξεκινώντας από το ντύσιμο, που πιστεύω δεν χρειάζεται στυλιστική ανάλυση και τελειώνοντας με την κάθετη θέση οδήγησης. Τόσο κοντά στο παρμπρίζ, ώστε να το αγγίζει η μύτη σου. Τραγικοί.
Έχετε κράξει κατά καιρούς όλους τους εκπρόσωπους από τις διαφορετικές σχολές της αυτοκίνησης… Ποιά είναι η αγαπημένη σας μάρκα στο «κράξιμο» και ποιοί θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτεροι «κάγκουρες»?
Αφού διαβάσαμε αυτήν την ερώτηση, μπορώ να σου απαντήσω ότι 17 φωνές από όλους του διαχειριστές απάντησαν ταυτόχρονα «Alfa Romeo». Οι τύποι είναι απίστευτοι. Όλοι γνωρίζουμε ότι κατά καιρούς βγάλανε μερικά καλά μοντέλα. Εντάξει, μην ψαρώνετε, όλα τραγικά ήταν. Ξεκινώντας από την αρχή και φτάνοντας στο τέλος, η Alfa Romeo θα μπορούσε να περιγραφεί ως μία εταιρεία, που χρησιμοποίησε το όμορφο ιταλικό design και το κατέστρεψε πουλώντας αυτοκίνητα με σκουριά και ηλεκτρικά συστήματα φτιαγμένα από πεντάχρονα παιδιά. Χαρακτηριστική η ιστορία, φίλου της σελίδας, που μας έστειλε την εμπειρία του από μία Alfa 147. «Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω τη μέρα, που αγόρασα την πρώτη μου 147 από εκείνο τον έμπορο. Μαύρη, καλογυαλισμένη και εσωτερικό αξιοζήλευτο. Παίρνω τα κλειδιά και ξεκινάω να γυρίσω σπίτι με το καινούριο μου αμάξι. Όλα καλά και ήσυχα. Μετά από ένα τέταρτο, όμως, κάτι περίεργο έγινε. Κάθε φορά που φρέναρα το αμάξι κόρναρε». Η παραπάνω ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή και έχουμε ακόμα και φωτογραφίες από την επισκευή του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία. Εδώ, μιλάμε για 35άριδες «Alfisti», που έκαναν το λάθος να αγοράσουν Alfa Romeo και τώρα, επειδή δεν μπορούν να το πουλήσουν, προσπαθούν να πείσουν τους εαυτούς του για την ιταλική φινέτσα, που δεν έχουν τα αυτοκίνητά τους.
Είναι φυσικά εμφανές ότι έχετε μια ιδιαίτερη συμπάθεια στους «Ηondaκιδες» και τους «VAGιτες»… Μήπως τελικά πίσω από όλα αυτά κρύβεται το «όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια»?
Αχχχ, και λέγαμε δεν θα πέσει αυτή η ερώτηση..... Εδώ, μπορούμε να μιλήσουμε άνετα για τους πιο κολλημένους ιδιοκτήτες στο σύμπαν. Από τη μία μεριά έχεις τους Hondaκιδες. Πήραν το δίπορτο Civic τους με 2.500€, το έβαψαν με σπρέυ και επειδή είναι ελαφρύ και το μοτέρ στροφάρει, θα σου πούνε ότι πατάνε τα πάντα. Από M3 μέχρι Zonda! ΟΧΙ Hondaκια! Το αμάξι σου παραμένει κουβάς 20ετίας και σταμάτα να προσπαθείς να μας το πλασάρεις σαν καλό, ποιοτικό και «μπιστόλι». Περνώντας στα θύματα του Γερμανικού marketing. Συγγνώμη, γράψε λάθος, Vagιτες εννοούσαμε. Άκουσε να δεις, γερμανόφιλε. Το ότι κατάφερες και πήρες ένα δεκατεσάρι TSI, δεν σε κάνει ούτε ξεχωριστό, ούτε γρήγορο. Γυρνώντας το χρόνο πίσω, θα κάνω μια ρητορική ερώτηση. Πριν 10 χρόνια, που ήταν τα όλα τα Corsa OPC και τα πιτσιρίκια Tsi-Dsg στα «στέκια»? Στα σκουπίδια. Εκεί, που ανήκουν και σήμερα. Δυστυχώς, ζούμε στην εποχή, που το «αυτοκίνητο σε κάνει οδηγό, ενώ κάποτε έπρεπε να ήσουν οδηγός, για να έχεις αυτοκίνητο».
Τι θεωρείτε αποδεκτό στη βελτίωση και τι τόσο κατακριτέο, ώστε να «πιάνεται στα δίχτυα» της βαλβολίνης?
Την εγκατάσταση ηχείων στα αυτοκίνητα. Όταν η βαλβολίνη αναλάβει την εξουσία της χώρας, κάθε Πέμπτη θα βομβαρδίζει το parking του ΣΕΦ μέχρι να εξαφανιστεί και ο τελευταίος ενισχυτής και το τελευταίο Door Panel με ηχεία. Αποδεκτή βελτίωση θα θεωρούσαμε την αισθητική βελτίωση σε σημεία λογικά και όμορφα. Και η μηχανική βελτίωση μπορεί να είναι λογική, αρκεί να είναι με μέτρο. Δεν έχει νόημα να έχεις μια σπινιαρίστρα 600 αλόγων στους μπροστά τροχούς. Το αμάξι σου είναι γελοίο, εραστή της ευθείας.
Αλήθεια, εσείς οδηγείτε κάτι, που να θυμίζει αυτοκίνητο και αν ναι, τι είναι αυτό? Μήπως είναι κάνα «παρτάλι», που και να σας το σπάσουν, χάρη θα σας κάνουν?
Τα αυτοκίνητα, που έχουν οι διαχειριστές, είναι αρκετά. Μερικά είναι και αρκετά γνωστά στα στέκια. Ενδεικτικά, ένα από αυτά είχε κατέβει στον τελευταίο αγώνα Dragster.
Αληθεύει ότι έχετε όλοι τουμπανιασμένα BMX? Τι βελτιώσεις τους έχετε κάνει και τι πίεση έχετε στα λάστιχα?
Τα BMX είναι η μεγάλη μας αγάπη. Οι μόντες μας ξεκινάνε από ενισχυμένα ψαλίδια, δισκόφρενα μπροστά αλλά και λάστιχα με σκληρό τοίχο για να αντέχουν τα άλματα. Η πίεση των ελαστικών εξαρτάται από την πίστα και το τι θέλουμε να κάνουμε. Εάν μία μέρα προπόνησης έχει αρκετά άλματα, τότε η πίεση πρέπει να είναι κάπου στην μέση.
Αν σας ήξεραν όλους με τα ονόματά σας, θα συνεχίζατε να διατηρείτε την σελίδα της Βαλβολίνης?
Όχι. Τότε, θα ήταν η στιγμή, που θα τυπώναμε το πρώτο μας τεύχος. Η στιγμή αυτή πλησιάζει...
Ως ειδικοί, ποιά θεωρείτε ότι είναι η καλύτερη βαλβολίνη της αγοράς?
Είναι μία και θα την βρείτε εδώ: facebook.com/valvolinh
Δεδομένου ότι πολύς κόσμος σας έχει «στην μπούκα», σας έχουν απειλήσει ποτέ με κάποιο τρόπο, που σας έκανε να το ξανασκεφτείτε? Ποιό είναι το πιο απειλητικό προσωπικό μήνυμα, που έχει δεχθεί η σελίδα?
Ποτέ. Πίστεψε το ή όχι, στα σχόλια όλοι κράζουν και βρίζουν. Και να μας απειλήσουν, δεν θα μας έκανε να ξανασκεφτούμε τίποτα. Η σελίδα μας λέει αλήθειες μεγάλες. Την αλήθεια δεν μπορείς να την απειλήσεις.
Μέχρι που είστε διατεθειμένοι να το φτάσετε?
Η σελίδα μας μεγαλώνει και εμείς δεν πρέπει να μένουμε στάσιμοι. Τη νέα χρονιά, στο πρωτάθλημα Drift, η Βαλβολίνη θα είναι βασικός χορηγός σε έναν αρκετά γνωστό οδηγό. Επίσης, ετοιμάζεται και η ιστοσελίδα μας στην οποία τα μέλη μας θα μπορούν να συζητάνε διάφορα τεχνικά θέματα ή να εκφράζουν προβληματισμούς για οτιδήποτε αφορά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
H Hyundai αποκάλυψε την off-road έκδοση του IONIQ 5, την XRT, η οποία θα είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στην αγορά της Αμερικής.