Ανάβαση Διονύσου 2017

Ανάβαση Διονύσου 2017

Η διαδρομή με συνολικό μήκος στα 5,5km είχε εκκίνηση στην Ανατολή της Νέας Μάκρης και τερματισμό λίγο πριν τη διασταύρωση προς τον Άγιο Πέτρο του Διονύσου. Ο αγώνας έγινε για δεύτερη συνεχόμενη φορά, μετά από 40 χρόνια από την αναβίωσή του, έχοντας ως πλεονέκτημα το γεγονός ότι διεξήχθη σε μία περιοχή κοντά στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και το αγκάλιασμα που δέχθηκε από την τοπική αυτοδιοίκηση και διάφορους άλλους φορείς. Ο αγώνας είχε έντονο συναγωνισμό, ενδιαφέρουσες μάχες και οι 96 συμμετέχοντες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι θεατές που είχαν γεμίσει σχεδόν όλο το βουνό. Ο αγώνας χωριζόταν σε δύο δοκιμαστικά περάσματα, που έγιναν το Σάββατο και σε δύο αγωνιστικά σκέλη την Κυριακή. Τόσο στα δοκιμαστικά του Σαββάτου όσο και στα δύο σκέλη του αγώνα, ταχύτερος όλων ήταν ο Super Mario ή αλλιώς Μάριος Ηλιόπουλος με το εξωφρενικά γρήγορο Ford Fiesta WRC, με το οποίο συμμετείχε στη Formula Saloon Turbo. Τον ακολούθησε ο γρήγορος και εντυπωσιακός Νίκος Γκίκας με VW Motorsport Golf Mk IV, καθώς και ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 και ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την εξωτική και πανέμορφη Ferrari 458 Challenge η οποία επισκευάστηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, από τη μικρή έξοδο που είχε στη Ριτσώνα, πριν περίπου 2 μήνες.

Στην κατηγορία Ν υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον, με τον Πάνο Κύρκο με Mitsubishi EVO IX να παίρνει την πρώτη θέση, τον Σταμάτη Κατσίμη με EVO IX τη δεύτερη, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza STi. Εκεί, όμως, που έγινε σφαγή ήταν στη Ν3, με τον Γιάννη Φωτεινέλη να έρχεται στην πρώτη θέση με Honda Civic EP3 Type R και να τον ακολουθεί στενά στη δεύτερη θέση ο Στέλιος Πελοπίδας Κωνσταντίνου, επίσης με Type-R, ο οποίος μάλιστα στο πρώτο σκέλος είχε πάρει το προβάδισμα, αλλά τελικά επικράτησε ο Φωτεινέλης με διαφορά 0,89sec! Στην Ν2 η μάχη ήταν ακόμα πιο έντονη, με τον Διονύση Γιαννούλη με Peugeot 106 S16 να παίρνει την πρώτη θέση και μια ανάσα πίσω του τον πρωτοεμφανιζόμενο Δημήτρη Ζερβό, επίσης με 106, στη δεύτερη θέση, τον Βασίλη Ρέκκα με Saxo VTS, τον Δημήτρη Πολατσίδη με 106 και τέλος τον Κίμωνα Θέο και αυτός με 106, ο οποίος είχε μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον νικητή! Στην Ομάδα Α επικράτησε ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, με δεύτερο τον Ανδρέα Ντόφη με Mitsubishi Lancer EVO VIII και τρίτο τον Βασίλη Μπάτζανο με Citroen Saxo, που πήρε και την πρώτη θέση στην Α6, με μόλις 0,48sec διαφορά από τον Σπύρο Βοργιά. Ο Γιώργος Κεχαγιάς πήρε την πρώτη θέση στην ομάδα Ε, με Ford Sierra RS 500, ενώ δεύτερος ήρθε ο Βασίλης Ντέρμας με BMW M3 και τους ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Παντελής Βασιλειάδης με Citroen AX. Πολύ ενδιαφέρον και ιδιαίτερο θέαμα είχε η κατηγορία των Ιστορικών, αφού συμμετείχαν 25 πανέμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα. Ταχύτερος όλων ήταν ο Γιώργος Κατσαρός με το απίστευτο Ford Escort Mk I, ενώ τον ακολούθησε ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Ford Escort RS 2000 και ο Ανδρέας Καροτσιέρης με Porsche 911. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΛΑΣΕΩΝ

Ν2: Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16)

Ν3: Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R)

Ν4: Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Α5: Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris)

Α6: Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS)

Α7: Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi)

Α8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)

Ε10: Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX)

Ε11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort ΜΚ ΙΙ)

Ε12: Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)

FST2: Νίκος Γκίκας (VW Golf 4)

FSA: Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Κατηγορία C: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600)

Κατηγορία D: Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000)

Κατηγορία Ε: Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος (Mazda 323 GTX)

 

Αρθρογράφος

 

Audi R8 V10 Performance VS Audi RS e-tron

Audi R8 V10 Performance VS Audi RS e-tron

Ποιο λέτε να είναι πιο γρήγορο σε μια κόντρα στην ευθεία, το ηλεκτροκίνητο Audi RS e-tron, ή το R8 V10 Performance;