4ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift & DCG, 23-24/7 Kartodromo

4ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift & DCG, 23-24/7 Kartodromo

BestEver

Το Αθλητικό Σωματείο ΦΙ.Μ.Α. και η Proaction Racing φαίνεται ότι κατάφεραν το μέχρι πρότινος ακατόρθωτο: τη συγκέντρωση των αθλητών των δύο κορυφαίων θεσμών, Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift και DCG, σε μία πίστα, σε έναν αγώνα! Αποτέλεσμα? Το πρωτοφανές για Ελληνικό αγώνα Drift νούμερο των 47 συνολικά συμμετοχών, 31 στην κατηγορία Pro και 16 στην κατηγορία Street Legal. Το πλήθος συμμετοχών οδήγησε σε ακόμα μία πρωτοτυπία, αυτήν της διεξαγωγής των ελεύθερων δοκιμαστικών το Σάββατο και του αγώνα την Κυριακή. Έτσι, διαμορφώθηκε ένα διήμερο φωτιά στη φιλόξενη πίστα καρτ Αφιδνών «Kartodromo», με τους οδηγούς να προπονούνται στη διαδρομή του αγώνα το Σάββατο και τους θεατές να παίρνουν μία γεύση του τι θα ακολουθούσε την Κυριακή και μάλιστα χωρίς εισιτήριο! Κορυφαίοι συνδυασμοί οδηγών-αυτοκινήτων απ’ όλη την Ελλάδα και την Κύπρο (Χαντζαράς, Χάρκας, Καπότης, Τσιλιμπόνης, Ζιλιμπινάκης & Τσαγκαράκης, Λεοντής, Δημητρίου, Ασλάνης, Αντρέας Μιχάλης, Φοράδης, Ξύστρας, Καραμπακάκης, Λυμπέρης, Patak),  καθώς και νέοι, πρωτοεμφανιζόμενοι αθλητές σε αμφότερες τις κατηγορίες, προσέφεραν -εκτός από θέαμα και έντονες στιγμές αδρεναλίνης- και ένα ιδιαίτερα δυνατό και αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον του αθλήματος στη χώρα μας. Ήδη, από τις μάχες της 24άδας, ξεχωρίζουν οι Patak, Αντρέας Μιχάλης, Ανδριώτης, Φοράδης, Λεοντής, Δημητρόπουλος, Λυμπέρης και Ζιλιμπινάκης στην Pro, ενώ στην Street Legal, παρέα με τον Γελαδά, που πέτυχε το καλύτερο πέρασμα στα μονά βαθμολογημένα της κατηγορίας του, το προβάδισμα παίρνουν οι Μανής, Φιλίππας, Δαγλής, Ζαχαράτος, Γιαννάκενας και Τσουνάκης. Φτάνοντας στην 16άδα της Pro, ο Τσαγκαράκης υπερισχύει του Φοράδη μετά από ένα ίσιωμα και δύο τροχούς εκτός πίστας του δεύτερου, ο 1ος στα βαθμολογημένα της Pro Χάρκας, υπερισχύει του Δημητρόπουλου, ο Αντρέας Μιχάλης υπερτερεί του Χρυσανθόπουλου, ο σταθερός και αλάνθαστος Καπότης προκρίνεται έναντι του ιδιαίτερα επιθετικού και γρήγορου Λυμπέρη, ο μεθοδικός Patak του Ασλάνη, ο Τσιλιμπόνης με γρήγορη ροή, αλάνθαστες γραμμές και μεγάλες γωνίες του Ανδριότη, ο Λεοντής που δείχνει να έχει «βρει» το 400SX στο 100% του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου Μπαξεβάνη και ο αμείλικτος Χαντζαράς του Κρητικού Ζιλιμπινάκη. Αντίστοιχα, στην Street Legal, ο Δαγλής θέτει εκτός τον Παυλόπουλο, που αντιμετώπιζε πρόβλημα με το 350Ζ, ο Γελαδάς υπερισχύει του Μανή, ο Γιαννάκενας περνάει αναπάντεχα στην επόμενη φάση μετά από μία έξοδο και ένα τετ-α-κε του Τσουνάκη και ο Φιλίππας με το «όπλο» Corolla, βγάζει εκτός τον Ζαχαράτο με το MR2.

Με τη δύση του ηλίου, φτάνουμε στην 8άδα της Pro και τα δύο ζευγάρια της Street Legal και όλα δείχνουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα. Ο Patak «συναντιέται» με τον αλάνθαστο Χάρκα, ο ανανεωμένος Καπότης με τον αναβαθμισμένο Τσαγκαράκη, ο Χαντζαράς με τον άτυχο, όπως αποδείχθηκε Αντρέα Μιχάλη, που εγκατέλειψε από κιβώτιο και ο Τσιλιμπόνης με το κομπρεσσοράτο πλέον Ε30, απέναντι στον Λεοντή με το πιο αδύναμο 400SX. Τα τελικά ζευγάρια της Pro, που προκύπτουν μετά από ανατριχιαστικές μάχες, είναι αυτά των Χάρκα-Τσαγκαράκη και Χαντζαρά-Τσιλιμπόνη, ενώ το τοπίο στην Street Legal ξεκαθαρίζει με το συνήθη ύποπτο Γελαδά να ανεβαίνει στο 1ο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τον Δαγλή στην 2η θέση και τον πρωτοεμφανιζόμενο Φιλίππα, μετά από μία πολύ καλή παρουσία, στην 3η θέση! Στο μικρό τελικό της Pro, ο έμπειρος Τσιλιμπόνης «παρασύρει» τον Τσαγκαράκη στο δικό του ρυθμό, με αποτέλεσμα ο Κρητικός να υποπέσει σε λάθη, που τον περιόρισαν στην 4η θέση. Στο μεγάλο τελικό φτάνουν οι Χαντζαράς και Χάρκας, χαρίζοντας ένα σοκαριστικό πρώτο πέρασμα σε θεατές και κριτές, αλλά και μία μικρή σύγκρουση μετά τον τερματισμό! Είπαμε, ο αγώνας τα είχε όλα! Έως ότου τα αυτοκίνητα των Χαντζαρά και Χάρκα ελεγθούν, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα show εκτός προγράμματος, μερικά extra περάσματα των Τσαγκαράκη, Ξύστρα, Δημητρόπουλου και Μπαξεβάνη. Ο τελευταίος, ένας 20χρονος πιτσιρικάς από τη Χίο, στον πρώτο του αγώνα εκτός νησιού με το BMW E36 2JZ, που έφτιαχνε για 3 ολόκληρα χρόνια, τρέλανε κριτές και θεατές, αποσπώντας μάλιστα από τους σχολιαστές του αγώνα το βαρύ χαρακτηρισμό του «μικρού Χαντζαρά»! Ένα νέο πρόσωπο, που δίχως αμφιβολία θα μας απασχολήσει στο μέλλον! Η βραδιά κλείνει με την τελική αναμέτρηση των Χαντζαρά-Χάρκα, με τον πρώτο να κάνει διαφορά από τον Χάρκα, ολοκληρώνοντας ένα γρηγορότερο πέρασμα, που εν τέλει του εξασφαλίζει και το πρώτο σκαλί του βάθρου της Pro! Απομένουν δύο ακόμη αγώνες για την ολοκλήρωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, στη Λιθακιά της Ζακύνθου και ο μεγάλος τελικός στα Μέγαρα, οπότε, μείνετε συντονισμένοι για τη συνέχεια…

 

Αρθρογράφος

 

Το Peugeot 308 αναδείχθηκε women’s car of the year

Το Peugeot 308 αναδείχθηκε women’s car of the year

Το νέο Peugeot 308 αναδείχθηκε Women’s World Car of the Year 2022!