Αυτό είναι το τελευταίο Audi R8
Σιγά – σιγά τα sport αυτοκίνητα εγκαταλείπουν τον μάταιο τούτο κόσμο και μιλάω για αυτά που είναι μαζικής παραγωγής. Τα Ferrari / Lamborghini / Bugatti κτλ, που είναι περιορισμένης και κοστίζουν πλέον εκατομμύρια, θα μείνουν για αυτούς που έχουν τόσα χρήματα να διαθέσουν, αλλά στα πιο normal sport αμάξια (όσο normal είναι ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 200 ή 300 χιλιάδες), βλέπω στο τέλος να μένει μόνη της, η Porsche 911. Πριν λίγο καιρό, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Bollinger Hofe, το τελευταίο R8, αυτό εδώ το Vegas Yellow V10 Performance Quattro Edition coupe, με bronze ζάντες 20in και το carbon αισθητικό πακέτο. Η ειρωνεία είναι πως η διακοπή της παραγωγής αναμενόταν στο τέλος του 2023, αλλά οι παραγγελίες που έγιναν όταν μαθεύτηκε πως θα το καταργήσουν έφτασαν τις 1.591 μονάδες και έτσι οι παραδώσεις καθυστέρησαν ακόμα 3 μήνες. Αυτό σημαίνει πως η αγορά έχει χώρο για τέτοια αυτοκίνητα, αλλά δεν έχει η νομοθεσία των υποκριτών της οικολογίας, που θέλουν να μας πείσουν πως για την ρύπανση του πλανήτη φταίνε τα καινούργια R8 και όχι τα τρίκυκλα στην Ινδία, τα βαπόρια με τα εκατομμύρια containers που έρχονται από Κίνα, τα αεροπλάνα και τα εργοστάσια.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Abarth κατακτά το βραβείο “Best Design” στο θεσμό “Best Brands in All Classes” του Γερμανικού περιοδικού Auto Bild.