Αγώνες ενιαίου με την Mustang Dark Horse R
Η Mustang Dark Horse R θα αποτελέσει το επίσημο αγωνιστικό αυτοκίνητο του Mustang Challenge, μιας νέας σειράς αγώνων ενιαίου τύπου, η οποία είναι σχεδιασμένη για τους λάτρεις της Mustang και φέρει την υπογραφή της IMSA. Σημείο αναφοράς ο νέος, τέταρτης γενιάς Coyote V8 κινητήρα των 5.0 λίτρων της Ford, είναι η τρίτη αγωνιστική έκδοση που βασίζεται στην Dark Horse και παρουσιάζεται αυτό το καλοκαίρι, δίπλα στις Mustang GT3 και Mustang GT4.
«Η Mustang Dark Horse R γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της Dark Horse και των Mustang GT3 και GT4.Οι Mustang που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής έχουν συμμετάσχει από την πρώτη στιγμή σε αγώνες, νικώντας ακόμα και στο Tour de France του 1964. Η Dark Horse R προσφέρει στους παθιασμένους πελάτες μας όχι μόνο ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο αγωνιστικό όχημα, αλλά και τη βάση για μια σειρά αγώνων για να ανταγωνιστούν απέναντι σε άλλους λάτρεις της Mustang» δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports.
Mustang Dark Horse R: Έτοιμη για την πίστα
Η Dark Horse R έχει σχεδιαστεί μόνο για χρήση σε πίστα. Ωστόσο, μοιράζεται πολλά μέρη με την έκδοση δρόμου του μοντέλου. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται το αμάξωμα που παρέχεται από το εργοστάσιο Flat Rock Assembly Plant, ο V8 κινητήρας με χωρητικότητα 5,0 λίτρων και απόδοση 500+ ίππων, το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Tremec 3160, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen με τελική σχέση μετάδοσης 3,73, οι δαγκάνες aero και οι δίσκοι Brembo του συστήματος πέδησης του πίσω άξονα. Επίσης, η νέα Dark Horse R διαθέτει αναβαθμίσεις μέσω μιας ευρείας γκάμας εξοπλισμού που εστιάζει στη χρήση εντός πίστας.
Εξωτερικά
- Γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός/πίσω
- Ενισχυμένα σημεία ανύψωσης
- Κρίκοι πρόσδεσης κάτω από το αμάξωμα
Εσωτερικό
- Αγωνιστικά καθίσματα Recaro εγκεκριμένα από τη FIA
- Αποσπώμενο τιμόνι Sparco
- Αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας εγκεκριμένες από τη FIA
- Σύστημα πυρόσβεσης Sparco εγκεκριμένο από τη FIA
- Δίχτυ ασφαλείας Safecraft εγκεκριμένο από τη FIA
- Χειριστήρια προγραμμάτων οδήγησης και ελέγχου
- Σύστημα απεικόνισης και καταγραφής δεδομένων MoTeC
- Κάλυμμα δοχείου καυσίμου
Σύστημα μετάδοσης κίνησης
- Αναβαθμισμένο σύστημα λίπανσης
- Αναβαθμισμένη ψύξη συστήματος μετάδοσης
- Αναβαθμισμένη ψύξη διαφορικού
- Σύστημα εξαγωγής Borla αγωνιστικών προδιαγραφών
- Κάρτερ Ford Performance
Πλαίσιο
- Κλωβός ασφαλείας
- Αμορτισέρ Multimatic DSSV
- Ρυθμιζόμενο κάμπερ εμπρός τροχών
- Ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους
Φρένα/Τροχοί/Ελαστικά
- ABS υψηλής απόδοσης
- Εμπρός αγωνιστικές δαγκάνες φρένων Brembo
- Εμπρός αγωνιστικοί δίσκοι Brembo
- Αγωνιστικά τακάκια Brembo
- Αγωγοί ψύξης φρένων αγωνιστικού τύπου
- Τροχοί Ford Performance Parts R1 Flow-Formed (19” x 10.5” εμπρός, 19” x 11” πίσω)
- Αγωνιστικά σλικ ελαστικά Michelin 19” ειδικά για το Mustang Challenge (πωλούνται ξεχωριστά)
- Μπουλόνια τροχών MSI και παξιμάδια με ανοιχτό άκρο.
Το Mustang Challenge θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του το 2024, περιλαμβάνοντας 10 έως 12 αγώνες στο αγωνιστικό του ημερολόγιο, σε συνδυασμό με πέντε έως έξι διοργανώσεις στα πλαίσια της κατηγορίας αγώνων σπορ αυτοκινήτων Βορείου Αμερικής, οι οποίοι δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Όλα τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν αγωνιστικά σλικ ελαστικά που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το Mustang Challenge από την Michelin.
Κάθε γύρος της σειράς αγώνων, η οποία φέρει τη σφραγίδα της IMSA και θα διαχειρίζεται η Ford Performance Racing School, αποτελείται από δύο περιόδους δοκιμών, μία προκριματική και δύο αγώνες σπριντ. Για την επιβράβευση των πιο ικανών οδηγών, θα υπάρξει χρηματική αμοιβή στους κορυφαίους κάθε αγώνα, καθώς και στον πρωταθλητή που θα αναδειχθεί στο τέλος της σεζόν.
Η τιμή για την Mustang Dark Horse R ξεκινά από 145.000 $. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα πλαίσια της προετοιμασίας για την έναρξη της σεζόν του Mustang Challenge το 2024. Για περισσότερες πληροφορίες ή για να παραγγείλετε την Dark Horse R, επισκεφτείτε τον ιστότοπο https://www.ford.com/performance/mustang-dark-horse-r/
Σημειώστε ότι η Dark Horse R δεν θα πωλείται από την Ford στην Ευρώπη. Πελάτες από την Ευρώπη μπορούν να την αγοράσουν από τη Multimatic και να τους αποσταλεί για χρήση αποκλειστικά σε πίστα.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το Subaru WRX TR κάνει ντεμπούτο με βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, φρένα Brembo, εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο αλλά χωρίς την τεράστια πίσω αεροτομή.