Ανάβαση Διονύσου 23-24/4/2016
105 συμμετοχές και χιλιάδες θεατές…
…κατέκλυσαν τη διαδρομή από τη Νέα Μάκρη προς τον Άγιο Πέτρο, μία ανάβαση με τεράστια ιστορία, γραμμένη από ονόματα θρύλους των Ελληνικών αγώνων, όπως οι «Ιαβέρης», Μοσχούς, «Σιρόκο», «Λεωνίδας», Πεσμαζόγλου, «Ήβηξ», «Πήγασος», «Μέλας», «Νίνο», Αντωνιάδης, Παναγιάρης, πρωταγωνιστές στις συνολικά τρεις πρωταθληματικές αναβάσεις, τον Απρίλιο του '75, το Μάρτιο και τον Οκτώβριο του '76. Η Ανάβαση Διονύσου, για πρώτη φορά μετά το 1976, αποτέλεσε φέτος τον 2ο αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, υπό τη διοργάνωση του Σωματείου «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η πολύ υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς και το πλούσιο θέαμα των αυτοκινήτων drift, αντάμειψαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους θεατές, που δεν έχασαν την ευκαιρία να απολαύσουν μία ανάβαση μέσα στην Αθήνα. Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX, με συνολικό χρόνο 5:10.64), ο οποίος σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στα δύο σκέλη, επικρατώντας του Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer EVO IX με συνολικό χρόνο 5:13.29), που επέστρεψε μετά από αρκετό καιρό στις αναβάσεις. Την τριάδα της κατηγορίας Ν και της κλάσης Ν/4 συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Ανδρεάδης (Mitsubishi Lancer EVO IX με συνολικό χρόνο 5:18.09). Στη Ν έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16 με συνολικό χρόνο 5:36.31), ο οποίος στο πρώτο σκέλος είχε μάχη με το Δημήτρη Πολατσίδη, στη συνέχεια, όμως, σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο, κατακτώντας τη νίκη. Δεύτερος στη Ν έως 2 λίτρα ήταν ο Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16 με συνολικό χρόνο 5:38.97) και την τριάδα, τόσο στην κατηγορία όσο και στη Ν/2, έκλεισε ο Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo με συνολικό χρόνο 5:40.55). Στην Κατηγορία Α, η νίκη πέρασε στα χέρια του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC με συνολικό χρόνο 5:05.83), ο οποίος δεν προβληματίστηκε από τον ανταγωνισμό. Το δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας σημείωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, 5:15.30), που κέρδισε την Κατηγορία Α έως 2 λίτρα. Την τριάδα της κατηγορίας Α συμπλήρωσε ο Κώστας Παπαχρήστος(Citroen Saxo, 5:21.15), που ακολούθησε στην Α έως 2 λίτρα, ενώ το βάθρο της εν λόγω κατηγορίας έκλεισε οΝίκος Τσέρτος (Honda Civic, 5:28.89). Τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα σημείωσε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, 4:58.70) της Κατηγορίας Ε, ο μοναδικός που κατάφερε, μάλιστα, να σταματήσει το χρονόμετρο κάτω από τα 5min! Το νικητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι Σάκης Τροβάς (BMW M3, 5:10.18 ) και Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort, 5:21.45), με τον τελευταίο να κατακτά και τη νίκη στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα. Στο βάθρο, τον συνόδευσαν οι Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, 5:24.34) και Χαράλαμπος Ροϊδόπουλος (Peugeot 205 Maxi, 5:31.49). Στη Formula Saloon επικράτησε ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EVO IX, με συνολικό χρόνο 5:13.89), με τους Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC, 5:17.21) και Νίκο Πλέσσα (Ford Sierra Cosworth RS 500, 5:49.13) να διαμορφώνουν το βάθρο. Όπως συμβαίνει σε κάθε γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, έτσι και η Ανάβαση Διονύσου προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Ο πρωταθλητής Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) σημείωσε ακόμη μία νίκη με συνολικό χρόνο 5:17.54, τερματίζοντας εμπρός από τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000, 5:35.64) και Γιάννη Εδιπίδη (Lotus Elan, 5:43.36), οι οποίοι διαμόρφωσαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας, που εφοδίασε τον αγώνα με 24 συνολικά συμμετοχές.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το ανανεωμένο C3 Aircross είναι ένα μοντέρνο, νεανικό και χρηστικό compact crossover, που στην έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο 6άρι κιβώτιο ...