Drag Battle Θήβα 28-30/8/2015
Ο αγώνας κράτησε τρεις μέρες, από την Παρασκευή 28 Αυγούστου μέχρι και την Κυριακή στις 30, ξεκινούσε κάθε μέρα στις πέντε το απόγευμα και ολοκληρωνόταν στις δέκα το βράδυ. Το ιδιαίτερα ευχάριστο γεγονός είναι ότι η πίστα της Κωπαΐδας βελτιώνεται συνεχώς σε πολλά επίπεδα. Αυτή τη φορά, η πρόσφυση στα πρώτα 150 μέτρα ήταν κατακόρυφα βελτιωμένη και η απόδειξη ήταν αυτοκίνητα, όπως η Supra του Κώστα Χατζηκουβά, που έκανε 1,2sec για τα πρώτα 18 μέτρα ή το S3 του Τάκη Βούρου και πολλά ακόμα αυτοκίνητα, που βελτίωσαν σε εξαιρετικά επίπεδα τους προσωπικούς τους χρόνους.
Η επιλογή του να γίνει ο αγώνας βράδυ ήταν πάρα πολύ καλή, μιας και δεν ταλαιπωρήθηκαν από την ζέστη θεατές, οδηγοί και αυτοκίνητα. Σε όλο το μήκος της πίστας είχε τοποθετηθεί φωτισμός, ενώ είχαν ανάψει και τα φώτα προσγείωσης του διαδρόμου, αποκαλύπτοντας κάθε μέτρο της πίστας. Εννοείται πως υπήρχαν και τα νέα τσιμεντένια jerseys, για τα οποία ο στόχος είναι να φτάσουν σε όλο το μήκος του διαδρόμου. Χάρη στη στρωμένη επιστροφή, τα αυτοκίνητα επέστρεφαν στα pits αμέσως μετά το πέρασμά τους, κερδίζοντας χρόνο και χωρίς να ταλαιπωρούνται οι οδηγοί.
Στον αγώνα ξεχώρισαν πολλά αυτοκίνητα, όπως το Audi S3 του Τάκη Βούρου, που έσπασε το φράγμα των 9sec, κάνοντας 8,935sec με 266,66km/h ταχύτητα εξόδου, ενώ έχει περιθώρια για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Ο Κώστας Χατζηκουβάς βελτίωσε και αυτός το προσωπικό του ρεκόρ σημειώνοντας 8,713sec με ταχύτητα εξόδου στα 258,06km/h. Εντυπωσιακός ήταν και ο Στέλιος Γελαδάκης με χρόνο 9,258sec και 229,29km/h ταχύτητα εξόδου, ο οποίος στον αγώνα στο Τυμπάκι έκανε ακόμα καλύτερο χρόνο. Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ήταν ο Χρήστος Σούλος με το Civic του, που έκανε 10,194sec με ταχύτητα εξόδου 240,64km/h, αλλά και ο Συμεών Χατζηπαντελής, ο οποίος με το Civic του Άγγελου Παπαηλία έκανε 10,385sec με έξοδο στα 230,91km/h.
Ο επόμενος αγώνας που θα γίνει στην Θήβα, θα προσμετρά στο πρωτάθλημα και θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο στις 24 και 25 Οκτωβρίου.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Δύο μοντέλα, δύο επίπεδα απόδοσης και τέσσερα πακέτα εξοπλισμού. Η νέα σειρά της Abarth είναι πιο εντυπωσιακή και πιστή στο DNA της μάρκας από ποτέ.