FINAL ROUND ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ DRAGSTER - ΤΥΜΠΑΚΙ 3-4/11/2012
Το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Νοεμβρίου, το POWER βρέθηκε στο Τυμπάκι της Κρήτης για τον τελευταίο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Dragster. Ο καιρός ήταν σχεδόν καλοκαιρινός, δίχως τον συνηθισμένο αέρα και βοήθησε στο να απολαύσουν οι περίπου 1.500 θεατές του αγώνα πολλές εντυπωσιακές μάχες. Οι συμμετοχές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών έφτασαν τις 110 και απέδειξαν για ακόμα μια φορά παγκοσμίως πόσο ψηλά έχει ανέβει το Ελληνικό tuning. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικά πατριωτικό ή κοινότυπο, αλλά σκεφτείτε ότι οι Έλληνες μηχανικοί και οδηγοί γράφουν χρόνους αντίστοιχους με τα καλύτερα παραδείγματα του εξωτερικού δίχως την δυνατότητα για δοκιμές (αφού οι πίστες είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) και δίχως τα υψηλά budget και τις χορηγίες από μεγάλες εταιρίες. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για το σημείο που έχει φτάσει το Ελληνικό dragster και θα το βροντοφωνάζουμε παγκοσμίως.
Stage and go!
H Pro Action Racing για ακόμα μια φορά ήταν άψογη και για τον συγκεκριμένο αγώνα επιφύλαξε μια έκπληξη στους αγωνιζόμενους. Η πίστα του αεροδιαδρόμου στρώθηκε στα πρώτα 200m με κόλα υψηλής ποιότητας, κάτι που βοήθησε πολύ στους βελτιωμένους χρόνους. Μοναδικό μελανό σημείο, μία μικρή τεχνική δυσλειτουργία την ημέρα του Σαββάτου όταν τα χρονόμετρα της Race America αρνήθηκαν να εμφανίζουν τους χρόνους για το 18άρι και τα 200m. Η οργάνωση ανταποκρίθηκε άμεσα, λύνοντας το πρόβλημα και έτσι την επόμενη ημέρα όλα κύλισαν καλώς.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, το Ford Escort Cosworth που κοσμούσε το εξώφυλλο του προηγούμενου τεύχους και ο Γιώργος Τσακανίκας έπειτα από απουσία πολλών ετών, έκαναν ένα εκπληκτικό πέρασμα και ταυτόχρονα (ανεπίσημο) Πανελλήνιο Ρεκόρ στην ΑΤ2 με 8,377sec και 289km/h (!!!) έξοδο, κατακτώντας φυσικά την πρώτη θέση (*). Δεύτερος ο Γιώργος Σαχανάς, που έπειτα από πολλούς αγώνες χωρίς κάποιο καλό αποτέλεσμα, αλλά και με αρκετά προβλήματα έγραψε ένα εξαιρετικό 8,935sec, αφήνοντας... γκάζι 40m πριν τον τερματισμό! Πίσω του ο Χρήστος Ζάγαρης, που έπειτα από πολλούς αγώνες στα 9άρια έγραψε επιτέλους 8,585sec, ξεπερνώντας τα προβλήματα κατά την εκκίνηση του τερατώδες Impreza. Μωραΐτης και Κακαράκης αντιμετώπισαν μηχανικές βλάβες, με τον πρώτο να γράφει ένα -μέτριο για αυτόν- 9,5sec και τον δεύτερο να εγκαταλείπει το Σάββατο από κεντρικό άξονα.
Στην ΑΤ1 νικητής αναδείχτηκε ο Σπύρος Φλωράτος με την παρθενική εμφάνιση του drag Civic Turbo γράφοντας 10,144sec. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και σύντομα θα δούμε απίστευτους χρόνους. Ο Βούρος με το Uno του τερμάτισε 2ος, γράφοντας συνεχώς ψηλά 9άρια δίχως όμως να καταρρίψει το προσωπικό του ρεκόρ. Το Monster Corsa της Petropoulos Tuning έδειξε τα δόντια του όμως αντιμετώπισε προβλήματα στην εκκίνηση και περιορίστηκε σε ένα πολύ καλό 11,5sec. Περιμένουμε να δούμε 10άρια από αυτό το τερατάκι.
Στην BT2 ο Γελαδάκης τερμάτισε πρώτος με χρόνο 11,890sec και άφησε δεύτερο τον Δετοράκη με την Lancia Deltona και καλύτερο χρόνο 10,203sec. Καλύτερο χρόνο στην κατηγορία σημείωσε ο Ανδρουλάκης με την εξωφρενική BMW E36 Turbo και το εξαιρετικό 9,632sec. Στην ΒΤ1 ο Λαμπράκης είχε έναν εξαιρετικό αγώνα σημειώνοντας 10,767sec, αφήνοντας δεύτερο τον Παπαπαντελίδη με 10,868sec.
Στις μοτοσυκλέτες ο Κωβαίος ήταν σε τρελή φόρμα και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του αγώνα με 8,405sec. Ο Κουζουλόγλου ήταν για ακόμα μια φορά εξαιρετικός, δίχως να καταρρίψει το προσωπικό του ρεκόρ, με 8,817sec. Πολλές μοτοσυκλέτες της super street έπαιζαν στα 8αρια, ενώ πολλά επίσης "παπιά" της proZ έπεσαν σε ψηλά 10αρια!!! Τέλος, να πούμε και για τον Λαμπρόπουλο που έκανε και ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ στα Tiger με χρόνο 9,8sec.
(*)Σημείωση: Το συγκεκριμένο ρεκόρ του Γιώργου Τσακανίκα ΔΕΝ είναι επίσημο, καθώς δεν επαναλήφθηκε δεύτερη φορά στον ίδιο αγώνα, όπως θα έπρεπε σύμφωνα με τους κανονισμούς. Οπότε αποτελεί ανεπίσημο Πανελλήνιο ρεκόρ και πρόκειται για τον καλύτερο προσωπικό χρόνο. Το Πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία ΑΤ2 διατηρεί ο Τάσος Μωραΐτης με το Honda S2000 που προετοιμάζει η Geartech Engineering με χρόνο 8,528sec.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
AUTO
True street 13
1. Παπαδάκης Δημήτρης 13,106sec
2. Τσούνης Β. 13,017sec
3. Αργουδέλης Γιώργος 13,036sec
4. Πετρόπουλος Παναγιώτης 13,554sec
5. Πασπαλάς Βαγγέλης 13,690sec
True street 12
1. Παγώνης Σταμάτης 12,042sec
2. Χατζηπαντελης Συμεων 12,072sec
3. Αλουμάνης Δημήτρης 12,012sec
4. Παναγιώτου Γιαννης 12,085sec
5. Μακρυπούλου Βίβιαν 12,090sec
BT1
1. Λαμπράκης Αναστάσης 10,767sec
2. Παπαπαντελίδης Κώστας 10,868sec
3. Στεφανάκος Θωμάς 11,013sec
4. Νίκος Αγγελος 11,590sec
5. Νικολακάτος Γιώργος 11,660sec
BT2
1. Γελαδάκης Στέλιος 11,890sec
2. Δετοράκης Παύλος 10,202sec
3. Θάνος Γιώργος 10,324sec
4. Χατζηκουβάς Κώστας 10,531sec
5. Ανδρουλάκης Δημήτριος 9,632sec
AT1
1. Φλωράτος Σπύρος 10,144sec
2. Βούρος Παναγιώτης 9,761sec
3. Πετρόπουλος Σάββας 11,525sec
AT2
1. Τσακανίκας Γιώργος 8,377sec
2. Σαχανάς Γιάννης 8,935sec
3. Ζάγαρης Χρήστος 8,585sec
4. Μωραϊτης Τάσος 9,530sec
5. Ζιλιμπινάκης Νίκος 11,358sec
MOTO
Scooter
Ρούσσης Σταύρος 12,306sec
Mini Pro
1. Λαμπρόπουλος Γιάννης 11,819sec
2. Δάλας Γιάννης 11,571sec
3. Βίλχεν Πριφτ 11,755sec
4. Λοβασόφ Στάθης 11,859sec
5. Καρακης Μιχάλης 12,996sec
2. Παπαδάκης Μηνάς 12.803sec
3. Σπηλιόπουλος Αντώνης 12.336sec
4. Λαμπρόπουλος Γιάννης 12.237sec
5. Χύτας Δημήτρης 12.414sec
Pro Z
1. Λαμπρόπουλος Γιάννης 10,527sec
2. Λοβασόφ Στάθης 10,634sec
3. Ασπιώτης Άκης 10,784sec
4. Τσιλοβίτης Γρηγόρης 10,751sec
5. Χύτας Δημήτρης 10,879sec
Street 1
1. Γιαννόπουλος Αγγελος 11,767sec
Street 2
1. Κουζούλογλου Λουκάς 8,817sec
2. Καραλελέκης Δημήτρης 9,131sec
3. Καραπαναγιωτίδης Γιώργος 9,197sec
4. Ντίνας Θανάσης 9,627sec
5. Βαζαίος Νίκος 9,748sec
True Street Moto
1. Σπηλιόπουλος Αντώνης 9,626sec
2. Πετρίδης Δημήτριος 9,683sec
3. Αθανασόπουλος Πάρης 9,729sec
4. Καραπαναγιωτίδης Γιώργος 9,641sec
5. Μερακλής Δημήτρης 9,944sec
Pro Street 1
1.Γιαννόπουλος Αγγελος 10,261sec
2. Νικολής Μιχάλης 9,972sec
3.Δεληγιάννης Βασίλης 10,306sec
4. Μητρόπουλος Χαράλαμπος 10,628sec
Pro Street 2
1. Ρούσης Σταύρος 8,784sec
2. Μόσχος Χρήστος 8,810sec
3. Παπαηλίου Χρήστος 8,830sec
4. Δημητρόπουλος Σ. 9,124sec
5. Τιλσίσογλου Σάββας 9,529sec
Super Street
1. Κωβαίος Ηλίας 8,405sec
2. Σταυρόπουλος Νίκος 8,476sec
3. Παπαηλίου Χρήστος 8,863sec
4. Μόσχος Χρήστος 8,724sec
5.Καματζάκης Βαγγέλης 9,289sec
Super Pro
1. Κωβαίος Ηλίας 8,580sec
2. Κουζούλογλου Λουκάς 8,892sec
3. Μαυρομάτης Σταμάτης 9,338sec
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η έλλειψη ημιαγωγών μπορεί να κοστίσει μέχρι και 210 εκατομμύρια δολάρια στις αυτοκινητοβιομηχανίες.