Ford Sierra Cosworth driftcar 1.060Ps

Όταν είσαι άρρωστος fordάκιας
Οι παλιοί μπορεί να το θυμάστε από την δοκιμή που είχαμε κάνει πριν 8 χρόνια, όταν ακόμα είχε το δικό του μοτέρ, το θρυλικό YB Cosworth και τότε ήταν λευκό. Μέσα σε αυτά τα 8 χρόνια, όμως, ίδια έχει παραμείνει μόνο η καρότσα και αυτή όχι όλη. Ο Γιώργος ήθελε να το δυναμώσει περισσότερο, να μην κωλώνει πουθενά, να μην λαγκάρει και να «ακούει» στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, κάτι που δεν γίνεται με τέσσερις κυλίνδρους και 2 λίτρα, γιατί χρειάζεται πολύ μεγάλη τουρμπίνα και χαμηλά κρεμάει. Τα κυβικά δεν σου δίνουν απλά δύναμη μέχρι να «σπουλάρει» το turbo, αλλά το γυρίζουν νωρίτερα και μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο. Οπότε η λύση του ήταν να φορέσει έναν εξακύλινδρο. Τι είναι το πρώτο που μας έρχεται όλων στο μυαλό; Ε..., ναι, θα βάλει ένα Toyota 2JZ ή Nissan RB26 ή κάποιο μοτέρ της BMW, όπως κάνουν όλοι. Οοοοόχι... φιλαράκι, θα βάλει μοτέρ Ford γιατί είναι «ταμένος» και άρρωστος Fordάκιας. Δεν σας κρύβω, πως ακόμη κι εγώ που επίσης είμαι fan των Sierra, αυτό το μοτέρ δεν το γνώριζα γιατί πολύ απλά σε Sierra δεν παίζει να το έχει ξαναβάλει κανένας. Δεν ήξερα καν πως υπήρχε τέτοιος κινητήρας σε κάποια μοντέλα που κυκλοφόρησαν στην Αυστραλία. Aυτό το τετράλιτρο εξακύλινδρο «ζώο» από μπλοκ και αντοχή μοτέρ, το οποίο μάλιστα από ό,τι διάβασα εκ των υστέρων σηκώνει όση πίεση του δώσεις και δεν σπάει με τίποτα -κάτι σαν τον 2JZ- μπορεί όμως να είναι και καλύτερο από το ιστορικό μοτέρ της Toyota. Το όνομά του είναι «Barra», όχι από το Barracuda αλλά από ένα άλλο τοπικό ψάρι στην Αυστραλία, το Barramundi, που στα ελληνικά είναι Γιγαντόπερκα (καλύτερα, γιατί το Barracuda είναι γιγάντιος λούτσος...). Το μοτέρ αυτό το φόραγαν με διβάλβιδη κεφαλή τα Ford Falcon μέχρι το 2002, ενώ μετά το 2002, η Ford Αυστραλίας ζήτησε από την Tickford (όποιος δεν ξέρει τι είναι η Tickford να έρθει τον Σεπτέμβριο για επανεξέταση) να εξελίξει μια τετραβάλβιδη κεφαλή στα πρότυπα του YΒ και φυσικά... έβγαλαν και μια έκδοση turbo για τα Falcon XR6 Turbo που στην τελευταία της εκδοχή απέδιδε 442Ps. Ούτε που τα είχαμε δει, ούτε που τα είχαμε ακούσει αυτά τα αυτοκίνητα, μέχρι που έφερε αυτός ο τρελός Χιώτης το θηρίο που κάνει αυτόν τον παράξενο εξακύλινδρο ήχο, που δεν θυμίζει κανένα άλλο του είδους και όλοι ψάχνονται να δούνε τι κάνει έτσι, αφού είναι και το μοναδικό που υπάρχει στην Ελλάδα.
Από την Αυστραλία με αγάπη
Εδώ, φίλοι μου, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μοτέρ που το πήρε ο Γιώργης από Αυστραλό παλιατζή και το πέταξε μέσα στο Sierra. Το μοτέρ είναι από κάποια Tremaniac Racing, η οποία ετοιμάζει αγωνιστικούς κινητήρες και με το που άνοιξε η ιστοσελίδα της στο εξακύλινδρο μοτέρ της Ford, το είχε φωτογραφία σκέτο (crate engine), χωρίς περιφερειακά και έγραφε από κάτω με μεγάλα γράμματα 32.000 δολάρια και αυτά χωρίς τελωνείο, χωρίς ΦΠΑ, χωρίς μεταφορικά... Κλάμα. Θα σας παραθέσω όμως συνοπτικά (γιατί αναλυτικά δεν γίνεται) το τιμολόγιο με τα ανταλλακτικά που μου έστειλε ο Γιώργος και θα καταλάβετε γιατί. Ας αρχίσουμε από το γεγονός πως Ford πλέον είναι μόνο το μπλοκ και αυτό «άδειο». Ούτε καν ο στρόφαλος, γιατί ο εργοστασιακός είχε διαδρομή 99mm που είναι πάρα πολύ μεγάλη για στροφάρισμα, οπότε τον έχουν αντικαταστήσει με ατσάλινο 4340 Billet της Spool, με “de-stroked” διαδρομή 90mm, μειώνοντας και τον κυβισμό κατά 400cc, στα 3.600cc. Σιγά, πάλι πολλά είναι. «Φορτηγίσιο» μοτέρ ήταν με 670cc κυλίνδρους και 99mm διαδρομή, τώρα θα είναι μακράν πιο ζωντανό και ελαφρώς υπερτετράγωνο. Ακόμα και το καπάκι, δεν είναι το εργοστασιακό, αλλά έχουν κατασκευάσει billet αλουμινένιο δικό τους (τα 10 από τα 32 χιλιάρικα είναι αυτό), το οποίο βασίζεται στο κανονικό καπάκι της Tickford, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο 6061-Τ6, το οποίο είναι πολύ ανθεκτικό και επίσης έχει μεγαλύτερους αυλούς με αποτέλεσμα να έχει 470cfm στις 10,00in υδραργύρου. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως σε flow bench, όταν μετράς την ροή μέσα από κάτι, είτε είναι καπάκι είτε intercooler, πεταλούδα κτλ, χρειάζεσαι μια standard υποπίεση με την οποία θα ρουφάς, αλλιώς δεν θα υπάρχει «σταθερά» στην μέτρηση και αυτή η σταθερά είναι οι 10 ίντσες υδραργύρου. Τα 470cfm (Cubic Feet per minute) λοιπόν που έχει το συγκεκριμένο σας ενημερώνω πως είναι νούμερο αγωνιστικής κεφαλής και μάλιστα θηρίου. Στον κορμό τα έμβολα είναι σφυρήλατα custom της Diamond, με H13 Tool Steel πείρους και heavy-duty μπιέλες της CP-Carrillo που αντέχουν ακόμα και σε εφαρμογές 2.000 ίππων. Στα καβαλέτα του στροφάλου, αλλά και στις μπιέλες, τα κουζινέτα είναι της ACL, ενώ όλες οι βίδες του κινητήρα έχουν αντικατασταθεί με ενισχυμένες της ARP. Οι εκκεντροφόροι του είναι billet της αυστραλέζικης Tighe Cams, με βαλβίδες της Supertech, oversised κατά 1mm, με αυτές της εξαγωγής να είναι από Inconel για μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες. Όλο το υπόλοιπο Valvetrain είναι επίσης της Supertech, ενώ ενισχυμένα είναι και τα γρανάζια στροφάλου και εκκεντροφόρων που είναι κατασκευασμένα από Chromoly, υλικό από το οποίο είναι και η καδένα, οι οδηγοί της και το γρανάζι της τρόμπας λαδιού. Όπως βλέπετε, δεν μιλάμε για κανονικό μοτέρ, ούτε καν για βελτιωμένο... Εδώ το πράγμα είναι σε άλλο επίπεδο, τα πάντα μέσα είναι heavy-heavy duty και κορυφαία και σε ποιότητα και σε απόδοση. Αυτό είναι μοτέρ για να πάει να τρέξει σε κανένα Le Man, όχι για να κάνει ένα πάτημα εδώ και ένα εκεί, όπως είναι τα περισσότερα βελτιωμένα που συναντάμε. Το καπάκι κλείνει μια μεταλλική φλάντζα κεφαλής της Payen (έχουν δικά τους ανταλλακτικά αυτοί εκεί, τα μισά δεν τα ξέρουμε εδώ σαν μάρκες) και στο κάρτερ τα καβαλέτα είναι «δεμένα» μεταξύ τους με ένα Girdle της Spool. Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά ακόμα είμαστε μέσα στο μοτέρ... τώρα θα βγούμε πιο έξω.
Από την Ελλάδα με αγάπη
Όπως ήρθε το μοτέρ από την άλλη μεριά του πλανήτη μέσα στην κούτα, από περιφερειακά είχε μόνο μια τεράστια 12μπεκη billet αλουμινένια εισαγωγή με πεταλούδα 102mm της Hypertune, με τις μπεκιέρες της Tremaniac πάνω. Όλα τα υπόλοιπα, από εδώ και κάτω, έχουν μελετηθεί και γίνει εδώ στην Ελλάδα. Οι προδιαγραφές του κινητήρα, όπως τις δίνει η Tremaniac, είναι για 1.500+Ps, αλλά ο Γιώργος δεν χρειάζεται τόσα πολλά, καθώς στο drift πιο χρήσιμη είναι η ροπή στις μεσαίες στροφές παρά η τόσο μεγάλη ιπποδύναμη ψηλά. Εξάλλου, ακόμα κι έτσι βγάζει 1.060Ps στον στρόφαλο ή 910wHp στους τροχούς, με 89kgm και όχι σκασμένο από πίεση… Κοντά στο τέρμα της Precision PT6870 GenII που δοκίμασαν να το μετρήσουν, ξεπέρασε κατά πολύ τα 100kgm και πέταξε λευκή πετσέτα το δυναμόμετρο, σταματώντας την μέτρηση! Όχι πως έχει καμία σημασία, αλλά επειδή το μοτέρ αντέχει για πλάκα πάνω από 2bar, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα που θα μπορεί να τα παρέχει, τα 1.500Ps είναι ένα εύκολο πλέον νούμερο. Από βενζίνη πάντως δεν πρόκειται να μείνει ποτέ, αφού οι διπλές γραμμές καυσίμου (η δεύτερη μπαίνει στο παιχνίδι μετά το 1bar), με δύο αντλίες βενζίνης Bosch 044 x 2 και 12 μπεκ της Injector Dynamics 1.720cc έκαστο, μπορούν να αδειάσουν βυτίο επικαθήμενο σε χρόνο ρεκόρ. Έχει και ψεκασμό νερού-μεθανόλης -αν χρειαστεί- της Snow Performance, για να δροσίζεται και να μην πίνει την κατοστάρα ξεροσφύρι. Το χταπόδι είναι κατασκευής PPM Exhausts, με πυρόμετρο σε κάθε ένα από τα 6 πλοκάμια του, όπως και η εξάτμιση των 100mm που μετά το downpipe είναι αλουμινίου. Τα πυρόμετρα είναι από τον Γιάννη Ανδριανάκη της Plex Tuning και αυτός είναι και ο καλύτερος δυνατός τρόπος να ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει στον κινητήρα, ο οποίος όταν κοστίζει από μόνος του όσο ένα καλό καινούργιο αυτοκίνητο, δεν τον αφήνεις στην τύχη του και βλέπουμε, τον παρακολουθείς συνέχεια και αναλυτικά. Γι’ αυτό έχει και 2 wideband λ sensors της ΑΕΜ, οπότε μαζί με τα πυρόμετρα, αν κάτι ξεκινήσει να πηγαίνει στραβά, ο εγκέφαλος θα το αντιληφθεί αμέσως, θα εντοπίσει ακριβώς την ρίζα του κακού και θα τον σώσει. Τον προγραμματισμό του G4X ExtremeX της Link τον έχει κάνει ο Τάκης Γεωργιάδης στην Link by Mad, ο οποίος κατασκεύασε και την πλεξούδα από την αρχή με military-spec καλώδια. Όλα αυτά απεικονίζονται με λεπτομέρεια στο εξαιρετικό ελληνικό πολυόργανο Dash7 της PRD. Το intercooler είναι της Garrett και είναι τεράστιο, με δυνατότητα παροχής αέρα για πολύ πάνω από1.000Ps, ενώ η σκάστρα όπως και το external προέρχονται από την Precision. Οι πολλαπλασιαστές του είναι της ΑΕΜ με μπουζοκαλώδια MSD και το Map sensor είναι της Link.
Πολλά εξαρτήματα είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ειδικά για αυτό το αυτοκίνητο, όπως για παράδειγμα το custom δυναμό, η αντλία νερού και το καβούκι του θερμοστάτη, τα οποία έχει σχεδιάσει ο Τάκης Γεωργιάδης και έχουν κατασκευαστεί σε CNC από την TGS Parts. Το ψυγείο νερού είναι τοποθετημένο πίσω με μεγάλα βεντιλατέρ και είναι 3 σειρών της Mishimoto. Δεν τελειώνει παιδιά ο κατάλογος με τα ανταλλακτικά... έχει και άλλες λεπτομέρειες που αναγκαστικά θα παραβλέψω γιατί στο τέλος θα το πετάξετε το περιοδικό από το παράθυρο. Και ακόμα δεν έχουμε πάει στην μετάδοση και το σασί!!! Το σασί που έχει σφαγιαστεί για να τα χωρέσει όλα αυτά, με νέο τούνελ για το τετρατάχυτο αγωνιστικό -και άσπαστο- Samsonas με δίδισκο συμπλέκτη Clutch Masters μέσα σε εγκεκριμένη από την FIA «χελώνα» ασφαλείας της Quick Time, η οποία θα σε σώσει στην περίπτωση που αποφασίσει το βολάν να κόψει τις βίδες και να γίνει δισκοπρίονο! Ο κεντρικός άξονας είναι custom από την ΒΙΑΞΩΝ και το πίσω διαφορικό -ήρωας είναι από Nissan Silvia. Ο αδύναμος κρίκος της υπόθεσης προς το παρόν είναι τα ημιαξόνια, τα οποία «ομολογούν» τακτικά, μην αντέχοντας άλλο ξύλο και εδώ θα βρεθεί σύντομα μια λύση γιατί είναι κρίμα με τόσα έξοδα που χρειάζεται ο Γιώργος για τον κάθε αγώνα (έρχεται και από την Χίο) να μένει από κάτι τόσο «ευτελές». Βλέπεις όμως... όταν ένα αυτοκίνητο το κάνεις τόσο τέρας, δεν μπορείς να αφήσεις πίσω τίποτα, πρέπει τα πάντα να ακολουθούν σε ποιότητα και σε αντοχή.
Κομμένο και ραμμένο
Μόνο Sierra δεν είναι πλέον το «μαύρο», αφού από τα αρχικά 1.200 κιλά του συνόλου που βγήκε από το εργοστάσιο, ζήτημα να έχουν παραμείνει ίδια τα 50. Το πάτωμα από τον καθρέπτη και μετά είναι όλο κομμένο και τροποποιημένο έτσι ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί το μοτέρ, το σασμάν και φυσικά ο πίσω άξονας. Από το πίσω μέρος επίσης μετακόμισαν το ρεζερβουάρ που έτσι κι αλλιώς θα άλλαζε με αγωνιστικό και την θέση του πήρε ένα της Jaz, χωρητικότητας 20 λίτρων, μέσα στην καμπίνα, αλλά και η εξάτμιση που πλέον δεν περνάει από πουθενά για να βγει πίσω και έτσι βγαίνει από κάτω. Στο εμπρός μέρος η καρότσα έχει κοπεί από τους θόλους και μετά και τα ράμφη έχουν δώσει την θέση τους σε μια σωληνωτή κατασκευή, που «δένει» μεν την μούρη, αλλά ζυγίζει πολύ λιγότερο από το συνολικό βάρος της μετόπης, της τραβέρσας και των ραμφών που αφαιρέθηκαν. Όλα αυτά έγιναν από την Αrms for drifting του Αντρέα Μιχάλη, όπως και η τοποθέτηση του μοτέρ, του σασμάν, των εμπρός και πίσω ψαλιδιών κ.λπ. Το roll-cage το είχε από παλιά και είναι κατασκευασμένο από την Fashion car by Geomelos. Οι βάσεις του κινητήρα στο σασί έχουν τροποποιηθεί και ενισχυθεί ανάλογα και οι θόλοι είναι κατασκευασμένοι από την αρχή, ενώ η κολώνα του τιμονιού είναι custom από την Arms for Drifting για να έρθει πιο πίσω η θέση οδήγησης. Η εμπρός γέφυρα και η κρεμαγιέρα με τα άκρα είναι από BMW E36, άρα για αυτό το μοντέλο θα είναι και το aftermarket ρυθμιζόμενο σετ ψαλιδιών της Wisefab, ενώ το αντίστοιχο για πίσω είναι για Nissan Silvia. Φανταστείτε τώρα στην παραγγελία...
-Θέλω τα εμπρός ψαλίδια που έχετε για BMW και τα πίσω για το Nissan.
-Μάλιστα, τι από τα δύο έχετε;
-Τίποτα!
Η ανάρτησή του είναι με coilover αζώτου της BC σε custom αλουμινένια ρυθμιζόμενα top mounts, που έφτιαξε ο γνωστός drifter Νάσος Ξενικός της Xenikos Engineering, ο οποίος έχει κατασκευάσει και τους αποστάτες των τροχών, όπου γίνεται χαμός με τα καρέ, (άλλο η BMW, άλλο η Nissan και με φρένα Ford), τα οποία τέλος πάντων τα προσάρμοσαν και το αυτοκίνητο έχει και φρένα και ρόδες. Τις έχει εντελώς έξω από την καρότσα όμως και γι’ αυτό χρειάζεται τα rocket bunny v2 φτερά που κατασκεύασε μαζί με το καπό και τους προφυλακτήρες ο Νίκος Αρβανίτης (Νext Level). Το χειρόφρενο είναι κλασικά υδραυλικό της Willwood, όπως και η αγωνιστική πεταλιέρα. Γενικά στο εσωτερικό οι λεπτομέρειες είναι ατέλειωτες και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσοι άνθρωποι και με πόσο μεράκι έχουν ασχοληθεί με αυτό το αυτοκίνητο.
Έπος!
Τώρα να την πω την αμαρτία μου;... Θα την πω. Πιστεύω πως αυτό το αμάξι πηγαίνει χαμένο στα drift, ειδικά στην Ελλάδα. Χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να προσβάλω τον θεσμό και τους αθλητές που συμμετέχουν, σεβόμενος τον κόπο και την προσπάθειά τους, προσωπικά δεν έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση σε αυτό το είδος motorsport και αν θα συμμετείχα ποτέ, θα το έκανα μόνο για τον χαβαλέ, να έμπαινα να τρέξω με κανένα ρίμαδοΕ30 με V8 από τουμπαρισμένο Χ5 (Βουλγαρίας σαν καινούργιο), που δούλεψε ανάποδα για κανένα πεντάλεπτο και ξέχασε προς τα πού στέλνουμε τα λάδια. Αυτό εδώ το στολίδι, πιστεύω πως είναι τεράστιο overkill γι’ αυτήν την χρήση, όντας πιθανότατα μοναδικό στον κόσμο, θα μπορούσε να είναι ένα καταπληκτικό time-attack car, ένα look RS500 που θα δίκαζε ακόμα και τα γνήσια αγωνιστικά 500αρια του BTCC, αφού με 1.210kg βάρος και 1.000 άλογα ή 1.500 στην φουλ πίεση, θα μάζευε κουβάρι την πίστα στις ευθείες. Θα του έφτιαχνα και custom αυτοκολλητάκια για τα φτερά και για την πίσω πόρτα, να γράφουν RS1500 και ας μην σήμαινε 500Ps το RS500, αλλά 500 τεμάχια (όλα μαύρα, δεξιοτίμονα, με ηλιοροφή, για αυτούς που νομίζουν πως έχουν δει από κοντά γνήσιο...). Θα μπορούσε επίσης να είναι το πιο «μπαούλο» Sierra δρόμου που φτιάχτηκε ποτέ, ειδικά με τόσα άλογα. Είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κοστίσει όσο ένα καλό διαμέρισμα σε χρήμα και όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο σε εργατοώρες, μια δουλειά που την χαζεύουν σε όλο τον πλανήτη, αφού το κάθε βιντεάκι που ανεβάζει ο Γιώργος στα social μαζεύει εκατομμύρια views σε χρόνο ρεκόρ και τα custom εξαρτήματα που έχουν κατασκευάσει εδώ στην Ελλάδα του τα ζητάνε από όλο τον κόσμο. Έχει και πλάκα που κάποιοι από την Αυστραλία τον κράζουν κιόλας, πως «με αυτόν τον βλαμμένο τον Έλληνα που σηκώνει video, θα μάθουν όλοι για το Barra και θα πάνε οι τιμές στον θεό». Φυσικά μιλάνε για τα μοτέρ από τον παλιατζή, όχι για την τιμή του συγκεκριμένου, αυτή είχε περάσει από τον θεό πριν κάτι μήνες, του είπε ένα γεια κι έφυγε. Δεν χάνεται όμως, εδώ είναι και όταν θα βαρεθεί ο φίλος μας να πηγαίνει με το πλάι, μπορεί να το ρίξει σε κανένα άλλο σασί (αυτό που έχει τώρα δεν ξαναγίνεται κανονικό αμάξι) και να μπορέσουμε να το κάνουμε κι εμείς καμία βόλτα. Και ένα full ντυμένο πολιτικό Escort Cosworth δεν είναι κακή ιδέα Γιώργη, δικό μας παιδί είναι και αυτό, Sierra τετρακίνητο. Ούτε φωτογραφία δεν θα προλαβαίνουμε να το τραβήξουμε με αυτό το μοτέρ πάνω!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός: 3.608cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 92,3mm x 90mm
Σχέση συμπίεσης: 8,7:1
Spool Billet 90mm στρόφαλος
ACL Race μέταλλα στροφάλου και μπιελών
ARP βίδες κεφαλής-κορμού
Diamond Piston Custom σφυρήλατα έμβολα
H13Tool Steel πείροι
CP-Carrillo μπιέλες Billet για 2000Ps
Εκκεντροφόροι Tighe Billet Cams
Supertech valvetrain kit
Supertech Inconel βαλβίδες εξαγωγής +1mm
Supertech βαλβίδες εισαγωγής +1mm
Supertech ασφάλειες 6mm
Payen μεταλλική φλάντζα κεφαλής
Billet γρανάζι τρόμπας λαδιού
Spool block guard
Heavy duty γρανάζι στροφάλου και τεντωτήρες
Chromoly καδένα και οδηγοί καδένας
Chromoly γρανάζια εκκεντροφόρων
NXTGEN Billet καπάκι βαλβίδων
Hypertune Billet πολλαπλή εισαγωγής με 2 μπεκ/κύλινδρο
Hypertune 102mm πεταλούδα
Tremaniac Racing μπεκιέρα
Tremaniac Racing αντλία νερού
Αντλίες βενζίνης Bosch 044 x 2
Μπεκ της Injector Dynamics παροχής 1.720cc
Χταπόδι PPM Exhausts
Εξάτμιση αλουμινίου PPM Exhausts 100mm
Εγκέφαλος/πλεξούδα/πρόγραμμα Link by mad (Τάκης Γεωργιάδης)
Link ECU G4X ExtremeX
Garrett intercooler παροχής 1.000+Ps
Turbo Precision PT6870 Gen II
Extrernal Precision 60mm
Σκάστρα Precision
AEM wideband λ sensors x2
Map sensor της Link
6 πυρόμετρα της Plex Tuning
Custom δυναμό TGS Parts
Custom αντλία νερού TGS Parts
Custom θερμοστάτης TGS Parts
AEM πολλαπλασιαστές
Μπουζοκαλώδια της MSD
Snow Performance water-methanol kit
Mishimoto ψυγείο νερού 3 σειρών
Custom βάση για αισθητήρα (μάτι) θέσης εκκεντροφόρων by Xenikos Engineering
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Samsonas τετρατάχυτο κιβώτιο
Clutch Masters δίδισκο σετ συμπλέκτη
Quick Time FIA approved «χελώνα» ασφαλείας σασμάν
Κεντρικός άξονας custom ΒΙΑΞΩΝ
Διαφορικό Nissan Silvia
ΑΜΑΞΩΜΑ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Custom roll-gage Fashion Car Geomelos
Κρεμαγιέρα και άκρα από BMW E36
Carbon φύλλα ταπετσαρίας
Custom rocket bunny V2 φτερά της Next Level
Πολυεστερικό καπό και πίσω πόρτα της Next Level
Τζάμια Lexan
Ρεζερβουάρ Jaz 20lt
PRD Dash7 πολυόργανο
ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΦΡΕΝΑ
Εμπρός γέφυρα από BMW E36
Πίσω γέφυρα Nissan Silvia
Wisefab V2 εμπρός kit ψαλιδιών για BMW E36
Wisefab πίσω kit ψαλιδιών για Nissan Silvia S14
Custom top mounts και αποστάτες Xenikos Engineering
Ανάρτηση custom coilover αζώτου της BC
Υδραυλικό χειρόφρενο Willwood
ΤΡΟΧΟΙ
Zάντες: 7twenty Style55 hyper black 9,5Jx18in et15 εμπρός/10,5Jx18in et5 πίσω
Λάστιχα: ...δύσμοιρα...
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
Η δυναμομέτρηση πραγματοποιήθηκε στο δυναμόμετρο Dynapack της Link by Mad
Μέγιστη ισχύς (wHp/rpm): 910/7.800
Μέγιστη ροπή (wkgm/rpm): 81/4.700
Stage 3
420%
TUNED BY:
Tremaniac Racing
Unit 30/3-9 Octal St
Yatala QLD 4207, Αυστραλία
Tel: +61 73809 3911
Web: www.tremaniacracingengines.com.au
Arms For Drifting
Τηλ: 698 428 4639
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Innovate Composites βελτιώνει την εμφάνιση του Honda e με ένα εντυπωσιακό bodykit.