GP Μελβούρνης: Φέρτε πίσω τους V8

GP Μελβούρνης: Φέρτε πίσω τους V8

Σάλος έχει ξεσπάσει στην Formula 1 έπειτα από το Grand Prix της Μελβούρνης. Οι Αυστραλοί ήταν αυτοί που πήραν την πρώτη γεύση του νέου οικολογικού προσώπου της Formula 1 και σύμφωνα με τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, η γεύση αυτή ήταν πικρή. Οι θεατές αντέδρασαν έντονα στον αναιμικό ήχο των νέων V6, ενώ ούτε η εμφάνιση των μικροσκοπικών και πετσοκομμένων μονοθεσίων ικανοποίησε. Προσθέστε σε όλα αυτά και τα λιγοστά προσπεράσματα και –φυσικά- την υψηλή τιμή των εισιτηρίων και έχετε υλικό για μπαρούτι στα μεγάλα κεφάλια της FIA! Η εφημερίδα Age εξέφρασε τους φόβους της για την αρχή μιας ανίατης ασθένειας στον μαγικό κόσμο της Formula 1, ενώ μάλιστα αναφέρει ότι αν δεν ήταν η εξαιρετική εμφάνιση του Αυστραλού Daniel Ricciardo, οι θεατές δεν θα είχαν κάτι να τους ενθουσιάσει την ημέρα του αγώνα. Η κατάσταση κλιμακώθηκε ακόμα περισσότερο από την στιγμή που οι διοργανωτές του Αυστραλιανού GP επικοινώνησαν με τον Bernie Ecclestone και υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά για το μέτριο και υποτονικό θέαμα που πρόσφερε το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα στην πίστα της Μελβούρνης. Ο Γενικός Διευθυντής του AGPC (Australian Grand Prix Corporation), Andrew Westacott, ανέφερε πως οι δραστικές αλλαγές στην Formula 1 επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό το θέαμα και την “θελκτικότητα” του θεσμού, με το τελικό προϊόν να μην ανταποκρίνεται στα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά των εισιτηρίων που πλήρωσαν οι θεατές. Μάλιστα ο Ecclestone ήταν εξαρχής αντίθετος με την αλλαγή των κινητήρων στους μικρούς V6 και όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν φοβήθηκε από τον ήχο των μονοθεσίων απάντησε: «Δεν τρομοκρατήθηκα από το ήχο των κινητήρων, αλλά από την έλλειψη του. Λυπήθηκα που είχα δίκιο σε όσα είχα πει. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν ακούγονται σαν αγωνιστικά μονοθέσια». Ο Ecclestone, σε συνομιλία που είχε με τον Jean Todt, επεσήμανε ότι πρέπει να κάνουν τα αδύνατα-δυνατά προκειμένου να αλλάξει ο ήχος από τους κινητήρες και μάλιστα στις αρχές του πρωταθλήματος, αφού αν περιμένουν να τελειώσει η σεζόν ίσως να είναι πολύ αργά μέχρι τότε. Ακόμα και το μεγάλο αφεντικό της Ferrari, Luca di Montezemolo, αποκάλυψε πως δεν έχει δεχθεί ποτέ στην ζωή του τόσα παράπονα και αρνητικά email, κάτι που σημαίνει ότι οι τεχνικοί των ομάδων θα πρέπει να έχουν χάσει τον ύπνο τους στην προσπάθεια τόνωσης του αναιμικού ήχου των νέων V6 κινητήρων. Είναι τουλάχιστον τραγικό να παρομοιάζονται τα μονοθέσια με ηλεκτρικά αυτοκινητάκια των golf courts…

 

Αρθρογράφος

 

KΟΝΑ Electric , το πρώτο ηλεκτρικό SUV ήρθε στην Ελλάδα!

KΟΝΑ Electric , το πρώτο ηλεκτρικό SUV ήρθε στην Ελλάδα!

Χωρίς οδηγικούς συμβιβασμούς, με 204 ps, κορυφαία ροπή 395 Νm και ασύγκριτη αυτονομία 449 χλμ!