H Ford παραμένει δεσμευμένη στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων

H Ford παραμένει δεσμευμένη στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων

Το Ford Fiesta ήταν ένα από τα best-seller της φίρμας με το μπλε οβάλ και, ύστερα από επτά γενιές, αποφάσισε την απόσυρσή του από τον χώρο του αυτοκινήτου το 2023. Το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαινε με την έκδοση ST, η οποία προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Το Focus ST επίσης σύντομα θα ακολουθήσει την ίδια πορεία με το Fiesta ST που σημαίνει πως η Ford έχει μείνει με το Puma ST και την Mustang προς το παρόν. Ωστόσο, πρέπει να αναφερθεί πως η Ford Performance, η οποία είναι υπεύθυνη για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, συνεχίζει να δίνει το παρόν σε πολλές κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού (WRC, Dakar, Pikes Peaks και Nascar), ενώ από το 2026 θα επιστρέψει στην Formula 1 ως προμηθεύτρια κινητήρων στις ομάδες της Red Bull Racing και VISA RB. Αυτό υποδηλώνει την δέσμευση της Ford να αναπτύξει τεχνογνωσία, την οποία μετέπειτα θα εφαρμόσει στα μοντέλα παραγωγής της.

Πάντως, ο διευθυντής σχεδιασμού της Ford στην Ευρώπη, Amko Leenarts, διαβεβαίωσε πως το όραμα της Ford παραμένει να παράγει γρήγορα μοντέλα στον κόσμο του αυτοκινήτου. «Αν παρατηρήσεις την Ford Performance, έχουμε επεκταθεί περισσότερο από ποτέ: Formula 1, Dakar, WRC, Pikes Peak, Nascar. Δεν νομίζω πως άλλη μάρκα είναι παρούσα παντού, οπότε αυτό πρέπει να έχει επιρροή στα αυτοκίνητα παραγωγής μας. Αν δεν το κάνουμε αυτό, τότε κάνουμε λάθος επενδύσεις. Πρέπει λοιπόν να μεταβούμε στα κανονικά μας αυτοκίνητα παγκοσμίως», δήλωσε ο Leenarts.

Αρθρογράφος

 

Hoonicorn VS RX-7 4rotor

Hoonicorn VS RX-7 4rotor

Μία επική κόντρα ανάμεσα στο Hoonicorn του Ken Block και το τετραρότορο και τετρακίνητο RX-7 FD του Rob Dahm.