Η Motul και η GCK κατασκευάζουν νέα μπαταρία
Η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξελίσσεται γρήγορα, αλλά ο έλεγχος της θερμοκρασίας των μπαταριών ήταν πιο αργός. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Motul και η Green Corp Konnection (GCK) έχουν αναπτύξει μια μπαταρία που διαθέτει μια νέα προσέγγιση στη θερμική διαχείριση. Η πλήρως βυθισμένη μπαταρία της Motul και της GCK χρησιμοποιεί ένα υγρό που αναπτύχθηκε πρόσφατα για να ψύχει τα κύτταρα και να αποτρέψει τη θερμική διαφυγή.
Η GCK, η οποία κατασκευάζει τις μπαταρίες, χρησιμοποιεί το διηλεκτρικό υγρό στο περίβλημα για να απομονώσει τα κύτταρα και να ελέγξει τη θερμοκρασία των μπαταριών. Για να δείξουν πόσο αποτελεσματική είναι αυτή η τεχνολογία, η GCK και η Motul κατασκευάζουν ένα εργαστήριο με δοκιμή πάγκου όπου μπορούν να δοκιμάσουν και να αναπαράγουν με ασφάλεια σενάρια πραγματικής ζωής σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον.
Αλλά και οι δύο μάρκες θα το πάνε ένα βήμα παραπέρα μέσα στους επόμενους μήνες με ένα αυτοκίνητο επίδειξης βασισμένο σε μια Lancia Delta Integrale για να δείξουν τη σκοπιμότητα της τεχνολογίας και να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους. Η Integrale αυτή θα είναι ένα εργαστήριο σε τροχούς που θα χρησιμοποιηθεί για δοκιμή και εκμάθηση καθώς και για την απόδειξη της ικανότητας της τεχνολογίας. Θα είναι έτοιμο πριν το τέλος του χρόνου.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Μία Lamborghini Huracan EVO δοκιμάζει την τύχη της απέναντι στο γρηγορότερο SUV παραγωγής, το Tesla Model X Plaid.