Η νέα MG στην Ελλάδα

Η νέα MG στην Ελλάδα

Τα νέα μοντέλα της MG «πατούν» στους Ελληνικούς δρόμους. Η εταιρεία μπήκε «κάτω από την ομπρέλα» του ομίλου Συγγελίδη με μία μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων, που καλύπτουν τις προδιαγραφές του συνόλου της αγοράς.

Η γκάμα ξεκινά με το Compact SUV ZS με κινητήρες 1.500cc (106Ps) & 1.000cc (turbo με 111Ps), τρία επίπεδα εξοπλισμού και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6τάχυτο αυτόματο.

Ακολουθεί το Crossover MG HS, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τρία επίπεδα εξοπλισμού και με 6-τάχυτο χειροκίνητο ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το επόμενο μοντέλο στην γκάμα είναι το Plug-in hybrid EHS με δυνατότητα επιλογής δύο εκδόσεων, Exclusive και Luxury. Το 1500άρι μοτέρ GDI των 162Ps συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 122Ps και αποδίδει 258Ps. Επιπλέον το το MG EHS Plug-in Hybrid έχει το σύστημα XDS (Ηλεκτρονικό Κλείδωμα Διαφορικού). 

Electric Range

Η γκάμα ολοκληρώνεται με τρία ηλεκτρικά μοντέλα:

Το MG ZS (με ιπποδύναμη 177Ps και 440km αυτονομία), που είναι ένα άνετο, έξυπνο, οικογενειακό SUV, ιδανικό για οδήγηση στην πόλη και ταξίδια το Σαββατοκύριακο.

Το Station Wagon MG5 έχει επιλογή δύο μπαταριών με 320 (με απόδοση 177Ps) και 400km (με απόδοση 156Ps) αυτονομία και δύο επίπεδα εξοπλισμού.

Τέλος το MG4 Electric, είναι ένα ευέλικτο ηλεκτρικό hatchback με πολλές τεχνολογικές εφαρμογές και πολύ καλά χαρακτηριστικά οδήγησης. Έχει 450km αυτονομία (WLTP), με δύο επίπεδα εξοπλισμού και απόδοση 170 και 204Ps

Και λίγη ιστορία

Λίγες μάρκες έχουν μια ιστορία τόσο υπερήφανη και παθιασμένη όσο η MG. Από το 1924, η MG κατασκευάζει αυτοκίνητα με διαχρονική αξία, τα οποία συνεχίζουν μία παράδοση σχεδόν 100 χρόνων στην υπηρεσία της κλασικής Βρετανικής σχεδίασης. Αυτή συνδυάζεται με την πιο προηγμένη παγκόσμια τεχνολογία σε κάθε μοντέλο της.

Το βρετανικό στυλ της MG είναι εμφανές ακόμα και σήμερα στη τρέχουσα μας γκάμα: Από τους προβολείς London Eye μέχρι το ευρωπαϊκό εσωτερικό στυλ.

Τα ορόσημα της μάρκας

1924 MG 14/28 Η MG ξεκίνησε ως το τμήμα σπορ αυτοκινήτων της Morris Cars.

Έγινε γνωστή στο κοινό το 1924 με το πρώτο μοντέλο της γκάμας: το MG 14/28, με τελική ταχύτητα 105 km/h.

1929 MG M-Type Midget Το λαϊκό σπορ αυτοκίνητο 

Το M-Type της MG είναι το πρώτο πραγματικό «λαϊκό σπορ αυτοκίνητο». Είναι η καλύτερη απόδειξη του θάρρους της MG να καινοτομεί. Είναι γρήγορο, διασκεδαστικό και προσιτό. Το αυτοκίνητο γνώρισε γρήγορα την αποδοχή του κοινού ήδη από την κυκλοφορία του.

1945 MG TC Midget Η γέννηση του ‘cool’

Η εταιρεία λανσάρισε το MG TC, ένα αυτοκίνητο με ‘cool’ χαρακτηριστικά και gadgets. Η MG παρήγαγε πάνω από 10.000 αντίτυπά του. Αυτό το αυτοκίνητο έδωσε το έναυσμα της αμερικανικής φρενίτιδας για τα βρετανικά σπορ αυτοκίνητα.

1955 MGA

Η MG ετοιμάζει τη σειρά σπορ αυτοκινήτων της για τους σύγχρονους οπαδούς των αυτοκινήτων του είδους, με έναν νέο κινητήρα 1498 cc και ένα κομψό, αεροδυναμικό σχήμα αμαξώματος που έθεσαν τα θεμέλια για μια συναρπαστική ιστορία παραγωγής, με περισσότερα από 100.000 MGA να πωλούνται στα επτά χρόνια ζωής του.

1962 MGB Ένα bestseller

Το MGB roadster ήταν το MG με τις περισσότερες πωλήσεις επί δεκαετίες. Είναι αναμφισβήτητα το πρώτο σύγχρονο MG, αφού ήταν το πρώτο MG που χρησιμοποίησε ένα μονοκόκ πλαίσιο. Επιτάχυνε από τα 0 στα 100km/h σε μόλις 11 δευτερόλεπτα και οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες.

1973 MGB GT V8 Μικρό αυτοκίνητο, μεγάλη δύναμη

Αποτελώντας μέλος της British Leyland η MG είχε πρόσβαση σε μια ευρύτερη γκάμα κινητήρων, όπως ο V8 κινητήρας 3,5 λίτρων της Rover. Ο συνδυασμός ενός μικρού σε μέγεθος αυτοκινήτου με έναν τόσο δυνατό κινητήρα αποδείχτηκε ιδιαίτερη δημοφιλής.

1993 MG RV8 Ένας θρύλος ξαναγεννιέται

Τη δεκαετία του 1980 η δημοτικότητα της MGB και των κλασικών αυτοκινήτων γενικότερα αυξήθηκε. Υπήρχε και πάλι ζήτηση για σπορ αυτοκίνητα. Το 1993 η MGB επέστρεψε με άρμα το MG RV8, ένα roadster με V8 κινητήρα 3,9 λίτρων.

1995 MGF Η αναγέννηση του cool

Το MGF ήταν το πρώτο ολοκαίνουργιο σπορ αυτοκίνητο της MG από το 1962. Υπήρξε τεράστιος ενθουσιασμός πριν από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Ήταν πρωτοποριακό: είχε κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος και ανάρτηση Hydragas. Και ο κόσμος το λάτρεψε: Γρήγορα έγινε best-seller σε πολλές περιοχές του κόσμου.

2009 MG6 Επιστροφή με φρέσκια ματιά

Το ολοκαίνουργιο MG6 GT ήταν ένα τετράθυρο hatchback, το οποίο ενσωμάτωνε με ισορροπία την κληρονομία της MG στα σπορ sedan οχήματα με τα σύγχρονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Το MG6 GT και το Magnette ήταν μια πρόγευση της αισθητικής της επόμενης γενιάς προϊόντων MG.

2011 MG3 Νέα εποχή, νέες απαιτήσεις

Έχοντας, όπως πάντα, το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η MG συνειδητοποίησε την ανάγκη για κάτι πιο εξατομικευμένο. Έτσι, η MG παρουσίασε το MG3, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να συνδιαμορφώνουν τα αυτοκίνητά τους με επιλογές εξατομίκευσης υψηλού επιπέδου. Το MG3 έστρεψε ξανά το βλέμμα των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο στην MG. 

2015 MG GS Το πρώτο SUV

Πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, η MG λανσάρει το MG GS, το πρώτο SUV της MG. Η καλύτερη ευελιξία επέτρεψε στους οδηγούς να κινούνται τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

2024 Κληρονομιά για το μέλλον

Με γερές ρίζες σε μια πλούσια κληρονομιά προοδευτικού σχεδιασμού και καινοτομίας, η MG θα συνεχίσει να επεκτείνει την κληρονομιά της, αναπτύσσοντας αυτοκίνητα που συγκινούν το κοινό.

 

Αρθρογράφος

 

Η Ford ανακοινώνει οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές

Η Ford ανακοινώνει οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές

Ο Jim Farley παρουσίασε τους βασικούς στόχους και τις οργανωτικές αλλαγές της Ford ως ο 11ος CEO στα 117 χρόνια ιστορίας της εταιρείας.