Manhart MH3 400d μία BMW diesel με 380 Ps

Manhart MH3 400d μία BMW diesel με 380 Ps

Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη μειώνονται τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, η Γερμανία εξακολουθεί να έχει μια αξιοπρεπή αγορά, με περισσότερο από το 18% των πωλήσεων να είναι νέα οχήματα diesel. Έτσι είναι εύκολο να εξηγήσουμε γιατί εταιρείες βελτιώσεων όπως η Manhart συνεχίζουν να έχουν στην γκάμα τους μοντέλα επιδόσεων με κινητήρα πετρελαίου.

Η MH3 400d της βασίζεται στη BMW Σειρά 3 (M340d). Για όσους δεν… θυμούνται, αυτό είναι ένα πετρελαιοκίνητο sedan με εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων διπλό turbo με 340 Ps. Ένα αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Η Manhart δεν κάνει πολλά στον κινητήρα αλλά επεμβαίνει με ένα MHtronik powerbox, για επιπλέον δύναμη και ένα νέο σύστημα εξάτμισης (με έλεγχο ήχου) και τέσσερις απολήξεις (90mm). Το αποτέλεσμα είναι 380Ps κάτι που κάνει την MH3 400d πιο δυνατή από την Alpina D3 S (350 Ps). Δεν υπάρχουν στοιχεία επιτάχυνσης, αν και η αυξημένη ισχύς θα πρέπει πιθανώς να σημαίνει ότι τα 0-100 km/h έρχονται σε λιγότερα από τα 4,0 δευτερόλεπτα του stock αυτοκινήτου.

Εξωτερικά οι αναβαθμίσεις ξεκινούν με πρόσθετα αξεσουάρ από ανθρακονήματα, από τη σειρά M Performance της BMW, συμπεριλαμβανομένης της εμπρός αεροτομής και ενός νέου διαχύτη στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο με νέες ασημί και κόκκινες ρίγες για πιο ξεχωριστή εμφάνιση σε σύγκριση με την εργοστασιακή εμφάνιση. Ένα σετ ζαντών Concave One 20 ιντσών, ολοκληρώνει τις οπτικές βελτιώσεις. Για την οδική συμπεριφορά φροντίζει η νέα ανάρτηση που είναι 40 mm χαμηλότερη στον μπροστινό άξονα και 30mm χαμηλότερη στον πίσω άξονα.

Στο εσωτερικό παρέμειναν τα εργοστασιακά σπορ καθίσματα «M» με κάλυμμα από ανθρακονήματα στο επάνω μέρος. Επιπλέον, υπάρχουν πολλά διακοσμητικά από το ίδιο υλικό και τα περβάζια της πόρτας φωτίζουν με το logo της Manhart.

 

Αρθρογράφος

 

Δημοπρασία για δυνατούς!

Δημοπρασία για δυνατούς!

Ο οίκος Collecting Cars δημοπρατεί μια Porsche 911 Cup 3.8 RSR EVO, η οποία άνηκε στον πρώην πρόεδρο του Porsche Club Αμερικής.