MINI JCW 2.0TSI DSG
Η γερμανική βελτιωτική McChip-DKR στο παρελθόν μας έχει παρουσιάσει αρκετά και ενδιαφέροντα tuning project με μοντέλα των Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche και VW. Αυτή τη φορά όμως προέβη σε ένα ενδιαφέρον (και αμφιλεγόμενο) engine swap. Η εταιρία έκανε φύλο και φτερό ένα βελτιωμένο MINI JCW R56 με το οποίο συμμετείχε σε διάφορα trackdays το 2013 και του φόρεσε όλα τα μηχανικά μέρη ενός Golf VI R! Ο δίλιτρος TSI EA113 χώρεσε οριακά στο μηχανοστάσιο του MINI ενώ το μηχανικό κιβώτιο έδωσε και αυτό την θέση του σε ένα εξατάχυτο (DQ250) DSG. Φυσικά δεν νομίζω να πιστέψατε ότι η εταιρία σταμάτησε εδώ. Το μοτέρ ενισχύθηκε με σφυρήλατα πιστόνια και ατσάλινες μπιέλες προκειμένου να αντέξει το Stage 3 turbo kit της McChip που φτάνει την απόδοση του 2.0TSI στα 360Ps. Καθώς το αυτοκίνητο είχε ήδη κύριο προσανατολισμό τα track-days, το εσωτερικό ήταν εξοπλισμένο με roll-cage και αγωνιστικά bucket της Recaro τα οποία επανατοποθετήθηκαν αφού έγιναν όλες οι εργασίες της καλωδίωσης, αλλά και του custom πυργο-λεβιέ που θα συνεργάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Βέβαια με δίλιτρο μοτέρ, DSG κιβώτιο και βάρος 1.200kg μόνο ως MINI δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πλέον, κάτι με το οποίο θα συμφωνεί και ο Παναγιώτης Αρχοντίτσης…
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η εμπλοκή της Audi και της Porsche στην Formula 1 έχει γεννήσει μια σειρά πιθανών σεναρίων για τις συνεργασίες που πρόκειται να κάνουν οι δύο εταιρείε...