Παρουσίαση εταιρείας Ploumistos Performance
Πότε και πώς ξεκίνησε η δραστηριότητα της PloumistosPerformance?
H Ploumistos Performance, μετράει 20 χρόνια δυναμικής παρουσίας στο χώρο της βελτίωσης, των μετατροπών, της εμπορίας ανταλλακτικών και των αγώνων. Ήδη από το 1996, με έδρα το Νέο Κόσμο και εξειδίκευση στα μοντέλα των Fiat-Lancia-Alfa Romeo, η Ploumistos Performance ασχολείτο με βελτιώσεις στα ιδιαίτερα δημοφιλή τότε Fiat Punto GT, με τοποθετήσεις σε αυτά και μετατροπή σε turbo κινητήρων 1,6lt, καθώς και με αλλαγές κινητήρων από 1,4lt σε 2λιτρα 16βάλβιδα και 20βάλβιδα σύνολα από το αδελφό Fiat Coupe. Βελτιώσεις γίνονταν επίσης σε Lancia Delta Integrale, σε Alfa Romeo 156 (μετατροπές σε turbo ή engine swaps με V6 κινητήρες), ενώ ιδιαίτερα δημοφιλή εκείνη την περίοδο ήταν επίσης τα Opel Calibra Turbo και οι μετατροπές σε Ascona και Kadett. Αργότερα, πέρασαν στο προσκήνιο τα BMW, με τα οποία ασχολούμαστε σχεδόν αποκλειστικά από το 1999-2000, διαθέτοντας ετοιμοπαράδοτη μία ιδιαίτερα πλούσια γκάμα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, καθώς και τρομερή εμπειρία σε μετατροπές και βελτιώσεις των δημοφιλέστερων μοντέλων, όπως τα Ε30, Ε36 και Ε46.
Ποιά θεωρείται η κύρια ασχολία σας και πόσο έχει επηρεαστεί τα τελευταία χρόνια η δραστηριότητα της PloumistosPerformance?
Η κύρια ασχολία της Ploumistos Performance ήταν ανέκαθεν οι βελτιώσεις και οι μετατροπές. Σύντομα, προστέθηκε σε αυτές η εμπορία ανταλλακτικών, καθώς και η συντήρηση κάποιων, «ιδιαίτερων», ως επί το πλείστον, αυτοκινήτων, πέραν των βελτιωμένων, όπως για παράδειγμα αυτού του 3.0 Csi. Η πολύχρονη εμπειρία, η τεχνογνωσία γύρω από τα μοντέλα BMW και η δυνατότητα να προσφέρουμε στον πελάτη δυσεύρετα ανταλλακτικά πάσης φύσης, έχει κάνει την Ploumistos Performance συνώνυμη των μοντέλων της BMW στην Ελλάδα. Η σχέση του Έλληνα με το αυτοκίνητο είναι μια σχέση πάθους, η οποία δεν επηρεάζεται από τις οικονομικές δυσκολίες. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα χρήματα, που θα «πέσουν» στο αυτοκίνητο, βρίσκονται. Κρίση στο χώρο του αυτοκινήτου, στο δικό μας τουλάχιστον κομμάτι, δεν υφίσταται, το αντίθετο μάλιστα, η δουλειά έχει «ανέβει» υπό τις συνθήκες των τελευταίων ετών.
Ποιά η σχέση της PloumistosPerformance με τους αγώνες? Σε τι επίπεδο εμπλέκεται σε αυτούς σήμερα?
Όσοι παλαιότεροι θα θυμούνται το λευκό BMW E30 στα Μέγαρα (με 6κύλινδρο μοτέρ από 730i, μετατροπή σε single turbo και απόδοση 500Ps!) να βγάζει όλη την πίστα με το πλάι, να ξεφτιλίζει μέχρι πλήρης αποσύνθεσης τα ελαστικά του, προσφέροντας πρωτόγνωρο -για τα Ελληνικά δεδομένα- θέαμα. Η Ploumistos Performance, στυλοβάτης του Drift στην Ελλάδα, με δυναμικές και ιδιαίτερα επιτυχημένες παρουσίες σε εκδηλώσεις, επιδείξεις δεξιοτεχνίας, αγώνες σε όλες τις πίστες Πανελλαδικά και συμμετοχές σε αναβάσεις, εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να δίνει ένα δυναμικό παρόν, ενισχύει έμπρακτα το Drift, προετοιμάζει αγωνιστικά αυτοκίνητα και στηρίζει τα νέα ταλέντα στον χώρο.
Πόσο βοήθησε το Drift στην εξάπλωση των μετατροπών στα BMW?
Τα μοντέλα της BMW ήταν ανέκαθεν δημοφιλή στους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και της πλαγιολίσθησης. Η πλούσια γκάμα μοντέλων και κινητήρων της BMW, σε συνδυασμό με το μεγάλο τους αριθμό στην αγορά, έχει σαν αποτέλεσμα μία σχετική «αφθονία» ανταλλακτικών. Με τον τρόπο αυτό καθίσταται «εύκολη» και σχετικά οικονομική μία μετατροπή, όπως η αντικατάσταση ενός «μικρού» 4κύλινδρου κινητήρα από κάποιον με περισσότερους κυλίνδρους, περισσότερα κυβικά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Επιπλέον, οι κινητήρες της BMW είναι ιδιαίτερα δεκτικοί και ανθεκτικοί -υπό προϋποθέσεις- στη βελτίωση, με πληθώρα διαθέσιμων λύσεων και βελτιωτικών προϊόντων. Αναμφισβήτητα, το Drift απογείωσε τη δημοτικότητα των μοντέλων BMW, συμπαρασύροντας τις βελτιώσεις και μετατροπές σε αυτά. Έδωσε αξία στα παλαιότερα μοντέλα, με έμφαση στις σειρές Ε30 και Ε36, στις οποίες τοποθετούνται πλέον κινητήρες σχεδόν από ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων της εταιρείας, 6κύλινδροι, V8, V10 μέχρι και V12!
Ποιές είναι οι τάσεις της εποχής και πώς βλέπετε το μέλλον του χώρου?
Σε αντίθεση με το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, όταν οι 6κύλινδροι κινητήρες ήταν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το ζητούμενο, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή ή αν θέλετε, επιστροφή, στην υπερτροφοδότηση. Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας μεγάλου κυβισμού δεν είναι πλέον αρκετός, όταν τα σημερινά «οικογενειακά» έχουν φτάσει να κυκλοφορούν με 300+Ps, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αγωνιστική χρήση. Το γενικότερο downsizing και η επιστροφή των turbo μοιραία οδήγησε και την αγορά της βελτίωσης προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα αρνητικό, αφού η εξέλιξη των turbo και των συστημάτων διαχείρισης των κινητήρων έχουν σαν αποτέλεσμα δυνατά αλλά και αξιόπιστα σύνολα. Η Ploumistos Performance είναι σε θέση, μετά από 20 χρόνια παρουσίας στο χώρο της βελτίωσης, των μετατροπών και των αγώνων, να προσαρμόζεται και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, βλέποντας με αισιοδοξία το μέλλον. Ευτυχώς, τα BMW παραμένουν ακόμα πισωκίνητα, βελτιώσιμα και περισσότερο δημοφιλή από ποτέ…
Info:
Ploumistos Performance
Ευστρατίου Πίσσα 10, Νέος Κόσμος
Τηλ.: 210 92 18 556
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Τώρα η γκάμα της Fiat είναι διαθέσιμη με τιμές από 9.990 ευρώ, όφελος έως 4.000 ευρώ και προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης με πρώτη δόση αποπληρωμής...