Πιο αργό το Civic Type R από το Megane RS Trophy R στο Hockenheim;
Το Honda Civic Type R και το Renault Megane RS, παλεύουν από την παρουσίασή τους για τα ρεκόρ ταχύτερου γύρου σε διάφορες πίστες σε όλο τον κόσμο. Η νέα γενιά (FL5) του Ιαπωνικού hot hatch στέφθηκε πρόσφατα «ο Βασιλιάς του Nurburgring» για τα αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Παράλληλα ο τίτλος του δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο αφού ο Γάλλος αντίπαλος του έχει ήδη σταματήσει να παράγεται, χωρίς να έχει προγραμματιστεί ο αντικαταστάτης του.
Ένα νέο video που γυρίστηκε περίπου 100+ km από την Πράσινη Κόλαση εστιάζει σε έναν άλλο θρυλικό χώρο - το Hockenheim. Εκεί το περιοδικό «Sport Auto» πίεσε το νέο Honda Civic Type R στην διαδρομή του Grand Prix, με τον Uwe Sener πίσω από το τιμόνι. Το τελευταίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Honda που πωλήθηκε στην Ευρώπη πέρασε τη γραμμή τερματισμού σε 2 λεπτά και 1,4 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος του ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από τη Mercedes-AMG C43 του 2023 που δοκιμάστηκε από το ίδιο γερμανικό περιοδικό στις αρχές του μήνα.
Όμως πώς συγκρίνεται το Civic Type R με το Megane RS; Το τελευταίο τερμάτισε το γύρο σε 1 λεπτό και 59,2 δευτερόλεπτα σε μια προηγούμενη δοκιμή, στην οποία δοκιμάστηκε η σκληροπυρηνική έκδοση Trophy-R. Η Honda συνεχίζει να οδηγεί το νέο Type R σε πολλές μεγάλες πίστες σε όλο τον κόσμο για να σημειώσει νέα ρεκόρ στο ίδιο πνεύμα με τον προκάτοχό του, το FK8 Type R. Με έναν εργοστασιακό οδηγό πίσω από το τιμόνι, ο χρόνος του γύρου στο Hockenheim-GP θα μπορούσε σίγουρα να βελτιωθεί.
Παραδόξως η δοκιμή έγινε με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και όχι με τα προαιρετικά Pilot Sport Cup 2 με τα οποία είναι διαθέσιμο το νέο Civic Type R σε αρκετές αγορές όπως της Γερμανίας.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Μετά την εξαγορά αυτή, ο όμιλος Συγγελίδη είναι πλέον ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγικούς ομίλους στην Ελλάδα.