Porsche 911 993 PDK από την KCPerformance
Αυτό είναι ένα πολύ light restomod ή θα μπορούσε κανείς να πει, ένα restomod στα σημεία. Βλέπετε η τεχνολογία είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει τα παλαιότερα μοντέλα ετεροχρονισμένα, άλλες φορές επηρεάζοντας την γνησιότητα του χαρακτήρα τους προς το καλύτερο και άλλες προς το… για μερικούς χειρότερο. Για παράδειγμα σε αυτήν εδώ την αερόψυκτη 993, η ανάφλεξη και τα μπεκ της δεκαετίας του 90 έχουν αντικατασταθεί με σύγχρονα, κάτι που δεν επηρεάζει τίποτα εκτός από την αξιοπιστία, την απόδοση και την χαμηλότερη κατανάλωση, που είναι όλα θεμιτά και το επιπλέον βήμα, το οποίο είναι πιο δύσκολο τεχνικά αλλά και αμφιλεγόμενης ουσίας, που είναι η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου PDK.
Επειδή όμως η εταιρεία αυτή εδρεύει στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού, όπου πολλοί ιδιοκτήτες των 993 τις έχουν από τότε και δεν τις οδηγούν πια γιατί είναι manual (πιθανότατα ηλικιωμένοι που δεν την παλεύει το πόδι τους με φθαρμένο συμπλέκτη από 993…), η μετατροπή σε PDK είναι κάτι που έχει νόημα ακόμα και εμπορικά, δεν είναι δηλαδή μια μηχανολογική άσκηση, έτσι γιατί μπορούμε. Το λέω γιατί η μετατροπή αυτή δεν είναι απλή, ούτε φτηνή. Για να μπορέσει να ταιριάξει το κιβώτιο χρειάστηκε μια αλουμινένια πλάκα – αντάπτορας, ένα custom βολάν με νέο αισθητήρα στροφάλου και φυσικά για τον κινητήρα μια ηλεκτρική πεταλούδα γκαζιού, χωρίς την οποία το αυτόματο κιβώτιο δεν θα μπορούσε να κλείσει το γκάζι για να αλλάξει ταχύτητα. Τον εργοστασιακό εγκέφαλο φυσικά τον ξεχνάμε και την θέση του παίρνει ένας aftermarket ο οποίος έχει την δυνατότητα να επικοινωνεί με αυτόν του κιβωτίου και με την πεταλούδα. Το κόστος της μετατροπής είναι γύρω στα 50.000 ευρώ και τώρα η εταιρεία ετοιμάζει και ένα Kit για την ακόμα παλαιότερη 911 930 Turbo. Ιεροσυλία;
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Volvo Cars αντλεί 500 εκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση μέσω νέου πράσινου ομολόγου.