Πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Ford Puma Hybrid Rally1
Με αφορμή την επικείμενη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο Ράλι Μόντε Κάρλο σε σχεδόν μία εβδομάδα από σήμερα, ο Tim Jackson, Επικεφαλής Μηχανικός Εξέλιξης του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, μας εξηγεί στο κατατοπιστικό βίντεο που ακολουθεί τη διάταξη αλλά και την τεχνολογία πίσω από το υβριδικό μηχανικό σύνολο του νέου «όπλου» της Ford στο WRC.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο ίδιος EcoBoost που χρησιμοποιούσε το Fiesta WRC, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος. Στο υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, όπως το νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, εξακολουθούν να είναι τετρακίνητα, χωρίς ωστόσο να διαθέτουν κεντρικό διαφορικό.
Η σημαντικότερη ωστόσο διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι η υβριδική μονάδα, η οποία προσθέτει μία «ένεση ισχύος» 100kW, με αποτέλεσμα η μέγιστη απόδοση της μονάδας κίνησης να μπορεί να φτάνει έως και τους 530 περίπου ίππους – κάτι που καθιστά το νέο Ford Puma Hybrid Rally1 εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η κομψότητα συναντά τη δύναμη στη νέα ABT Urus Scatenato με 821 PS η οποία θα κατασκευαστεί σε 99 αντίτυπα.