Πρώτο Drag Battle Θήβα 2018
Η πίστα -για ακόμα μία φορά- ήταν άψογα προετοιμασμένη, με τρομερή πρόσφυση, ακόμα και την Κυριακή που δεν είχε ήλιο για να ζεστάνει την κόλλα. Η ροή του αγώνα ήταν σε καλά επίπεδα, χωρίς καθυστερήσεις και ακόμα και όταν γίνονταν ζημιές και χύνονταν λάδια στο οδόστρωμα, μετά από λίγα λεπτά ξεκινούσαν και πάλι τα περάσματα. Η πρόσφυση -για ακόμα μία φορά- ήταν τρομερή και απόδειξη αυτού ήταν οι χρόνοι που είδαμε, ειδικά σε αρκετές μοτοσικλέτες, που έκαναν 8άρια και 9άρια, αλλά και οι πάρα πολύ καλές επιδόσεις στα πρώτα 18 μέτρα. Δυστυχώς, όμως, οι συμμετοχές ήταν λίγες και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει αρκετά όλους. Πως γίνεται να υπάρχουν τόσα πολλά βελτιωμένα αυτοκίνητα σε τόσες πόλεις της Ελλάδας και να μην συμμετέχουν -ειδικά αυτά που βρίσκονται στην Αθήνα- σε έναν αγώνα, που γίνεται σε τόσο κοντινή απόσταση από αυτήν? Αυτό που με ξεπερνάει είναι ότι έβγαιναν διάφοροι σε συνεντεύξεις ορισμένων καναλιών, που έκαναν ρεπορτάζ για τις κόντρες και έλεγαν ότι τρέχουν στους δρόμους, γιατί δεν έχουμε πίστες… Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί η προσπάθεια, που γίνεται στη Θήβα, είναι κάτι παραπάνω από αξιέπαινη, αφού σε κάθε αγώνα βλέπουμε και από κάτι καινούργιο. Πέρα από την ποιότητα του οδοστρώματος, αξίζει να αναφερθεί ότι όλες οι κερκίδες πλέον είναι σκεπαστές, υπάρχουν σχεδόν παντού χημικές τουαλέτες, πλήρης μικροφωνική εγκατάσταση, οθόνες για να προβάλλονται άμεσα οι επιδόσεις ανά διάδρομο, τσιμεντένιο τοιχίο και από τις δύο πλευρές και τόσα ακόμα. Ναι, το καταλαβαίνουμε όλοι ότι δεν έχει την υποδομή μιας αντίστοιχης πίστας του εξωτερικού, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα είναι αναμφίβολα η πιο οργανωμένη.
Το επόμενο event, που θα γίνει στην Θήβα, θα είναι ο πρώτος πρωταθληματικός αγώνας στις 22 και 23 Απριλίου, μέχρι τότε υπομονή!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το νεότερο μοντέλο στην γκάμα της BYD παρουσιάστηκε στο Παρίσι, με το Sealion 7 να έρχεται να τοποθετείται πάνω από το Seal U.