Rocket Bunny GT86 Turbo 400+Ps
Waiting…
Είχαμε ανακαλύψει εδώ και καιρό, «παρακολουθούσαμε» στενά και θέλαμε να σας παρουσιάσουμε ένα σπάνιο και πολλά υποσχόμενο Toyota GT86, μόνο που δεν μας άφηνε…Τι εννοώ? Το αρχικά μαύρο (D4S - Crystal Black Silica), MY 2013, 6 Speed Auto, Premium GT86 δεν έλεγε να καθίσει σε ησυχία. Μας τράβηξε την προσοχή, όταν φρεσκοβαμμένο ακόμα σε γκρι ματ, «φόρεσε» μία πλήρως ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, με ρυθμιζόμενα, top mounts εμπρός και Lower Control Arms της J2 πίσω, μεγάλα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες της Endless, custom αεριζόμενους και τρυπητούς δίσκους 314mm μπροστά, τακάκια Ferodo DS2500 και σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης σε όλους τους τροχούς, καθώς και μεγαλύτερες, Japan Racing JR3 19in, ζάντες και φαρδύτερα λάστιχα, απόδειξη ότι κάτι καλό ετοιμάζεται, άρα…περιμέναμε τη συνέχεια. Στη JDM«γιάφκα», οι φήμες για το γκρι ματ GT86 οργίαζαν! RocketBunnyfullbodykit, έλεγε ο ένας, turbάτο σφυρήλατο μοτέρ έλεγε ο άλλος και ξάφνου…άφαντο το GT86!!! Απογοήτευση…
Transformation…
Ψυχραιμία! Η απάντηση στη μυστηριώδη εξαφάνιση του GT86 κρύβεται στο…τελωνείο! Κατέφθασε, βλέπετε, το Version 1, GReddy X Rocket Bunny Wide - Body Aero Kit, που είχε παραγγελθεί πριν καν…αγοραστεί το αυτοκίνητο! Αυτή ακριβώς είναι η τρέλα, που γουστάρουμε, κυρίες και κύριοι, να ξεκινάς το tuning χωρίς να έχεις καν στα χέρια σου το…αυτοκίνητο!!! Αυτό που ακολούθησε, μπορεί να το βλέπετε στις απίστευτες εικόνες του Χρήστου Καραγιωργάκη, που κάνουν τα σαγόνια να πέφτουν και τα μάτια να βουρκώνουν, κυριολεκτικά, όμως, δεν το φαντάζεστε…Το GT86 πήρε το νέο του κοστούμι και κλείστηκε για κάμποσο καιρό στο φανοποιείο του Σπύρου Αποστόλου στο Μενίδι, ώστε να το προβάρει, να δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο αμάξωμα, να «φορέσει» το Front Lip Spoiler, τα Front Over Fenders, που το φαρδαίνουν κατά 40mm, τα Side Skirts, τα Rear Over Fenders, που το φαρδαίνουν κατά 65mm και το Rear Under Diffuser, που προσθέτει 60mm πλάτος στο πίσω μέρος. Πιο τούμπανο πεθαίνεις! Ευκαιρίας δοθείσης, το extreme GT86 είπε να αλλάξει γι’ ακόμη μία φορά…χρώμα! Εάν αναρωτιέστε για την προέλευση του τελευταίου, να σας πω ότι έχει σαν βάση το μεταλλικό καφέ Argus της Audi, συνδυασμένο με το αντίστοιχο του φουτουριστικού concept BMW Vision Next 100, με κάποιες επιπλέον custom προσθήκες… Εσείς τι νομίζατε, ότι θα ήταν κάτι απλό??? Μιλάμε για το πιο εξωφρενικό GT86 επί Ελληνικού εδάφους!
RiseoftheMachine…
Οι φήμες, που ακούγονταν για το συγκεκριμένο GT86, δείχνει να επιβεβαιώνονται… Όλες τους, αφού ταυτόχρονα με το τουμπανιασμένο body kit, το Ιαπωνικό coupe ντοπάρεται και μηχανικά! Έτσι πρέπει, άλλωστε. Τέτοια εμφάνιση πρέπει, με κάποιο τρόπο, να είσαι σε θέση να την υποστηρίξεις… Από λεζάντα, είμαστε χορτάτοι βλέπεις… Μία που ψάρωσες (τρελά, όμως, μην λέμε μ@λ@κίες) με το που το GT86 σου γεμίσει το μεσαίο καθρέπτη και μία που τα έκανες πάνω σου στη θέα του front mount intercooler, που γεμίζει όλο το άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα. Μην ξεχνάς, εκεί μέσα χωράει μέχρι και εξακύλινδρος σε σειρά 2JZ, έτσι, το νου σου, λοιπόν… Προς το παρόν, παίζει και να είσαι «τυχερός», να μην σε καταπιεί, δηλαδή, απλά να σε περάσει από πάνω, αφού το GT86 -στην παρούσα φάση- δεν έχει «πάρει» παρά «μόλις» άλλα τόσα από τα αρχικά του Ps, παίζει, δηλαδή, στα 400Ps στο 1,4bar! Με τους ρυθμούς, που εξελίσσεται, βέβαια, και μεταλλάσσεται, σήμερα είναι έτσι, αύριο μπορεί να είναι αλλιώς, μπορεί να μεταλλαχτεί μέχρι και σε…GT-R Rocket Bunny (το επόμενο -off the record- project του ιδιοκτήτη)! Ο Ευθύμιος Ζαρκάδας έχει αναλάβει τη μετατροπή του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού boxer 4U-GSE, σε υπερτροφοδοτούμενο, «στήνοντας» ένα σύνολο με υποδομή και προοπτικές υψηλής απόδοσης αλλά και αξιοπιστίας. Στρόφαλος και μέταλλα στροφάλου και μπιελών έχουν διατηρηθεί τα εργοστασιακά της Toyota, ενώ τα «μαμά» εντόσθια του 4U-GSE boxer κινητήρα έχουν αντικατασταθεί με Wossner σφυρήλατα πιστόνια, Brian Crower I Beam μπιέλες με αντοχή για περισσότερα από 200Ps/κύλινδρο και ARP2000 βίδες. Κυλινδροκεφαλές, valvetrain και φλάντζες είναι τα εργοστασιακά, με τις τελευταίες να συνεπάγονται τη διατήρηση της σχέσης συμπίεσης στο…12,5:1! Τις νέες απαιτήσεις του 4U-GSE σε καύσιμο αναλαμβάνουν να καλύψουν η τρόμπα βενζίνης της Ftinokafsimo Developments, καθώς και η 4άδα των μπεκ έμμεσου ψεκασμού της Bosch με παροχή 500cc/min. Ο Γιάννης Κουμπάς, της Exhaust Center, έχει κατασκευάσει την custom πολλαπλή εξαγωγής με ισομήκεις αυλούς, που καταλήγουν στην Garrett GTX2867R, καθώς και ολόκληρη την εξάτμιση από το downpipe και πίσω, με διάμετρο 76mm, καταλύτη 100cpsi και τελικό με μονή είσοδο και διπλή έξοδο, δεξιά και αριστερά μέσα από το diffuser. Το bolt-on kit του intercooler, μαζί με τα κολλάρα σιλικόνης και τις σωληνώσεις του είναι Japan made και αποκλειστικά για GT86, ώστε να μπορεί να συνυπάρξει με το κεκλιμένο oem ψυγείο νερού. Η Ecutek ξεκλείδωσε την εργοστασιακή ECU του GT86 και με τη βοήθεια του ProEcu Programming Kit (με features όπως Launch Control, Flat Foot Shifting, Downshift Auto Blip, Throttle Mapping, Per Gear Rev Limits), ο Γιώργος Παπαγεωργίου την επαναπρογραμμάτισε με βάση τα νέα δεδομένα λειτουργίας και απαιτήσεων του κινητήρα.
DreamDrive…
Ok, η πολλά υποσχόμενη εξωτερική εμφάνιση αυτού του GT86 μπορεί από τη μία να σε ξεσηκώνει, από την άλλη πάλι σου αρκεί απλά και μόνο να το χαζεύεις, σε μια προσπάθεια να απαθανατίσεις την κάθε του λεπτομέρεια και ναι, έχει μπόλικη από δαύτη. Το όλο σύνολο είναι πραγματικά αποστομωτικό! Όταν καταφέρεις να πάρεις τα μάτια σου από το καμπυλόγραμμο, πληθωρικό αμάξωμα, συνειδητοποιείς ότι παραμένει εξίσου εντυπωσιακό και από μέσα προς τα έξω, είναι βλέπετε και η έκδοση Premium, που κάνει τη διαφορά. Η γνωστή, κορυφαία θέση οδήγησης, φέρνει το τιμόνι με τα paddles μέσα στα χέρια σου, ενώ το δέρμα, η επένδυση alcantara με την οποία έχει ντυθεί όλο το ταμπλό, οι κόκκινες ραφές, τα υπέροχα καθίσματα και μερικά επιπλέον, προσεκτικά και καλόγουστα τοποθετημένα, όργανα εποπτείας, σε φτιάχνουν μέχρι εκεί, που δεν πάει… Ο θόρυβος έχει πλέον την χροιά και τα db που αναλογούν σε ένα τούμπανο και από όπου και αν περάσεις τα σαγόνια πέφτουν στα πεζοδρόμια! Φαρδύ, χαμηλό, επιθετικό και επιβλητικό, showcar, projectcar, streetlegal και driftcar, το μοναδικό αυτό RocketBunnyGT86 Turbo δίνει άλλη διάσταση και ανοχή στην υπερβολή! Εμείς, δεν έχουμε από το να υποκλιθούμε βαθιά στους εμπνευστές του concept, στη βιομηχανία του tuning, που κυριολεκτικά ξεσάλωσε με την πάρτη του και φυσικά στο Δημήτρη, για το μοναδικό αυτό, Ελληνικό, δημιούργημα. Έως την επόμενη φορά…
…Greek GTR Rocket Bunny project loading…
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός: 1.998cc Σχέση Συμπίεσης: 12,5 : 1 | Tuned by Ζαρκάδας Ευθύμιος, Κύπρου 46 Μπουρνάζι, τηλ.: 6974829286 |
TUNING SPECS OEM Toyota στρόφαλος OEM Toyota μέταλλα στροφάλου - μπιελών Brian Crower I BEAM μπιέλες ARP 2000 βίδες Wossner σφυρήλατα πιστόνια OEM Toyota φλάντζες κεφαλών OEM Toyota κυλινδροκεφαλές OEM Toyota valvetrain Exhaust Center custom πολλαπλή εξαγωγής με ισομήκεις αυλούς Exhaust Center custom downpipe 76mm, 100 cpsi καταλύτης, custom τελικό Garrett GTX2871R Toyota GT 86 bolt on intercooler kit με κολλάρα σιλικόνης και σωληνώσεις Tial σκάστρα Tial external K&N φιλτροχοάνη Bosch 4 x 500cc/min μπεκ έμμεσου ψεκασμού Ecutek ProECU Programming Kit Defi πειρόμετρο, πίεση λαδιού, μπαρόμετρο Ultra Gauge ενδείξεις OBD | ΑΝΑΡΤΗΣΗ Μπροστά: J2 GT86 coilover, J2 ρυθμιζόμενα top mounts Πίσω: J2 GT86 coilover, J2 Rear Lower Control Arms |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ OEM Aisin -Warner 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με προγράμματα Normal, Sport και Snow, OEM διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης | |
ΑΜΑΞΩΜΑ: GReddy X Rocket Bunny Wide-body Aero Kit Version 1 Audi Argus + concept BMW Vision Next 100 paint
| |
ΦΡΕΝΑ Μπροστά: Endless 4πίστονες δαγκάνες, Ferodo DS2500 τακάκια, custom αεριζόμενοι, τρυπητοί δίσκοι 314mm, σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης Πίσω: ΟΕΜ Toyota δαγκάνες, Ferodo DS2500 τακάκια, σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης | ΤΡΟΧΟΙ Japan Racing JR3 9,5Jx19in με ελαστικά Pirelli 235/35/19 μπροστά, Japan Racing JR3 10,5Jx19in με ελαστικά Pirelli 285/30/19 πίσω |
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Στην Ιαπωνία κυκλοφορεί ένα Mazda JC Cosmo το οποίο έχει έναν Wankel με έξι ρότορες!