Subaru Impreza STI S206

Subaru Impreza STI S206

Στο πρόσφατο Tokyo Auto Salon παρουσιάστηκε μια νέα και πιο δυνατή εκδοχή του Impreza WRX STI. Το STI S206 θα φοράει τον γνώριμο δίλιτρο επίπεδο κινητήρα EJ20 με την απόδοση να φτάνει πλέον τα 320Ps και την ροπή τα 43,8kgm. Η αύξηση της ισχύος είναι απόρροια του νέου turbo twin scroll, της ανασχεδιασμένης εισαγωγής αέρος, του μεγαλύτερου intercooler, και της αναπρογραμματισμένης ECU. Επίσης, η νέα ζυγοστάθμιση των κινούμενων μερών του boxer επιτρέπει βελτιωμένη ευστροφία και καλύτερη καμπύλη ροπής στις χαμηλές και μεσαίες rpm. Εμφανισιακά διαφέρει από τα κοινά STI χάρις στο νέο bodykit, τις 19άρες ζάντες της BBS με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διάστασης 245/45 και τα μεγαλύτερα φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω. Το στήσιμο του STI S206 βελτιώθηκε με νέα αμορτισέρ της Bilstein, ελατήρια STI και αντιστρεπτικές δοκούς μεγαλύτερης διαμέτρου. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν φυσικά τα bucket καθίσματα της Recaro και το ταμπελάκι με τον αριθμό παραγωγής αφού το STI S206 θα περιοριστεί σε 300 μονάδες αποκλειστικά για την Ιαπωνία. Παράλληλα η Subaru ετοιμάζει μια hardcore έκδοση του STI με την ονομασία NBR Challenge Pack ως φόρο τιμής για την νίκη της Subaru στον 24ωρο αγώνα στο NΓΌrburgring και θα περιλαμβάνει carbon οροφή, και dry carbon αεροτομή. Η παραγωγή θα φτάσει μόλις τα 100 κομμάτια τα οποία έχουν ήδη προ-πωληθεί!

 

Αρθρογράφος

 

Renault Captur 0.9 TCe Dynamic 90Ps

Renault Captur 0.9 TCe Dynamic 90Ps

Το Captur ανανεώνεται στα σημεία και η Renault μας παρουσιάζει μια πιο φρέσκια εκδοχή του μικρού της crossover.