Τέλος τα Hyundai N με θερμικό κινητήρα από την Ευρώπη.
Η Hyundai σύμφωνα με πληροφορίες από το Αγγλικό EVO και το Car Throttle, θα αποσύρει τα γρήγορα θερμικά μοντέλα με την κωδική ονομασία Ν από την γκάμα της. Με λίγα λόγια... i20N και i30N τέλος. Το ΚΟΝΑ Ν έτσι κι αλλιώς είχε καταργηθεί με την αντικατάσταση του μοντέλου. Αυτό σημαίνει πως θα μείνουν μόνο τα ηλεκτρικά Ν μοντέλα, δηλαδή πρός το παρόν το Ioniq 5 N και όποιο άλλο παρουσιαστεί στο μέλλον. Όπως καταλαβαίνετε, ο λόγος είναι ο στόχος που έχουν θέσει για χαμηλότερους ρύπους, ο οποίος λέει πως μέχρι το 2035 θέλουν να έχουν στην γκάμα τους μόνο αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων και μέχρι το 2045 να έχουν γενικά μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα. Τώρα τι σχέση έχει το 2035 με τον Φεβρουάριο του 2022, δεν ξέρω. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να περιμένουν να τελειώσει η διάθεση των συγκεκριμένων μοντέλων και να μην φέρουν θερμικά Ν τα επόμενα, όπως έγινε και με το ΚΟΝΑ. Τι να πω... ένα – ένα τα καλά αυτοκίνητα εγκαταλείπουν την Ευρώπη των ηλιθίων δήθεν οικολόγων. Ένα 747 να απογειωθεί και ένα πλοίο conteiner με οικολογικά υφάσματα να φύγει από το λιμάνι, θα βγάλουν όσο βγάζουν όλα τα Hyundai N της Ευρώπης σε ένα χρόνο. Αλλά τι να πεις και σε ποιόν...
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Opel έχει ήδη κατασκευάσει πάνω από 300.000 νέα Corsa στην γραμμή παραγωγής της Zaragoza.