VW Golf Mk.II VR6 4x4 2.9Lt 750Ps

VW Golf Mk.II VR6 4x4 2.9Lt 750Ps

Ο Γιάννης Κατσαμπέκης, ιδιοκτήτης της Brutal Performance, ξεκίνησε να ασχολείται με τη βελτίωση κυρίως των δικών του αυτοκινήτων από το 2006. Πάντα του άρεσαν τα old-school μοντέλα του VW Group και έχει στην κατοχή του, εκτός από αυτό το Golf, ένα Scirocco GT16V του 1987, καθώς και ένα Corrado G60 του 1989.

 

Sleeper

Εξωτερικά το Golf δείχνει ως ένα απλό ΜΚΙΙ GTI. Δεν έχει τεράστιες εισαγωγές στο καπό, δεν έχει φουσκωτά φτερά, αεροτομές και body-kit που να αλλοιώνουν το εργοστασιακό του σχήμα. Ο Γιάννης είναι υποστηρικτής της εργοστασιακής εμφάνισης και αυτό φαίνεται από την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται το Golf του. Εξωτερικά, το μόνο που βλέπουμε είναι οι 17άρες ζάντες από Audi TT, ένα μεγάλο intercooler πίσω από τον εργοστασιακό προφυλακτήρα και φυσικά τη μπούκα της εξάτμισης και τέλος. Βέβαια, όταν βάλει μπροστά τον κινητήρα και ξεκινήσει καπνίζοντας και τα τέσσερα λάστιχα, καταλαβαίνεις ότι έχεις μπροστά σου κάτι πολύ γρήγορο. Το χαρακτηριστικό μπάσο ουρλιαχτό του VR6 στις υψηλές rpm, που συνδυάζεται με φλόγες από την εξάτμιση και σκασίματα, όταν βαράει κόφτες! Old School πριόνι!

 

Ήταν ένα μικρό Golfάκι…

Όλα όμως ξεκίνησαν, όταν ο Γιάννης αποφάσισε να αγοράσει ένα Golf Mk II και να το βελτιώσει. Δεν τον ένοιαζε ο κινητήρας, αφού όποιον και να είχε θα τον άλλαζε και κατόπιν θα τον βελτίωνε, αλλά τον ενδιέφερε να έχει καρότσα σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκε ένα Golf 1.6 με 90Ps, στο οποίο ξεκίνησε αλλάζοντας την εξωτερική του εμφάνιση, μετατρέποντάς το σε look Manhattan. Από εκεί και πέρα άλλαξε τον κινητήρα με το γνωστό 1.8 20VT, ο οποίος με μία GT2871 έφτασε να αποδίδει 370Ps. Σκοπός του όμως ήταν να πάρει μέρος σε αγώνες dragster και επειδή τα 370Ps δεν ήταν και ιδιαίτερα πολλά, αποφάσισε να το κάνει εξακύλινδρο και τετρακίνητο. Αφού, όπως και ο ίδιος μας είπε, ήθελε να τσουλάει λίγο καλύτερα. Για να φτάσει να τσουλάει λίγο καλύτερα το Golf χρειάστηκαν τρία χρόνια αρκετής δουλειάς, μιας και οτιδήποτε πάνω στο αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί από τον Γιάννη.

 

Τετρακινητοποίηση!

Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν στο να τροποποιηθεί το πάτωμα, προκειμένου να περάσει ο κεντρικός άξονας μετάδοσης και να τοποθετηθεί το πίσω διαφορικό. Και βασικά αυτή ήταν η μοναδική τροποποίηση, που δέχθηκε το αμάξωμα, αφού όλο το υπόλοιπο διατηρεί την εργοστασιακή μορφή, που έχει και ένα ταπεινό VW Golf Manhattan Mk II. Από το αμάξωμα αφαιρέθηκε το πάτωμα του χώρου αποσκευών, μαζί με το εργοστασιακό δοχείο αναθυμιάσεων και φυσικά η ρεζέρβα. Κάπου έπρεπε να δημιουργηθεί χώρος για το πίσω διαφορικό και εκεί ήταν το κατάλληλο σημείο. Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης και το πίσω διαφορικό, που είναι Haldex, προέρχονται από Audi S3 8l, ενώ στο Haldex έχει τοποθετηθεί και ένας SQS Controller. Στη θέση της λαμαρίνας, που κόπηκε και σχημάτιζε το χώρο αποσκευών, κατασκευάστηκε μία νέα επίπεδη λαμαρίνα, η οποία κολλήθηκε και πάνω της ακουμπάει ένα custom δοχείο καυσίμου. Ο κεντρικός άξονας καταλήγει σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, που προέρχεται από VW Golf R32, το οποίο έχει dogkit, ενώ έχουν αλλαχθεί τα γρανάζια της τρίτης, τέταρτης, πέμπτης και έκτης σχέσης με Monster Performance. Ο συμπλέκτης είναι τρίδισκος της Tilton, με μεταλλικούς δίσκους και αντέχει μέχρι και 120kgm ροπής. Τα ημιαξόνια, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω, προέρχονται από διάφορα μοντέλα του VW Group που ταίριαζαν και τέλος, αλλάχθηκε και το βολάν με ατσάλινο μονής μάζας.

Το πίσω διαφορικό πατάει επάνω σε μία custom βάση, δεμένη με το αμάξωμα, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί ενισχυμένα σινεμπλόκ σε κάθε σύνδεσμο. Τα αμορτισέρ της Bilstein συνδυάστηκαν με ελατήρια χαμηλώματος της Eibach, ενώ φυσικά αλλάχθηκαν και τα φρένα με εργοστασιακά από VW Golf  Mk III VR6, με αεριζόμενους δίσκους των 288mm εμπρός και 226mm πίσω και σωληνάκια αεροπορικού τύπου. Στο εσωτερικό πλέον συναντάμε ένα κάθισμα bucket της Sparco, που συνδυάζεται με ζώνες τεσσάρων σημείων της Sabelt, καθώς και ένα τριάκτινο τιμόνι με βαθύ offset της OMP και fly-off χειρόφρενο. Εννοείται ότι τοποθετήθηκε και ένα πλήρες roll-cage, το οποίο ενίσχυσε την ακαμψία του αμαξώματος, αλλά παράλληλα εναρμονίστηκε και με τους κανονισμούς των αγώνων dragster. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο, που κάνει 9άρια.

 

Έξι είναι προτιμότεροι από τέσσερις!

Φυσικά αναφέρομαι στους κυλίνδρους. Έξι κύλινδροι είναι προτιμότεροι, όταν έχουμε στην άκρη της custom πολλαπλής εξαγωγής, που κατασκεύασε η BrutalPerformance, μία τεράστια Garrett GTW3884R, με πάτημα T4, twin scroll και λόγο A/R 1.01. Για να υπάρξει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο turbo, έπρεπε φυσικά να δημιουργηθούν και οι αντίστοιχες υποδομές στον κινητήρα. Τα εργοστασιακά πιστόνια μπήκαν στην άκρη και χρησιμοποιήθηκαν τα σφυρήλατα της Wossner, τα οποία έχουν μεγαλύτερη διάμετρο κατά 2mm, δηλαδή στα 83mm και αυξάνουν τον κυβισμό στα 2.922cc. Οι μπιέλες, που συνδέθηκαν με το στρόφαλο του VR6, είναι της GT Motorsport, ενώ τα μέταλλα στροφάλου της King Racing. Ο στρόφαλος ενισχύθηκε με μία πλάκα στροφάλου της Epytec και σειρά είχε η κυλινδροκεφαλή. Εκεί, αλλάχθηκε το valvetrain και τοποθετήθηκαν βαλβίδες, ελατήρια βαλβίδων και retainers της Supertech και εκκεντροφόροι της Techtonics, οι οποίοι έχουν 288ο διάρκεια. Ανάμεσα στην κυλινδροκεφαλή και στον κορμό τοποθετήθηκε μία μεταλλική φλάντζα κεφαλής, που προέρχεται από την αμερικάνικη έκδοση του Golf Mk III VR6, η οποία αυξάνει και το λόγο στατικής συμπίεσης κατά 0,5. Κεφαλή και κορμός δέθηκαν με μπουζόνια της ARP και σειρά τώρα είχαν τα περιφερειακά του κινητήρα. Ο Γιάννης κατασκεύασε μία πολλαπλή εισαγωγής με ασύμμετρα χωνιά για καλύτερη κατανομή του αέρα στους θαλάμους καύσης και στην άκρη της τοποθέτησε την εργοστασιακή πεταλούδα γκαζιού, η οποία καταλήγει σε μία ελεύθερη φιλτροχοάνη της Κ&Ν. Στο κύκλωμα καυσίμου θα συναντήσουμε δύο αντλίες Bosch 044, σωληνάκια αεροπορικού τύπου, ένα ρυθμιστή πίεσης καυσίμου της Aeromotive και τα μπεκ Siemens Deka, τα οποία έχουν παροχή στα 870cc/min. Η ECU, που ανέλαβε τη διαχείριση του κινητήρα, είναι της MS Labs και προγραμματίστηκε από τον Γιάννη. Το αυτοκίνητο δεν έχει ρυθμιστεί πάνω στο δυναμόμετρο, αλλά στο δρόμο. Δεν έχει ανέβει ποτέ στα ράουλα κάποιου δυναμόμετρου, αλλά, αν δείτε την ταχύτητα εξόδου, που έφτασε τα 233km/h, μπορείτε να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται.

 

Τετρακίνητο τέρας!

Ο χώρος του κινητήρα είναι πεντακάθαρος και δείχνει προσεγμένη και τακτοποιημένη δουλειά, χωρίς να εξέχουν σωληνάκια, καλώδια και tie-wraps. Αυτό ισχύει φυσικά και για το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο ρυθμίζεται, βελτιώνεται και οδηγείται αποκλειστικά από τον Γιάννη, ο οποίος έχει πολλά σχέδια για το μέλλον. Για την ώρα σκέφτεται κάτι σε μεγαλύτερο turbo, κάποιες μικρές αλλαγές στην κυλινδροκεφαλή και τη μετάδοση, με στόχο φυσικά το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους αγώνες. Μην εκπλαγείτε αν σε μερικούς αγώνες σπάσει και το φράγμα των 9 δευτερολέπτων για τα 402m!

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός: 2.922cc

Διάμετρος x Διαδρομή:  83mm x 90,3mm

Σχέση Συμπίεσης: 8,5:1

Tuned by

Brutal Performance

Πάροδος Καβύρων 52

Θήβα

Τηλ.: 6972 359 469

TUNING SPECS

  • Wossner σφυρήλατα πιστόνια
  • GT motorsport μπιέλες
  • King Racing μέταλλα στροφάλου
  • Epytec πλάκα στροφάλου
  • Supertech βαλβίδες
  • Supertech ελατήρια βαλβίδων
  • Supertech retainers
  • Techtonics εκκεντροφόροι 288ο
  • ARP μπουζόνια κεφαλής
  • Brutal Performance πολλαπλή εξαγωγής Τ4 twin scroll
  • Garrett GTW3884R
  • Brutal Performance πολλαπλή εξαγωγής
  • Aeromotive αντλία βενζίνης
  • Siemens DEKA 870cc Μπεκ καυσίμου
  • Αντλία βενζίνης bosch 044 x2
  • Custom δοχείο αναθυμιάσεων
  • Κ&Ν φιλτροχοάνη
  • SRP κολάρα σιλικόνης
  • Golf VR6 Πεταλούδα γκαζιού
  • MS Labs ECU
  • Custom δοχείο βενζίνης 10lt

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Bilstein Sport αμορτισέρ
  • Eibach ελατήρια

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • VW Golf VR6 κιβώτιο έξι σχέσεων
  • Monster Performance γρανάζια 3ης,  4ης, 5ης και 6ης
  • Tilton τρίδισκο πλατό
  • Custom βολάν μονής μάζας
  • Audi S3 Haldex διαφορικό
  • Audi S3 άξονας μετάδοσης
  • VW ημιαξόνια
  • SQS Haldex controller

ΑΜΑΞΩΜΑ

  • VW Golf Manhattan look
  • Custom roll-cage
  • Sparco κάθισμα bucket
  • Sabelt ζώνες τεσσάρων σημείων
  • OMP τιμόνι
  • OMP fly-off χειρόφρενο

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός και πίσω VW Golf Mk III VR6, σωληνάκια αεροπορικού τύπου

ΤΡΟΧΟΙ

Audi TT 7,5Jx17in ζάντες

Firestone Firehawk SZ80 215/40 R17ελαστικά

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

Μ        SEC    @        ΚΜ/Η

18        1,493   @       

200      6,320   @        182,00

400      9,728   @        233,31

 

 

Αρθρογράφος

 

H Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στη μάχη κατά του SARS Cov-2

H Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στη μάχη κατά του SARS Cov-2

Ο τρόπος που θα λειτουργεί η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.