ABT RS3-R: Όταν το Audi RS 3 γίνεται πραγματικό τέρας

Το Audi RS 3, είτε στη sedan είτε στην Sportback έκδοση, είναι ήδη ένα από τα πιο δυναμικά και απολαυστικά compact sport μοντέλα στην αγορά, ειδικά η τελευταία γενιά του με το πίσω διαφορικό που “κλειδώνει”. Με τη δύναμη να εκτοξεύεται στα 510Ps και τη ροπή να φτάνει τα 62kgm, το RS3-R επιταχύνει από 0-100km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Πίσω από αυτή την εντυπωσιακή απόδοση κρύβεται το γνωστό 2.5lt πεντακύλινδρο τούρμπο μοτέρ της Audi, το οποίο έχει δεχτεί τις απαραίτητες μηχανικές επεμβάσεις από την ABT.
Οι αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται στον κινητήρα. Το RS3-R αποκτά νέο εμπρός splitter με blades, φτερά στον προφυλακτήρα, καπάκια καθρεπτών από ανθρακονήματα, πίσω διαχύτη, και αεροτομή (μόνο στην έκδοση Sportback). Επιπλέον, διαθέτει 20άρες ζάντες με ελαστικά 245/30, νέα ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς, καθώς και εξάτμιση με απολήξεις από ανοξείδωτο ατσάλι.
Στο εσωτερικό, το πακέτο περιλαμβάνει φωτιζόμενα λογότυπα της ABT στα μαρσπιέ και στα προσκέφαλα, σήμα RS3-R στα καθίσματα, μοναδικά πατάκια και ειδικά καλύμματα για τον διακόπτη start-stop. Όλα αυτά, όμως, έχουν και το ανάλογο τίμημα. Στη Γερμανία, η τιμή του πακέτου για το RS 3 Sportback φτάνει τις €39.900, ενώ η εγκατάσταση κοστίζει επιπλέον €5.500. Για την sedan έκδοση, το κόστος του κιτ είναι ελαφρώς χαμηλότερο, στα €38.900, με εγκατάσταση €5.170. Τι λεφτά ζητάνε ρε παιδιά αυτοί;;; Και με ένα σκέτο πρόγραμμα και ένα downpipe, τόσα άλογα θα γίνει και με το ένα δέκατο του κόστους. Άκου εκεί, 40 χιλιάρικα για ελατήρια, ζαντολάστιχα και καπάκια carbon στους καθρέπτες... Όλα αχρείαστα σε αυτό το αμάξι.
Αρθρογράφος