Ferrari 296 GTS από τη Novitec
.jpg)
Η μετατροπή αυτή φέρει το όνομα N-Largo και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι δίνει άλλες διαστάσεις στο ιταλικό μοντέλο. Το πλάτος αυξάνεται κατά 12 εκατοστά πίσω, φτάνοντας τα 2,08 μέτρα. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, σχεδιασμένο από τον Vittorio Strosek, γνωστό από τα 80s για τις εκκεντρικές widebody Porsche.
Στο εμπρός μέρος, έχει 3 εκατοστά φαρδύτερα φτερά, ενώ η νέα ποδιά με ενσωματωμένο spoiler βελτιώνει την αεροδυναμική. Η λίστα συνεχίζεται με νέο καπό με αεραγωγούς, ανασχεδιασμένα μαρσπιέ, επιβλητικά πίσω φτερά, διαχύτη και επιλογή ανάμεσα σε διακριτικό lip spoiler ή μεγάλο κάθετο φτερό. Όλα αυτά έχουν περάσει από δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα για μέγιστη απόδοση.
Οι τροχοί είναι Vossen σφυρήλατοι, διαμέτρου 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω, με ελαστικά 255/30 ZR21 και 335/25 ZR22 αντίστοιχα. Διατίθενται σε 72 αποχρώσεις, ώστε να βρεις σίγουρα κάτι που ταιριάζει στον χαρακτήρα σου. Η ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 35 χιλιοστά, με το σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα να μπορεί να το ανεβάσει κατά 40 χιλιοστά, για να περνά από ράμπες.
Στο θέμα των επιδόσεων, ο τρίλιτρος biturbo V6 δέχθηκε κι αυτός την περιποίηση της Novitec, με νέες εισαγωγές, μεταλλικούς καταλύτες και εξελιγμένο σύστημα εξάτμισης. Το αποτέλεσμα είναι 701 ίπποι από τον αναβαθμισμένο θερμικό κινητήρα και 868 ίπποι συνολικά από το υβριδικό σύστημα! Όχι πως της χρειαζόταν... αλλά με αυτό το look, θα ήταν κρίμα να μην ήταν και δυνατότερη.
Αρθρογράφος