Το Επόμενο Nissan GT-R Θα Είναι Υβριδικό με Εξακύλινδρο Turbo

Το Επόμενο Nissan GT-R Θα Είναι Υβριδικό με Εξακύλινδρο Turbo

Το R36 παίρνει μορφή

Ύστερα από μια μακρά περίοδο σιωπής και αβεβαιότητας, η Nissan αποκαλύπτει τις πρώτες επίσημες λεπτομέρειες για τη νέα γενιά GT-R. Ο αντικαταστάτης του R35, που πιθανότατα θα ονομάζεται R36, δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικός – όπως πολλοί είχαν προβλέψει – αλλά θα βασίζεται σε ένα υβριδικό σύστημα. Με την παραγωγή του R35 να έχει σταματήσει από τις αρχές του 2024, αυτή είναι η πρώτη ουσιαστική εικόνα για το τι επιφυλάσσει το μέλλον του θρυλικού μοντέλου.

Turbo εξακύλινδρος με ηλεκτρική υποβοήθηση

Όπως δήλωσε ο Ponz Pandikuthira, Chief Planning Officer του Nissan Βόρειας Αμερικής, το επόμενο GT-R θα φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Αν και η τελική διάταξη δεν έχει αποκαλυφθεί, αναμένεται ότι η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα περίπου 30 kWh, προσφέροντας έως και 113 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Γιατί όχι πλήρως ηλεκτρικό;

Η Nissan δοκίμασε αρκετά ηλεκτρικά πρωτότυπα για τον διάδοχο του GT-R. Ωστόσο, το πρόβλημα ήταν ξεκάθαρο: η διάρκεια. Μετά από έναν γύρο σε πίστα όπως το Nürburgring, οι μπαταρίες χρειάζονταν σημαντικό χρόνο για να επαναφορτιστούν. Αυτό το γεγονός ερχόταν σε ευθεία αντίθεση με τον χαρακτήρα του GT-R, που παραδοσιακά διακρίνεται για την αντοχή και τη συνέπεια στις επιδόσεις. Έτσι, η λύση ήταν ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους.

Το χρονοδιάγραμμα της επιστροφής

Το Nissan αναφέρει πως το νέο GT-R θα κάνει την εμφάνισή του μέσα στην επόμενη πενταετία — δηλαδή κάπου μεταξύ 2027 και 2030. Το timing δεν είναι τυχαίο: το 2027 συμπληρώνονται 20 χρόνια από το λανσάρισμα του R35, και αυτό το επετειακό ορόσημο ίσως αποτελέσει το ιδανικό πλαίσιο για την επιστροφή.

GT-R, αλλά αλλιώς

Με την επιλογή ενός υβριδικού κινητήριου συνόλου, το GTR δείχνει ότι δεν κυνηγά απλώς τις τάσεις της εποχής, αλλά επανεφευρίσκει τον εαυτό του με βάση τις αρχές που το έκαναν έναν πραγματικό θρύλο: ωμή δύναμη, απόδοση, και τεχνολογική πρωτοπορία. Το R36 υπόσχεται να συνεχίσει αυτήν την κληρονομιά και όπως όλα δείχνουν, η αναμονή θα αξίζει κάθε δευτερόλεπτο. Αρκεί μέχρι τότε, να υπάρχει ακόμα η Nissan...

Αρθρογράφος

 

Hyundai Kona 1.0T 48V iMT 120Ps

Hyundai Kona 1.0T 48V iMT 120Ps

Το Hyundai Kona ανανεώθηκε στα σημεία, έγινε πιο όμορφο και μοντέρνο, με την γκάμα να εμπλουτίζεται με mild hybrid κινητήρια σύνολα, που το κάνουν πιο...