Feature: Touge Greece Team
Από όλες τις automotive ομάδες που υπάρχουν στο ελληνικό τοπίο του Facebook ξεχωρίζει μια για τον ελεύθερο, άναρχο και απόλυτα troll χαρακτήρα της. Μάλιστα, είναι τόσο troll που κράζουν ακόμα και τα δικά τους αμάξια, είναι τόσο άναρχοι που οι admin περισσότερο νοιάζονται για το αν θα ενώσουν δύο και τρεις στροφές με ένα πέρασμα, παρά για το αν θα γράψει κανείς καμία βρισιά σε ποστ του. Είναι τόσο άναρχοι που όλα επιτρέπονται, όσο θάψιμο και αν περιέχει η εκάστοτε δημοσίευση, ενώ για να μπεις μέσα στην ομάδα και να μείνεις, θα πρέπει να έχεις μπόλικο χιούμορ και κυρίως αυτοσαρκασμό. Αλλιώς τα ποστ σου και σε άλλη ομάδα! Αν είσαι σωστά προετοιμασμένος σου εγγυόμαστε πως θα περάσεις πολλές ευχάριστες ώρες πίσω από την οθόνη σου, αν είσαι ακόμα πιο πολύ προετοιμασμένος, θα βρεθείς μαζί τους να «στίβεις» το εργαλείο σου στο Ιερό Βουνό. Για καλό και για κακό, έχε πρόχειρο το τηλέφωνο της οδικής και βρες και έναν καλό φανοποιό. Ο βράχος και η κολώνα καραδοκούν και λιγουρεύονται λαμαρίνες ανεξαρτήτως εθνικότητας. Εμείς ως οφείλαμε, βρεθήκαμε στο ΙΒ ή αλλιώς Ιερό Βουνό και ανακρίναμε τον σκληρό σαν πέτρα πυρήνα του Touge Greece. Φήμες που λένε πως ο admin υποσχέθηκε πως θα ρίξει δέκα βουνά στον φωτογράφο μας, ο οποίος κώλωσε και αντί για το μάχιμο Fiesta ST του ήρθε με Fiesta-καυστήρα, κρίνονται ως αβάσιμες. Ο γράφων πάντως ανέβηκε στο ΙΒ με Citroen-καναπέ, επίσης καυστήρα.
Power Automotive Magazine: Πότε, γιατί και από ποιούς ιδρύθηκε το Touge Greece;
Touge Greece Σκληρός Πυρήνας: Το Touge Greece γεννήθηκε στις αρχές του 2020 με σκοπό να αποτελέσει «ναό» της αγνής και ανόθευτης οδηγικής αίσθησης, αλλά ταυτόχρονα και της υπερβολής στην Ελληνική αυτοκίνηση. Ένας χωρίς περιορισμούς -σχεδόν αυτοδιαχειριζόμενος- διαδικτυακός χώρος, που το car control είναι η ανώτερη φιλοσοφία, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με κύρια συστατικά το χιούμορ αλλά και την εμπειρία. Ανάμεσα στα μέλη συναντά κανείς σημαντικό αριθμό ικανών οδηγών -πολλοί από αυτούς ενεργά αγωνιζόμενοι και πρωταθλητές σε αναβάσεις και αγώνες drift. Το γκρουπ τις πρώτες μέρες αφορούσε αποκλειστικά -και δημιουργήθηκε από- άτομα που γνωρίζονταν πολλά χρόνια από πίστες και γρήγορες ορεινές διαδρομές. Το ιδιαίτερο κλίμα έφερε γρήγορα νέα μέλη, λατρεία αλλά και αντιπάθειες από κάποιους που το Touge Greece δεν ήταν το “cup of tea” τους. Η ομάδα συνεχώς μεγαλώνει και ελπίζουμε ότι το Touge Greece θα συνεχίσει για πολύ καιρό να μας προσφέρει μικρές καθημερινές «αποδράσεις» -διαδικτυακές, αλλά και πραγματικές. Τα λέμε λοιπόν σε όλα εκείνα τα μέρη που η οδήγηση μας κάνει ευτυχισμένους!
P.A.M.: Τούγκε, Τόουγκε, Τουζ, Τουγκ ή Τουγκέ;
T.G.Σ.Π.: Τό ου γκε με μακρόσυρτο “ο” και υποψία “ου” αν είσαι Ιάπωνας, Τούγκε αν είσαι ημιψαγμένος στρίφτης που έχει δει και 10 Βest Μotoring, Τουζ αν είσαι τρολ, γαλλόφιλος ή εντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Οποιαδήποτε λάθος προφορά πάντως την ακούμε και απαντάμε σε όλες.
P.A.M.: Ποιο είναι το αυτοκίνητο που έχετε κοροϊδέψει περισσότερο και γιατί το...206;
T.G.Σ.Π.: Κατά καιρούς έχουμε κοροϊδέψει όλα σχεδόν τα μοντέλα, με ιδιαίτερη αγάπη σε γαλλικά και γενικώς ευρωπαϊκά, έτσι για την χαρά του πειράγματος και για την άτυπη κόντρα με τους Ιάπωνες που «υποτίθεται» ότι προτιμάμε. Κάποια σχόλιά μας για το 206 έτυχε να ρίξουν «λάδι στη φωτιά» προκαλώντας μαζική είσοδο οπαδών του στο γκρουπ προκειμένου να το υπερασπιστούν.
P.A.M.: Ποια είναι η χειρότερη κατηγορία οδηγών;
T.G.Σ.Π.: Αρχικά, οι συνήθεις ύποπτοι ΛΕΑτζήδες και εκείνοι που κολλάνε στον μπροστινό τους ενώ έχει μποτιλιάρισμα τύπου Λένορμαν στις 8:30 το πρωί. Ιδιαίτερη θέση στο “wall of shame” για όσους κινούνται στην αριστερή λωρίδα με 50km/h, ενώ δεξιά τους υπάρχουν άλλες 2 άδειες λωρίδες. Αυτοί αναβαθμίζονται σε χιλιάδες φορές περισσότερο ενοχλητικούς, όταν κινούνται με την ίδια ακριβώς ταχύτητα με τους διπλανούς τους σε μεσαία και δεξιά λωρίδα μπλοκάροντας κάθε πιθανή δίοδο προς την ελευθερία των πίσω. Στη συνέχεια, έχουμε και τους σβέλτους ενοχλητικούς. Στην κατηγορία αυτή κατατάσσονται όσοι νομίζουν ότι στρίβουν αλλά χαροπαλεύουν με το λαμπάκι του ESP, καθυστερώντας ταυτόχρονα τους πίσω, και εκείνοι που σχεδόν ακινητοποιούνται μέχρι τη μέση της στροφής, ενώ μόλις βγουν στην ευθεία επιταχύνουν με 3G λες και βρίσκονται στην Formula 1.
P.A.M.: Ποιοί είναι οι χειρότεροι οπαδοί φίρμας;
T.G.Σ.Π.: Αλφιστι, Γαλλόφιλοι, VAGίτες, BMWακιδες, Τογιοτάκιδες, Μαζντάκιδες και Χοντέοι. Με αυτή τη σειρά. Ή με άλλη.
P.A.M.: Πόσα προσκέφαλα έχει κερδίσει ο πιο μάχιμος;
T.G.Σ.Π.: Δεν ξέρουμε γιατί τα βάζει σε κρυφή γιάφκα μαζί με άλλα parts κερδισμένα σε Touge στοιχήματα. Πλέον ανταγωνίζεται τον Κυπαρίσση και φοβάται για απαγωγή αφού σε καμία περίπτωση δεν έχει να πληρώσει τα λήτρα.
P.A.M.: Υπάρχει αμάξι που να κερδίζει μαμά MR2 και πόσα άλογα πάνω πρέπει να είναι;
T.G.Σ.Π.: Απλά δεν υπάρχει. Είναι το απόλυτο benchmark. Για όλα τα σπορ αυτοκίνητα είναι κρίμα που «ράβονται» από μαμά ΜR2. Απλά λέγεται ότι μαμά ΜR2 ράβεται μόνο από μαμά Corolla μύγα με 6άρι σασμάν.
P.A.M.: Για να τρέξεις ΙΒ ποια είναι η τελετή μύησης;
T.G.Σ.Π.: Τυχαία συνάντηση με μέλος σκληρού πυρήνα και αξιόλογο Touge πέρασμα (>5 socs που θεωρείται η βάση). Μετά ακολουθεί αλληλοπείραγμα και συνοδήγηση με ανταλλαγή απόψεων για τα ιδανικό πέρασμα ανά στροφή.
Ρ.Α.Μ.: Ιδανικό Touge όπλο; Ξηλωμένη πισωκούνα των 90's με κολλημένο διαφορικό και 15άρες, FWD big-turbo με 400 άλογα και χάρτη για 95άρα ή μήπως σύγχρονη τετρακούνα με Eco, Drift Mode και Γάντζο assistance;
T.G.Σ.Π.: Η επιστημονική ομάδα του Touge Greece ακόμη προσπαθεί να βρει απαντήσεις στο ερώτημα «γιατί στον κόσμο δεν υπάρχουν μόνο πισωκίνητα»; FWD είναι αποδεκτό μόνο για daily και μόνο αν είναι Corolla G6/G6 R. Επιπλέον, 4WD που δεν ενώνουν (βλ. τετρακίνητες haldex μουρώστρες) είναι για αλλά γκρουπ, ενώ ένας σκληρός τουγκίστας θα πρέπει να είναι μεγιστάνας για να διαχειριστεί φθορές σε περισσότερα από ένα διαφορικά. That being said, τα πισωκινητα -ειδικά με βάρος κάτω από 950kg- είναι η χαρά της ζωής, είτε είναι 80 άλογα είτε 500. Σημασία για τους οδηγούς του Touge Greece έχει η φόρα και όχι η δύναμη, επομένως ένα ελαφρύ αξιόπιστο πισωκίνητο είναι αυτό που χρειαζόμαστε.
Ρ.Α.Μ.: Ποιά πίστα θεωρείτε ότι έχει μεγαλύτερο δείκτη δυσκολίας από το Ι.Β. και γιατί; Tsukuba, Laguna Seca ή Nurburgring;
T.G.Σ.Π.: Καμία. Χωρίς να θέλουμε να περιαυτολογήσουμε -όπως ο Τσιάρτας με τη σέντρα στον Χαριστέα στο Euro, αντιστρέφουμε την ερώτηση: Τι έχει να ζηλέψει το Ιερό Βουνό από τις Corkscrew, Schwedenkreuz και... τα Μέγαρα της Ιαπωνίας όταν έχουμε φουνταριστή K3, μουρώστρα K14, φορτωμένη 4η με άλμα στην Κ16, ύπουλο -για άλλες ομάδες- πεταλάκι Κ22 και αποφυγή αγριογούρουνου/αλεπού στην ευθεία της φωτιάς;
Ρ.Α.Μ.: Ιδανική MR2 βελτίωση για Ι.Β;
T.G.Σ.Π.: Ίσως κάποιο διακριτικό να ξεχωρίζει το μπροστά από το πισω μέρος του αυτοκινήτου, αν δεν έχει αεροτομή. Δεν είναι εύκολο να σκεφτεί κανείς μετατροπές σε «έτοιμο» εργοστασιακό touge weapon 900 κιλών και 200 αλόγων με semi-slicks. Τι, δεν είναι 200 άλογα με semi από το εργοστάσιο;;;
P.A.M.: Πόσα χωράφια έχετε αγοράσει συνολικά;
T.G.Σ.Π.: Όλος ο σκληρός πυρήνας του Touge Greece είναι μεγάλοι τσιφλικάδες. Ειδικά στο ΙΒ είναι όλα αγορασμένα και πληρωμένα από επίτιμα μέλη, ενώ ανάμεσα τους θα βρει κανείς τον μεγάλο Έλληνα influencer «Άλλα επίπεδα πρόσφυσης».
P.A.M.: Πως ενώνετε μια στροφή;
T.G.Σ.Π.: Τυπικά κάτι ενώνεται αναγκαστικά μόνο με κάτι άλλο. Οπότε θεωρητικά θες δύο στροφές. Αλλά για ευκολία λογίζεσαι ως Ενωτής όταν με οποιοδήποτε όχημα με μεταφορά βάρους χωρίς χειρόφρενο και με σοβαρά km, καλύπτεις μεγάλη απόσταση (τουλάχιστον από την είσοδο μέχρι την έξοδο στροφής) εντελώς «ξεκολλημένος». Αν είσαι ιδιοκτήτης καβουριού το έργο σου είναι λίγο ευκολότερο.
P.A.M.: Πως γίνεται η σωστή προετοιμασία για διπλό πέρασμα στο ΙΒ;
Δεν υπάρχει προετοιμασία, αρκεί να μιζάρει το αυτοκίνητο μας χωρίς check engine και το σύμπαν να συνωμοτήσει ώστε τυχαία να συναντηθούν 2 μέλη του Τούγκε. Αυτό, διότι οι οργανωμένες συναντήσεις απέχουν παρασάγγας από την κουλτούρα του Touge Greece.
P.A.M.: Να δω πλυμένα μουτράκια...;
T.G.Σ.Π.: Δες. Ιδανικά όχι στο Touge Greece, αλλά σε ΑΛΛΕΣ ομάδες... Το Touge Greece αδιαφορεί για τα καλογυαλισμένα «καμποφάιμπα» εξαρτήματα. Παίρνει φόρα και περνά διπλωμένο μέσα από ποτάμια σε ορεινές διαδρομές για τα extra άλογα της βρεγμένης ασφάλτου. Γεμίζει τις ζάντες του με σκόνες από fast-road τακάκια και τα φτερά του με τριμμένο ελαστικό -που έχει μαζέψει από τον κάδο ανακύκλωσης γειτονικού βουλκανιζατέρ. Αντίθετα από τα άλλα γκρουπ, το Touge Greece είναι ένα γκρουπ για οδηγούς. Τα αυτοκίνητα είναι τα μέσα για να κάνουμε ό,τι αγαπάμε.
P.A.M.: Ποιος είναι η μασκότ του Τούγκε;
Δεν υπάρχουν μασκότ. Υπάρχουν ιδιαίτερες συμπάθειες για ξεχωριστές προσωπικότητες της ελληνικής automotive πραγματικότητας, και νοσταλγία για τους αστικούς θρύλους σχετικά με την οδήγηση στη χώρα του μουσακά. Έκαστος στο είδος του, από τον αρχοντικό Κώστα Πατσουρέα και τα 150km/h στο καρτόδρομο, τον «γκουρού» του 0-400 Δημήτρη Καταραμένο που αποτέλεσε Βιν Ντίζελ της Βούτας τα χρόνια που η 100άρα κόστιζε 80 λεπτά το λίτρο, μέχρι τον πάντα cool -επί τρεισήμισι χρόνια πρωταθλητή Ιλινόι- Πάρη Ποντίκα και τον εθνικό κατασκευαστή που θα μας βγάλει από την αυτοκινητιστική απραγία, SP.
P.A.M.: Πατσουρέας ή Τσουτσίγια και γιατί;
T.G.Σ.Π.: Αυτό το ερώτημα δεν έχει απάντηση. Πατσουρέας να ράβει Ορίντο στην Τσουκούμπα με Sierra Cosworth RS500 με ελεεινή δύναμη και Τσουτσίγια να ενώνει καρτόδρομο με RX-7 FC. Τώρα που το κάνω εικόνα νομίζω Πατσουρέας. Είναι και Touge Greece Member!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Porsche δεν έφτιαξε ποτέ ένα pickup, αλλά κάποιος πέρασε έξι χρόνια για να δημιουργήσει αυτό το μοναδικό 944 με τρεις άξονες.