Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Ιεροσυλία;

-Είναι ιεροσυλία που έβγαλα το γνήσιο μοτέρ του και έβαλα Κ20, μου λέει με το που συναντιόμαστε ο Γιώργος;

-Γιατί να είναι ιεροσυλία, ρε φίλε, του λέω, Honda δεν είναι και το μοτέρ που έβαλες;

-Ναι φυσικά, αλλά πολλοί μου λένε πως έπρεπε να το αφήσω γνήσιο κτλ…

-Και εσύ έπρεπε να τους πεις πως το παλουκόσελο στο ΒΜΧ τους δεν είναι γνήσιο Haro, αλλά Tioga… άσε μας, ρε Γιώργη, με τα παιδάκια των forums! Το αμάξι είναι όπλο, δεν το βλέπεις; Ατμοσφαιρικό, 280Ps και γυρνάει 9αρες… τι να λέμε τώρα. Όπλο φονικό! Μάθαμε πια με τα τουρμπισμένα και το ατελείωτο γκάζι τους και ξεχάσαμε την «μαγεία» του δυνατού πολύστροφου ατμοσφαιρικού, αυτού του μοτέρ του ζόρικου, του μοτέρ του καλού του μάστορα, αυτό που έχει μεράκι, τέχνη, λεπτομέρεια και αγάπη. Στα Κ-series βιδώνεις μια τουρμπίνα από το ebay ή το Ali Express και γίνονται 400 άλογα, αλλά αυτά δεν είναι δουλειές. Αυτό εδώ είναι έργο τέχνης! Μακάρι να βρίσκαμε κάθε μήνα κι από ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Ανοίγεις το carbon καπό της Seibon και σου πέφτει το σαγόνι μέσα σαν του Ντάφι Ντακ. Καλώδιο χύμα πουθενά, air condition πουθενά, μονάδα ABS πουθενά, αντλία υδραυλικού τιμονιού πουθενά!!!

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

-Τι έχεις κάνει εδώ, ρε τρελέ;;;

-Εγώ τα έφτιαξα όλα, λέει με καμάρι ο Γιωργάρας. Μαζί με τον Μιχάλη τον Δουλτσίνο, που το συντηρεί ακόμα. Με καράφλιασε… το έχουν κάνει το Integra πιο αντρικό και από το μαχαίρι του Σταλόνε στο Rambo 1. Μέχρι και μικρότερα φρένα έχει βάλει για το βάρος και την μη αναρτώμενη μάζα. Ο τύπος είναι ψυχάκιας έτσι; Δεν μπαίνω μέσα… ξηλωμένο όλο με στενότερα λάστιχα χαμηλής τριβής πίσω κι έτσι… Εμείς τα βάζουμε για «να μην κρατάνε» και τα εργοστάσια τα βάζουν σε καινούργια αυτοκίνητα. Κάτω από τόνο λοιπόν το μαχαίρι το δίκοπο και περιμένω να δω τι θα κάνει από στάση, αφού για εκεί είναι φτιαγμένο. Για τις βόλτες και τα βουνά, θα πάρουμε να φτιάξουμε κανένα S2000.

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Γδύσου!!!

Αυτό πρέπει να άκουσε το άμοιρο το Integra με το που μπήκε στο γκαράζ του Γιώργου και αμέσως κατάλαβε τι το περιμένει. Δεν ξέρω αν περίμενε πως θα έβγαζε και τον Β18, τον οποίο ο George, μαζί με τα υπόλοιπα που ξήλωσε και πούλησε, του βγήκε η μετατροπή μία η άλλη. Δεν το άφησε εργοστασιακό φυσικά το Κ20... δεν έκανε όλη αυτή την μόντα για να πάει από τα 190 στα 200Ps. Το άλλαξε απλά γιατί το Κ20 είναι καλύτερο μοτέρ και φτάνει σε πολύ πιο υψηλά νούμερα ιπποδύναμης σε σχέση με το -επίσης καλό μοτέρ- B18C. Και που θα βρούμε τώρα 80 ακόμα ατμοσφαιρικά αλογάκια; Θα τα βρούμε. Θα σκάψουμε λίγο παραπάνω στον «βυθό της βελτίωσης», αλλά ο θησαυρός που είναι βαθιά θαμμένος είναι σίγουρα μεγαλύτερος.

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Αρχικά ας ξεκινήσουμε από το ότι σε ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο αν δεν ανεβάσεις την αναπνοή και την συμπίεση, άλογα θα βλέπεις μόνο στον ιππόδρομο. Ένα σετ πιστόνια από Civic FD2 (ή Nippon Racing RRC) έχουν αναλάβει αυτόν τον ρόλο, με μισό χιλιοστό μεγαλύτερη διάμετρο στα 86,5mm, ανεβάζουν την συμπίεση στο 11,7:1 από το εργοστασιακό 11,1, αλλά και ελαφρώς τον κυβισμό από τα 1.998cc στα 2.020cc. Για την αναπνοή, έχουμε εκκεντροφόρους Α3 της Toda με specs εισαγωγής 245(9.2) / 295(13.0) / 240(8.7) και εξαγωγής 240(8.9) / 290(12.5) / 235(8.4), ενώ τα ελατήρια βαλβίδων της Supertech είναι σκληρότερα για να προλαβαίνουν να κλείνουν τις βαλβίδες στις 9.000rpm με 80lbs. Η πολλαπλή εισαγωγής από JDM Civic Type-R (RRC) είναι η καλύτερη που υπάρχει για τον Κ20 και μπορεί από μόνη της να του δώσει 20Ps, με πεταλούδα 70mm της Hybrid Racing.

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Όταν λοιπόν παίρνεις μεγάλη ανάσα, για να μπορέσεις να πάρεις και την επόμενη γρήγορα, θα πρέπει να μπορέσεις πρώτα να βγάλεις γρήγορα την προηγούμενη. Ένα χταπόδι 4-2-1 της PLM με custom εξάτμιση 70mm από την Maxmout Exhaust φροντίζουν για την εξαγωγή των καυσαερίων, ενώ για την τροφοδοσία σε καύσιμο -αφού ο κοπανιστός αέρας δεν βοηθάει σε τίποτα- φροντίζουν μια αντλία βενζίνης 255lt της Walbro, με μπεκιέρα της ΑΕΜ και μπεκ 410cc από Accord (RDX). Το Integra του Γιώργου φοράει εγκέφαλο Hondata V3, τον οποίο ρυθμίζει από την πρώτη μέρα που το πήρε ως Β18, αλλά και μετά με τον Κ20, ο Κώστας Κούτρας, ο οποίος εκτός από προγραμματιστής του είναι και κάτι παραπάνω από φίλος! 

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

The rest

Το κιβώτιο είναι και αυτό από το Civic EP3 Type R, όπως και το μοτέρ, μόνο που ο Γιώργος έχει βάλει κορονοπήνιο από Honda Accord με μακρύτερο βήμα 4,4:1 αντί για το 4,7:1 που είχε το Civic, γιατί η μείωση του βάρους και η αύξηση της ιπποδύναμης το «απαιτούσε» ώστε να έχει τη χρυσή τομή μεταξύ δύναμης και «γραναζώματος». Το πιο κοντό σασμάν δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερη επιτάχυνση, π.χ. ένα αυτοκίνητο με 500 άλογα δεν θέλει πρώτη που να βγάζει 50km/h και δευτέρα 95km/h.

Ο συμπλέκτης του είναι ένα custom δισκόπλατο από την G-racing και τα ημιαξόνια είναι ενισχυμένα της KSwap. Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη της BC Racing και τα φρένα έχουν αλλαχτεί με μικρότερα (260mm μπροστά 240mm πίσω) σε σχέση με τα εργοστασιακά για λιγότερο κινούμενο βάρος, ενώ έχουν αλλαχτεί και τα άκρα μπροστά (πίσω μόνο τα μουαγιέ) με άλλα από Civic EK που είναι τετραμπούλονα για να μπουν οι πανάλαφρες ζάντες Kosei K1. Το καπό είναι ανθρακονημάτινο και γενικά η μείωση του βάρους ήταν το ίδιο σημαντική με την αύξηση της ιπποδύναμης για τον Γιώργο που αρέσκεται να τα βάζει με αυτοκίνητα 350+ ίππων και να τα κερδίζει.

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Απίθανο

Ένα σύγχρονο ηλεκτρικό SUV είναι πολύ πιο γρήγορο από το Integra του Γιώργου, αλλά αν μπεις μέσα στο ένα και μετά στο άλλο, όπως εγώ που κατέβηκα από 2,5 τόνων και 580 ίππων «διαμέρισμα» που έκανε 0-100km/h σε 4,1sec, θα επέλεγα το παλιό Honda με κλειστά μάτια, αυτιά, παντζούρια και ό,τι άλλο κλείνει. Έχω καταλήξει πως τελικά αυτό που είναι εντυπωσιακό στην επιτάχυνση είναι η σταδιακή αύξησή της όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Για παράδειγμα, μπορεί αυτό το μοτέρ εδώ να έχει μόλις 22 κιλά ροπή, όσο έχει δηλαδή ένα τρικύλινδο χιλιάρι VW των 110 ίππων, αλλά το ότι ανεβαίνει σταδιακά μέχρι που αγγίζει τις 9.000 στροφές, σε κάνει να λες “ωωωω… έχει κι άλλο κι άλλο κι άλλο”. Και μετά είναι στην μέση και ο ήχος. Αυτός ο άγριος σε χροιά και δυνατός σε ένταση τετρακύλινδρος ήχος, αυτός που ξέρουμε, αυτός που ακούγαμε από μικροί να περνάει από τον δρόμο και τεντώναμε τα αυτιά μας να τον ευχαριστηθούμε περισσότερο.

Honda Integra DC2 K-Swap 280Ps

Η ελεύθερη εισαγωγή και η εξάτμιση με το ένα καζανάκι συνθέτουν μια χορωδία που θα λείψει τα επόμενα χρόνια από όλους εμάς τους petrolheads και η ξερή και συνεχής ιπποδύναμη των ηλεκτρικών δεν μπορούν να την αντικαταστήσουν. Όλα τα παραπάνω εκτός από αίσθηση έχουν και αποτέλεσμα, αφού το θηρίο έκανε 5,1sec για τα 100km/h από στάση, με ένα άτομο μέσα και launch control, αλλά με κανονικά λάστιχα δρόμου και όχι τίποτα σπουδαία, τα Toyo T1R. Από το 400αρι βγαίνει σε μόλις 13,1sec με 182km/h, χρόνος που για ατμοσφαιρικό προσθιοκίνητο είναι τρομερός! Είτε λοιπόν το στήσεις για την ευθεία είτε αλλάξεις πέντε πράγματα, όπως τροχούς, φρένα και στήσιμο, το Integra είναι ένα λυσσασμένο σκυλί, έτοιμο να κατασπαράξει την άσφαλτο και έτσι ακούγεται κιόλας, όπως πρέπει. Φαντάζεστε ένα Rottweiler να τρέχει πίσω σας με ανοιχτό το στόμα και να κάνει νιάουυυυ; Έτσι είναι τα γρήγορα ηλεκτρικά…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ:  Τετρακύλινδρος με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρος, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων

Κυβισμός: 2.020cc

Διάμετρος x Διαδρομή:  86,5x 86mm

Σχέση συμπίεσης: 11,7:1

Μοτέρ Κ20Α2

Πιστόνια Honda FD2 RRC oversize 86,5mm 

Ελατήρια βαλβίδων και retainers της Supertech 80lbs

Εκκεντροφόροι Toda Α3

Πολλαπλή εισαγωγής Honda RRC

Πεταλούδα 70mm Hybrid Racing

Μπεκ 410cc/min Honda RDX

Χταπόδι 4-2-1 της PLM

Μπεκιέρα ΑΕΜ

Εξάτμιση custom 70mm Maxmout Exhaust

Ψυγείο αλουμινίου GPI Racing

Βεντιλατέρ Spal

Εγκέφαλος Hondata V3

Αντλία βενζίνης Walbro 255lt/h

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης της Grams

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Σασμάν Honda Civic Type R EP3

Κορονοπήνιο 4,4:1 από Honda Accord

Custom συμπλέκτης από την G-racing

Λεβιές ταχυτήτων Billet K-tuned Style

Ημιαξόνια Kswap

Άκρα/μουαγιέ από Honda Civic EK

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Καπό carbon της Seibon

Βάσεις κινητήρα billet K-tuned 

Κάθισμα οδηγού Sabelt

Κάθισμα συνοδηγού από Civic EP3 Type-R

ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ

Ανάρτηση BC Racing BR-Series

Ψαλίδια Αλουμινίου Function 7

Δισκόφρενα 260mm μπροστά 240mm πίσω

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες Kosei K1 7Jx15in

Λάστιχα εμπρός 205/50R15 Toyo TR1

Λάστιχα πίσω 185/60R15 Goodyear Efficient Grip

 

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

Η δυναμομέτρηση πραγματοποιήθηκε στο δυναμόμετρο Vamag της Dynoworx

Μέγιστη ισχύς (Ps/rpm): 279,7/9.158

Μέγιστη ροπή (kgm/rpm): 22,2/7.330

Στάδιο Βελτίωσης: Stage 3

Ποσοστό βελτίωσης μέγιστης ισχύος: +47%

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

ΚΜ/Η            SEC

0-60                2,95

0-80                3,93

0-100              5,10

0-120              6,53

0-140              8,15

0-160              10,29

0-180              12,71

0-200              16,02

ROLL ON

ΚΜ/Η             SEC

60-120             3,58

60-160             7,34

100-200           10,92

AΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

Μ        SEC    @       ΚΜ/Η

18        2,47     @       52,25

60        4,57     @       92,49

100      5,97     @       112,58

200      8,74     @       145,81

400      13,10   @       182,98

TUNED BY:

Doultsinos Improvement

Μεσολογγίου 19, Άλιμος 174 56

Τηλ: 210 99 55 603

 

Αρθρογράφος

 

Porsche 911 GT3, πως γεννήθηκε ο θρύλος

Porsche 911 GT3, πως γεννήθηκε ο θρύλος

Δείτε όλη την ιστορία πίσω από την τελευταία Porsche 911 GT3, από το πώς σχεδιάστηκε μέχρι την στιγμή που παρουσιάστηκε επίσημα.