Honda S2000 Turbo 673Ps
Ο Γιώργος Καραΐνδρος, ιδιοκτήτης της Karaindros Auto Work Shop, είναι παράλληλα και ο ιδιοκτήτης αυτού του εξωφρενικού Honda S2000. Το αγόρασε το 2008, γιατί πιστεύει ότι ένα S2000 καλύπτει τα πάντα, είναι πολύ ψαγμένο σαν αυτοκίνητο από το εργοστάσιο, είναι όμορφο και γενικά αντέχει στη σκληρή χρήση. Και όταν λέμε αντέχει, αντέχει τρομερό ξύλο. Το πρώτο πράγμα, που έκανε, όταν το πήρε, ήταν να βάλει ανάρτηση και εξάτμιση και να ψεκάσει +75Ps nitro. Από το 2013 και μετά ξεκίνησε την καριέρα του ως turbo και αυτή τη στιγμή φοράει πάνω μία Precision PT6766 και αποδίδει 700Ps!
Μα αντέχει?
Και, όμως, ναι! Τόσο το μοτέρ, όσο και η μετάδοση έχουν ορισμένες σωστές λύσεις, που μετατρέπουν το S2000 σε αλεξίσφαιρο. Στη μετάδοση, ο Γιώργος άλλαξε τις εργοστασιακές βάσεις του διαφορικού με ενισχυμένες custom, με αποτέλεσμα να περιορίσει τη μετατόπιση του διαφορικού στις γρήγορες αλλαγές σχέσεων, που μακροχρόνια δημιουργούν πρόβλημα στη μετάδοση. Το S2K φοράει επίσης μια πλήρως ρυθμιζόμενη coiloverTeinFlex, που συνδυάζεται με custom μπάρες ψαλιδιών, η οποία έχει χαμηλώσει αρκετά το αμάξωμα. Όταν γίνεται αυτό, αλλάζει η γωνία των ημιαξονίων σε σχέση με το διαφορικό και ταλαιπωρούνται οι μπιλιοφόροι. Για να περιοριστεί το φαινόμενο αυτό και να έρθουν σε καλύτερη γωνία τα ημιαξόνια, ο Γιώργος τοποθέτησε custom αποστάτες ημιαξονίων. Παράλληλα, κατασκεύασε και έναν εξάφτερο δίσκο με ενισχυμένο πλατό και το θέμα μετάδοση έκλεισε προσωρινά. Και λέω προσωρινά, γιατί με τέτοιες ιπποδυνάμεις η μαμά μετάδοση δεν περνάει και ιδιαίτερα καλά. Ειδικά στα χέρια του Γιώργου, που έχει ένα χοντρό θεματάκι με το δεξί πετάλι και την ταχύτητα και αλλάζει τόσο ακαριαία σχέσεις που νομίζεις ότι μπήκες στο πρώτο S2000 με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!
Και πάμε στον κινητήρα!
Ο F20C είναι ένας τρομερός κινητήρας και -όπως αποδείχθηκε σε αυτό το S2000- αντέχει. Θα γράψω τώρα κάτι που πολλοί θα δυσκολευτούν πολύ να το πιστέψουν αλλά είναι η σκληρή πραγματικότητα. Το S2000 του Γιώργου φοράει τα εργοστασιακά πιστόνια και τις εργοστασιακές μπιέλες! Ναι αυτό με την κτηνώδη PT6766! Βέβαια, έχουν γίνει ορισμένες ψαγμένες εργασίες σε καίρια σημεία από τον master των κινητήρων Δάκη Σκαμπελτζή, ο οποίος είναι ένας από τους πιο ψαγμένους μοτερίστες, που έχω γνωρίσει. Έχοντας το Γιώργο να παρατηρεί τα πάντα, ο Δάκης τοποθέτησε καινούργια ελατήρια τιτανίου στα εργοστασιακά πιστόνια, πήρε τις ανοχές στα μέταλλα, τοποθέτησε τριμεταλλικά μέταλλα στροφάλου και μπιελών της ACL, τα Black Series και έκανε εκτεταμένες αλλαγές στο valvetrain. Πιο συγκεκριμένα, άλλαξε τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής και στη θέση τους έβαλε τις Ferrea Competition plus, εφάρμοσε νέους οδηγούς βαλβίδων και ασφάλειες βαλβίδων chrome-moly, επίσης Ferrea, τα οποία συνδύασε με retainers και ατσάλινα ελατήρια βαλβίδων της Supertech. Στη συνέχεια, τοποθετήθηκε ανάμεσα στον κορμό και στην κυλινδροκεφαλή μία custom φλάντζα κεφαλής, που έριξε λίγο τη συμπίεση στο 10,2:1 και δέθηκε καπάκι και κορμός με τα μπουζόνια της ARP, 2000. Παντού μπήκαν κολάρα σιλικόνης της SRP και τέλος αλλάχθηκαν τα μπουζί με NGKBKR9EIX. Τι μένει ακόμα?
Ένα turbo, να!
Όταν το turbo έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το καπάκι, είσαι σε καλό δρόμο. Το πρώτο πράγμα, που βλέπεις, όταν σηκώσεις το καπό, είναι μία τεράστια Precision PT6766 με δύο externalwastegates της Tial των 38mm, που πατάνε όλα μαζί στην πολλαπλή εξαγωγής της Full Race. Το σύστημα εξαγωγής έχει 80mm διάμετρο και είναι κατασκευασμένο από την Skrivanos Exhaust και περιλαμβάνει ένα τελικό καζανάκι, που βγαίνει πίσω λοξά και δεξιά. Ο ήχος, που βγάζει, είναι ικανός να σου στερήσει τις πινακίδες με τέρμα ανοιχτή την 90άρα πεταλούδα της S90 Performance, που βρίσκεται στην είσοδο της πολλαπλής εισαγωγής. Λίγο πριν την πεταλούδα, είναι τοποθετημένη και η σκάστρα ανοιχτού τύπου της OΒX με διάμετρο 52mm. Ο εισερχόμενος αέρας ψύχεται από ένα intercooler της Garrett, με διαστάσεις 60x30x10cm, το οποίο βρίσκεται αμέσως μπροστά από το ψυγείο και πίσω από τον προφυλακτήρα. Επόμενο στάδιο, η παροχή σε καύσιμο με την αντλία βενζίνης της Aeromotive να έχει παροχή στα 370lt/hr και να τροφοδοτεί τα μπεκ καυσίμου της Grams, που έχουν παροχή 1.000cc/min. Στα ηλεκτρονικά τώρα, ξεκινάμε με τον MAPsensorτης Hondata, ένα widebandτης AEMκαι η ECUτης AEMSeries 2. Όλα τα παραπάνω δουλεύουν στην εντέλεια χάρη στον Άγγελο Παπαηλία της A+PPower, έναν από τους πιο ψαγμένους προγραμματιστές της αγοράς. Η μηχανική πίεση, που βλέπουμε στο μπαρόμετρο της ODG, είναι στα 0,7bar και η σταθερή στα 1,4bar, εκεί αποδίδει 673Ps στις 8.360rpm. Και όλα αυτά με το πυρόμετρο της Daemon να μην δείχνει πάνω από 700ο C!
True sleeper!
Αυτό που μου αρέσει σε αυτό το S2000 είναι ότι έχει τελείως εργοστασιακό look. Οι μοναδικές εξωτερικές αλλαγές εντοπίζονται στο ΟΕΜ hardtop, στις ζάντες που προέρχονται από το S2000 AP2 και φυσικά στο τελικό της εξάτμισης και αν είσαι παρατηρητικός, θα δεις και το intercooler. Εσωτερικά έχει την εργοστασιακή του εμφάνιση, με ηχοσύστημα και air-condition, με το τιμόνι Momo Corse και τον επιλογέα της Skunk2, που ζυγίζει ενάμιση κιλό, να έχουν βρει τη θέση τους.
Καίγοντας λάστιχα!
Με τέτοια ιπποδύναμη και με κακή έως μέτρια κατάσταση τα πίσω λάστιχα, ήταν αναμενόμενο να μην δώσουμε βάση στις μετρήσεις από στάση. Ο κάπως ταλαιπωρημένος συμπλέκτης είχε δείξει σημάδια φθοράς, επομένως οι χρόνοι από στάση δεν θα αντιπροσώπευαν το αυτοκίνητο. Δοκιμάσαμε μία αλλά το 0-100 ήταν αρκετά χειρότερο από το εργοστασιακό οπότε δεν συνεχίσαμε. Ο Γιώργος είναι ένας άνθρωπος, που πάει συνεχώς με τέρμα γκάζι. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν είχαμε λάστιχα για πάτημα από στάση αλλά γι’ αυτό έφτιαξε το αυτοκίνητο του. Για να του πίνει το αίμα. Η έκφραση «δεν ίσιωσε πουθενά» αντικατοπτρίζει πλήρως το S2000 του Γιώργου, αφού, αν ξεκινήσει το σπινιάρισμα, συνεχίζεται ακόμα και με 4η σχέση στο κιβώτιο. Το να νοιώθεις την ουρά να χορεύει στα 200km/h είναι μία κάπως τρομακτική εμπειρία. Η επιτάχυνση από τα 100km/h μέχρι τα 200km/h σε 8,32sec είναι ένα αντιπροσωπευτικό νούμερο που αποδεικνύει την δύναμη του κινητήρα. Όπως επίσης και τα 2,15sec από τα 100km/h μέχρι τα 140km/h με 3η σχέση, αλλά και τα 2,22sec από τα 80km/h μέχρι τα 110km/h. Και με συνεχή μάχη για να μείνει στην ευθεία!
Terror in thestreets!
Μπορεί να μην κάναμε ολοκληρωμένες μετρήσεις από στάση, όμως το ευχαριστήθηκα με το παραπάνω το S2000 του Γιώργου. Αν σου αρέσει και εσένα να τρομοκρατείς κόσμο και να λιώνεις τα πίσω σου λάστιχα με 150km/h και κόντρες από στάση όσο τα λάστιχα είναι καινούργια, -δηλαδή για μερικές ημέρες- τότε αυτό το S2K είναι το ιδανικό αυτοκίνητο! Το διθέσιο της τρομοκρατίας!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κυβισμός: 1.997cc Διάμετρος x Διαδρομή: 87mm x 84mm Σχέση Συμπίεσης: 10,2:1 | Tuned by KaraindrosAutoWorkShop Γεωργίου Παπανδρέου 12 Πέτα, Κουβαράς. Τηλ: 22993 02600 – 698 473 3986 |
TUNING SPECS
| ΑΝΑΡΤΗΣΗ
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
| |
ΑΜΑΞΩΜΑ
| |
ΦΡΕΝΑ Εμπρός και πίσω εργοστασιακά, με σωληνάκια αεροπορικού τύπου | ΤΡΟΧΟΙ ADVAN RG 7Jx17in ζάντες Barum Bravuris 2 205/50 R17ελαστικά |
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ Η δυναμομέτρηση πραγματοποιήθηκε στο δυναμόμετρο VAMAG της DynoWorx Μέγιστη ισχύς (Ps/rpm) 673/8.360
|
|
| ΡΕΠΡΙΖ 3η ΚΜ/Η SEC 80-110 2,22 100-140 2,15 |
| ROLL με 2α KM/H SEC 60-160 6,60 60-200 10,68 100-200 8,32 |
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ανάκληση σε 26 Lamborghini Aventador SVJ λόγω λάθους υπαλλήλου!