Η Renntech αναβαθμίζει την Mercedes-AMG GT63
Η Renntech ισχυρίζεται πως δημιούργησε την ταχύτερη Mercedes-AMG GT63 4-Door Coupe. Ονομάζεται RIIIX (arr-three-ex) και συνδυάζει την υψηλότερη αναβάθμιση ισχύος με ένα λειτουργικό αεροδυναμικό πακέτο. Κάτω από το καπό της Mercedes , οι αναβαθμίσεις αποδίδουν 1196 ίππους από τον κινητήρα (M177) V8 των 4,0 λίτρων με το διπλό turbo. Το πακέτο βελτιώσεων περιλαμβάνει ολοκαίνουργια turbo υψηλής απόδοσης Stage II, επαναχαρτογραφημένο ECU, σύστημα εισαγωγής αέρα από ανθρακονήματα, αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης και άλλες τροποποιήσεις.
Η απόδοση του αυτοκινήτου αλλάζει ανάλογα με τον τύπο καυσίμου. Οι 1.196 ίπποι είναι διαθέσιμοι μόνο όταν χρησιμοποιείτε βενζίνη 100 οκτανίων, ενώ τα 93 οκτάνια μειώνουν την ισχύ του κινητήρα στους 965 ίππους. Η Renntech μείωσε τη δύναμη για καλύτερη απόδοση και αντοχή.Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων της Mercedes, αλλά η Renntech αλλάζει τη μονάδα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων και τη μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Η τετράθυρη GT63 έχει τετρακίνηση και μπορεί να επιταχύνει στα 0-100km/h σε 2,44 δευτερόλεπτα και να ολοκληρώσει το τέταρτο του μιλίου σε 9,9 δευτερόλεπτα.
Η Renntech αλλάζει και το αεροδυναμικό πακέτο (ενισχύοντας) τα σημεία. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν ένα μπροστινό splitter, πλαϊνές ποδιές (σε δύο κομμάτια), έναν πίσω διαχύτη και μία ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, που όλα βελτιώνουν την κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου. Η GT63 φορά επίσης νέα γραφικά RIIIx και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Renntech RPS 10.2 21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S. Καμία αναβάθμιση δεν ολοκληρώνεται χωρίς νέο σύστημα εξάτμισης και η Renntech προσφέρει, μια αναβάθμιση από ανοξείδωτο χάλυβα που περιλαμβάνει downpipes με καταλυτικούς μετατροπείς 200 κυψελών. Το σύστημα μειώνει την έξοδο των καυσαερίων ενώ αυξάνει τη διαχείριση του ήχου μέσω των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων βαλβίδων εξαγωγής. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μέχρι και 100% ελεύθερο ήχο, ιδανικό για να ξυπνάτε τους γείτονες αργά το βράδυ.
Η Renntech λέει ότι το πακέτο RIIIx είναι περιορισμένο, με κόστος κοντά στα 95.000€ χωρίς το αυτοκίνητο.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Οι εργαζόμενοι της BMW συνεχίζουν να εκφράζουν την κοινωνική τους δέσμευση μέσω εθελοντικών πράξεων αγάπης και προσφοράς.