Η βελτιωμένη BMW XM της Manhart βγάζει 912PS
Η Manhart, ασχολήθηκε αυτή την φορά με την BMW XM, ονομάζοντας το συγκεκριμένο project ως «XM900», και προχώρησε σε αρκετές αλλαγές, οι οποίες γίνονται αμέσως αντιληπτές από το εξωτερικό μέρος. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε ματ γκρι, ενώ το μπροστινό μέρος διαθέτει καινούργιο καπό, γρίλια, σπόιλερ, αεραγωγούς, πλαϊνά μαρσπιέ και αεροτομή, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Ο πίσω προφυλακτήρας έχει ένα νέο διαχύτη, ο οποίος φέρει τετραπλή εξάτμιση Akrapovic. Το μοντέλο πλέον έχει χαμηλότερο ύψος από το έδαφος χάρη στα μικρότερου μήκους ελατήρια της ανάρτησης H&R, ενώ οι τροχοί σχεδόν γλείφουν τους θόλους. Οι 24άρες ζάντες έξι ακτινών έχουν μαύρο γυαλιστερό χρώμα και έρχονται σε όμορφη αντίθεση με τις κόκκινες δαγκάνες.
Στο εσωτερικός μέρος, συναντώνται λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, όπως στο τιμόνι και τα μπροστινά καθίσματα είναι από δέρμα σε διχρωμία, με κόκκινες ραφές στις επενδύσεις των θυρών, στα καθίσματα, στο τιμόνι και σε άλλα μέρη της καμπίνας. Το plug-in υβριδικό XM900 αποδίδει 912Ps και η συνολική ροπή αγγίζει τα 122,36Kgm, χάρη στον 4,4lt V8 biturbo της BMW M5 με τον οποίο εξοπλίζεται. Είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα μεγάλα SUV, αν όχι το πιο εντυπωσιακό από όλα, ένα πραγματικό θηρίο σε όλα του.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ο οδηγός της Nissan Formula E, Sébastien Buemi, “υιοθετεί” την ηλεκτρική κινητικότητα, εντός και εκτός πίστας, με το Nissan LEAF.