Οι νεότεροι κινητήρες 1.0TSI και 1.5TSI EA211 Evo διακρίνονται για την εξαιρετικά υψηλή τους απόδοση, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα έ...
Τεύχος #71
Volkswagen
|Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες TSI της VW έχουν να επιδείξουν υψηλή τεχνολογία και απόδοση, μεγάλη «διάθεση» για βελτίωση, αλλά και αρκετά σημεία ασ...
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού της VW έχουν να επιδείξουν υψηλή τεχνολογία και απόδοση, μεγάλη «διάθεση» για βελτίωση, αλλά και αρκε...
Όταν η Volkswagen παρουσιάζει μία νέα τεχνολογία, δύο πράγματα είναι σίγουρα: πρώτον ότι πρακτικά ολόκληρο το Group αργά ή γρήγορα θα υιοθετήσει σε δε...
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Με υβριδική τεχνολογία 5ης γενιάς, περιπετειώδες look και άκρως ανταγωνιστική τιμή, το Corolla Cross έχει όλα τα εχέγγυα να αποτελέσει best-seller στη...
Η γκάμα της Volkswagen έχει εμπλουτιστεί με αρκετά αμιγώς ηλεκτροκίνητα, αλλά και Plug-in hybrid μοντέλα, που την οδηγούν σταθερά προς τον πλήρη εξηλε...
Thinking man's Hot-Hatch. Αυτή η αγγλική έκφραση χαρακτηρίζει τέλεια το GTI 8ης γενιάς. Και αν θέλουμε να της κάνουμε μία απόδοση στα ελληνικά, το σωσ...
Το νέο VW Taigo απευθύνεται στο νεανικό κοινό, που θέλει να συνδυάσει τους χώρους ενός SUV και τον σχεδιασμό ενός coupe αμαξώματος, χωρίς να θυσιάσει ...
To 7άρι GTI του Άκη είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βελτιωμένου αυτοκινήτου που κρύβει επιμελώς τον χαρακτήρα του. Ακόμα και ένα πρώτο στάδιο βελτ...
Εντελώς εργοστασιακό σε εμφάνιση το VW Scirocco, το οποίο όμως έχει ένα δυνατό μοτέρ και έναν ακόμα κρυφό άσσο στο μανίκι του. Είναι τετρακίνητο!
Το πιο πολυφορεμένο “combo” στα 2.0TFSI έχει δικάσει πολύ κόσμο. Αν συνδυαστεί μάλιστα με κιβώτιο DSG, weight-reduction και «σωστά» λάστιχα, μπορεί να...
Το Polo GTI του Βαγγέλη επιστρέφει στις σελίδες μας με νέο setup. Το είχαμε φιλοξενήσει πριν λίγους μήνες στη στήλη Budget Test σαν πρώτο στάδιο που ή...
Τέρμα old school και τέρμα monster, έτσι μπορείς να περιγράψεις με δύο λέξεις αυτό το Corrado. Φοράει μοτέρ και τουρμπίνα Frankenstein, είναι τετρακίν...
Ο Τάκης Βούρος χρησιμοποιεί ένα Golf Mk V με περισσότερα από 600 άλογα για οικογενειακό και καθημερινό αυτοκίνητο. Τι περιμένατε δηλαδή από έναν drags...
Κάθε αυτοκίνητο, που είναι ελληνικό και κατέχει μία παγκόσμια πρωτιά, δικαιούται μία θέση στο εξώφυλλο του μοναδικού περιοδικού για βελτιωμένα της χώρ...
Το πιο μάχιμο FWD του λεκανοπεδίου. Ο Κωστάκης επέστρεψε με το γνωστό Polo GTI 20VT για να καθαρίσει την κατηγορία στο δρόμο, αλλά και στην πίστα.
Ένα VW Golf II με VR6 κινητήρα, GTW3884R, και τετρακίνηση είναι κάτι τρομακτικό. Και γρήγορο. Γυμνό, με roll-cage και τελείως νορμάλ εξωτερική εμφάνισ...