Manhart Mercedes-AMG C63 SΕ Performance με 725Ps
Πριν ένα χρόνο η Mercedes-AMG λανσάρισε την μεγαλύτερη και δυνατότερη έκδοση της νέας C-class (W206) την C63 AMG, με απόδοση 680Ps και 104kgm ροπής. Μπορεί αυτή η απόδοση να μοιάζει και να είναι αν θέλετε τεράστια, αλλά κρύβει μια «λεπτομέρεια» που έκανε τους οπαδούς της φίρμας και όλους του petrolheads να κοιτάζουν με καχυποψία αυτό το μοντέλο. Δεν είχαν άδικο... γιατί η νέα C63, αντί για τον θηριώδη V8 twin turbo, φοράει τον...μισό, δηλαδή τον δίλιτρο τετρακύλινδρο της Α45 AMG με τη συνεισφορά ενός ηλεκτροκινητήρα που ανεβάζει την ισχύ του συνόλου σε αυτούς τους αριθμούς. Θα μου πείτε τι πειράζει; Πειράζει γιατί όταν τελειώνει η μικρή του μπαταρία μένει με την ιπποδύναμη της Α45 και με το βάρος της C63.
Η Manhart παρόλα αυτά, την βελτιώνει στα 725Ps και 114kgm ροπής, χωρίς να ανακοινώνει αν αυτά προέρχονται μόνο από τον θερμικό κινητήρα ή αν ταυτόχρονα ξεζουμίζει ακόμα πιο γρήγορα και την μπαταρία. Την ονομάζει CRE 700 και το πακέτο περιλαμβάνει παράλληλο εγκέφαλο MHtronic, ελεύθερη εξάτμιση με μεγαλύτερο downpipe και μεταλλικό καταλύτη 300cpsi. Έχουν και διάφορα εξαρτήματα που δεν έχουν να κάνουν με την ισχύ, όπως... ελατήρια χαμηλώματος της H&R, διακοσμητικές αυτοκόλλητες λωρίδες και κόκκινα σιρίτια στις ζάντες... λες και πήρες μεταχειρισμένο Hyundai Coupe. Να δείτε που από εδώ και πέρα, τα «καλά» AMG θα θεωρούνται τα «53άρια» που φορούν τον τρίλιτρο εξακύλινδρο M256.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το e-4ORCE επεκτείνει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων