Mini Cooper Cabrio 1.5T 136Ps

Mini Cooper Cabrio 1.5T 136Ps

Ολόφρεσκο!
Χωρίς να φωνάζει ότι πρόκειται για ένα ανανεωμένο Mini, καταλαβαίνεις εύκολα ότι κάτι νέο τρέχει. Νέα χρώματα και φρέσκιες λεπτομέρειες το κάνουν, όπως πάντα, εξαιρετικά ποθητό και όταν κάτω από το καπό βρίσκεται το τρικύλινδρο μοτέρ 1.5 turbo με τους 136 ίππους, τότε μιλάμε για ένα σύνολο σβέλτο και οικονομικό. Συνδυάζεται επίσης προαιρετικά με το νέο Steptronic κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο αναβαθμίζει την ποιότητα οδήγησης. Όπως και να έχει, είχαμε σταυρώσει τα χέρια μας, ώστε μέσα στο χειμώνα να πετύχουμε έστω και μία μέρα με ήλιο και ευτυχώς, κερδίσαμε! Όπως έχουμε ξαναπεί και παλιότερα, τα Mini έχουν αυτό το «κάτι» που σε κάνουν να θες να τα οδηγήσεις. Να βρίσκεσαι στο σπίτι και, χωρίς να χρειάζεται να πας κάπου με το αυτοκίνητο, τα Mini είναι σαν να σου φωνάζουν κρυφά στο αυτί για να πάρεις το κλειδί και να φύγεις μαζί τους. Αυτό το συναίσθημα, λίγα αυτοκίνητα το καταφέρνουν.

Αγγλικό!
Η Mini δεν σε αφήνει να ξεχνάς από που ξεκίνησε και έτσι έχει φροντίσει να βρίσκεις τη σημαία της Αγγλίας σε διάφορα σημεία, όπως στα πολύ εντυπωσιακά πίσω φανάρια, στο ταμπλό, αλλά και στην οροφή του νέου Mini Cabrio. Πολύ ξεχωριστές λεπτομέρειες που όλοι όσοι είδαν από κοντά το νέο Mini, πρόσεξαν. Ανανεωμένο εσωτερικό, με οθόνη αφής 6,5in ως standard ή 8,8in ως extra επιλογή, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, νέο τιμόνι, καθώς και έξυπνος, πολύχρωμος φωτισμός σε κρυφά σημεία μέσα στην καμπίνα συνθέτουν το ανανεωμένο προφίλ της καμπίνας. Δυνατά στοιχεία εξατομίκευσης είναι το κύριο χαρακτηριστικό των αλλαγών στο νέο Mini. Το MINI Connected έχει πολλές υπηρεσίες που σε αρκετούς θα φανούν χρήσιμες, όπως για παράδειγμα το Real Time Traffic Information, όπου το σύστημα πλοήγησης λαμβάνει συνεχώς πληροφορίες για την κίνηση στην πόλη και σε ενημερώνει από τους χάρτες. Για όσους θέλουν AppleCarPlay υπάρχει επίσης ως προαιρετική επιλογή. Παράλληλα, το σύστημα μπορεί να αντλήσει πληροφορίες από το ημερολόγιο του κινητού σου και να σε ενημερώσει για προγραμματισμένα συμβάντα, ραντεβού κλπ, επομένως -σε συνδυασμό με το navigation- προγραμματίζεις τη διαδρομή σου βάσει της προβλεπόμενης ώρας άφιξης στο σημείο του ραντεβού σου. Κι αν όλα αυτά σας μοιάζουν εξωγήινα, να ξέρετε ότι υπάρχει πολύς κόσμος που με αυτές τις δυνατότητες λύνει τα χέρια του.

0-18sec

Ο ήλιος έχει βγει και μετράς μέχρι το 18 και το νέο Mini Cabrio έχει μόλις ολοκληρώσει τη διαδικασία ανοίγματος της οροφής του. Οι Έλληνες είμαστε τυχεροί που έχουμε τόσες πολλές μέρες με ήλιο μέσα στο χρόνο, οπότε μπορούμε πιο εύκολα να απολαύσουμε ένα cabrio αυτοκίνητο. Στο δρόμο, το νέο Mini δεν έχει αλλάξει. Εξακολουθεί να είναι άριστο και διασκεδαστικό, με ένα αμάξωμα που νιώθεις ότι το φοράς, ένα τιμόνι τόσο άμεσο και πληροφοριακό που ακόμα και ακριβά sport αυτοκίνητα δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν και ένα μοτέρ το οποίο έχει δυνατό τράβηγμα από το ρελαντί. Σε συνδυασμό με το ανανεωμένο κιβώτιο, όλα είναι πιο εύκολα και σίγουρα, γρήγορα. Τα 136 τουρμπάτα άλογα προσφέρουν επιτάχυνση 0-100km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 206km/h. Η Mini υπόσχεται ότι το Cabrio έχει μέση κατανάλωση 5,2lt/100km, αλλά εμείς, σε πραγματικές συνθήκες, είδαμε νούμερα που κυμαίνονταν στα 7lt/100km. Και πάλι, είναι οικονομικό. Ζώντας με το αυτοκίνητο, δίνεις βραβείο στον κατασκευαστή για το ήσυχο αμάξωμα και τους ανύπαρκτους τριγμούς που φανταζόσουν ότι θα άκουγες μέσα σε ένα μικρό cabrio.

Νέος και ωραίος
Έχοντας στην πλάτη του τη βαριά ιστορία του Mini Cooper, το ανανεωμένο Mini καταφέρνει να παραμένει επίκαιρο, χωρίς να αλλάξει κάτι έντονα σχεδιαστικά. Οι πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης, το ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες, ο έξυπνος φωτισμός στην καμπίνα, αλλά και η μοναδική ποιότητα κύλισης που έχει σαν Mini, σε κάνουν να ξεχνάς την τιμή του, που για αρκετούς είναι σχεδόν απλησίαστη λόγω των εποχών μας. Όμως, όπως έχουμε ξαναπεί: και πόσο να κόστιζε δηλαδή? Μιλάμε για ένα premium μοντέλο που απευθύνεται σε «έχοντες» προσφέροντάς τους όμως ανώτερο design και ποιότητα σε όλα τα επίπεδα. Ανανέωση λοιπόν σε συγκεκριμένα σημεία, αρκετά ώστε να νιώσεις ότι το Mini συνεχίζει να πηγαίνει μπροστά χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει κάτι στο σχήμα του και την ιδιαίτερη σχεδίασή του.

Μας άρεσε (+)

Εμφάνιση

Ποιοτικό εσωτερικό

Εξοπλισμός

Χώροι

Ποιότητα κύλισης

Δεν μας άρεσε (-)

Αίσθηση τιμονιού

Αυξημένη κατανάλωση υπό πίεση

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ MINI CABRIO 1.5T 136PS

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MINI CABRIO: ΑΠΟ €26.710

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός: 1.499cc

Διάμετρος x Διαδρομή: 82mm x 94,6mm

Σχέση Συμπίεσης: 11:1

Άμεσος ψεκασμός πολλαπλών σημείων, twin scroll υπερτροφοδότης καυσαερίων

Βάρος (kg): 1.270

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός: Γόνατα MacPherson, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός

Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι, μονοπίστονες δαγκάνες

Πίσω: Συμπαγείς δίσκοι, μονοπίστονες δαγκάνες

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Steptronic διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

Διαφορικό: Ελεύθερο με ηλεκτρονικό «κλείδωμα» EDLC

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm): 136/ 4.400-6.000

Ονομαστική ροπή (kgm/rpm) 22,5/ 1.250-4.300

0-100km/h (sec): 8,7sec

Τελική Ταχύτητα (km/h): 206

 

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ

C02 (gr/km): 119

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Ονομαστική (lt/100km): 5,2

Δοκιμής (lt/100km): 7,2

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες: 7Jx17in

Ελαστικά: 205/45 R17

 

Αρθρογράφος

 

Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Γενεύη το 2021?

Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Γενεύη το 2021?

Το διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2020, ήταν μια από τις εκδηλώσεις που ακυρώθηκαν φέτος λόγο της πανδημίας του Covid-19.