Νέα Chevrolet Corvette ZR1

Νέα Chevrolet Corvette ZR1

Η Chevrolet παρουσίασε τη νέα γενιά του μοναδικού προσιτού Supercar στον κόσμο, που πλέον είναι μάλιστα και κεντρομήχανο, οπότε επίσημα μπορεί να μπει στο club των μεγάλων, τόσο ως αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, όσο και οδηγικά. Δεν μιλάμε φυσικά για κάποιο άλλο, πέραν της Corvette ZR1, η οποία εξοπλίζεται με τον κινητήρα LT7 5,5lt twin-turbo flat-plane V8, αποδίδοντας 1.064Ps στις 7.000rpm και 114kgm στις 6.000rpm.

Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 8.000rpm και συνδυάζεται με οχτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που μεταδίδει την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Τα φρένα της αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 400mm εμπρός και 390mm πίσω. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις του μοντέλου, με το επιθετικό της bodykit, που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, μεγάλη πίσω αεροτομή (προαιρετικά), καθώς και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο του διαχύτη.

Φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R διαστάσεων 275/30ZR20 μπροστά και 345/25ZR21 πίσω. Το αυτοκίνητο διατίθεται τόσο ως coupe όσο και ως cabrio, με βάρος 1.665kg για την coupe έκδοση και 1.705kg για την cabrio. Επιταχύνει από στάση στο τετρακοσάρι σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 345χλμ/ώρα. Μιλάμε δηλαδή για μια κλασική, παραδοσιακή πισωκίνητη ρουκέτα, την καλύτερη και δυνατότερη Corvette όλων των εποχών, με τιμή που ξεκινάει σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από αυτά που ορίζουν οι προδιαγραφές της, όπως πάντα.

 

Αρθρογράφος

 

Η Bosch καταργεί τη μονάδα ελέγχου φόρτισης

Η Bosch καταργεί τη μονάδα ελέγχου φόρτισης

Το πρώτο καλώδιο φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου στον κόσμο με ενσωματωμένη τεχνολογία για ευέλικτη επαναφόρτιση χωρίς μονάδα ελέγχου.