Παρουσίαση εταιρείας: D-Project Workshop

Παρουσίαση εταιρείας: D-Project Workshop

Power Automotive Magazine: Πότε ξεκινήσατε τη δραστηριότητα της εταιρείας σας? Αντιμετωπίσατε δυσκολίες στην πορεία?

D-Project Workshop: Την εταιρεία ξεκινήσαμε το 2007 μαζί με τον Νίκο Πούλια. Είχαμε μία τέλεια συνεργασία και ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ πάρα πολύ. Είχαμε φτιάξει μαζί το Drift Spec Nissan 350Z του και τότε είχα φτιάξει πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Μετά ο Νίκος ακολούθησε το δικό του δρόμο και από το 2009 συνέχισα μόνος. Η έδρα της εταιρείας ήταν στην οδό Σουλίου 117 και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος του 2015, οπότε και αλλάξαμε έδρα, αφού χρειαζόμασταν μεγαλύτερο και καλύτερο χώρο, που θα μας επέτρεπε να επεκτείνουμε περισσότερο τις δραστηριότητές μας.

Ρ.Α.Μ.: Τι προϊόντα και υπηρεσίες παρέχετε στους πελάτες σας?

D.P.W.: Μέχρι το 2015 κάναμε εισαγωγή των μονάδων ECU της DTA και αναλαμβάναμε τη ρύθμισή τους, αλλά καλύπταμε και κάθε είδους εργασία που μπορεί να γίνει σε ένα αυτοκίνητο. Η βελτίωση πάντα ήταν η κύρια ασχολία μας και αυτή τη στιγμή στο χώρο μας ο κάθε πελάτης μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη του. Εκτός από τη βελτίωση, αναλαμβάνουμε κάθε είδους επισκευή, service, τοποθετήσεις συστημάτων LPG και διάφορα άλλα.

 

Ρ.Α.Μ.: Ποιο χαρακτηριστικό κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό?

D.P.W.: Το κύριο χαρακτηριστικό είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς μας. Η ικανοποίηση που νιώθει ο κάθε πελάτης μας μετά από κάθε εργασία ή βελτίωση είναι η καλύτερη δυνατή αναγνώριση.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι τα αυτοκίνητα στα οποία εξειδικεύεστε?

D.P.W.: Δεν ασχολούμαστε αποκλειστικά και μόνο με κάποια συγκεκριμένη μάρκα, αναλαμβάνουμε όλες τις εταιρείες. Ό,τι έχει στρόφαλο, το αναλαμβάνουμε. Πέρα από αυτά, υπάρχει μία ιδιαίτερη προτίμηση από μέρους μας στα αυτοκίνητα του Group VW, στις Alfa Romeo και στα μοντέλα της Subaru.

Ρ.Α.Μ.: Ποιο είναι το δυσκολότερο σημείο στη βελτίωση ενός αυτοκινήτου?

D.P.W.: Όλα είναι θέμα συνταγής, εξαρτάται από το τι απαιτήσεις έχει ο εκάστοτε πελάτης. Υπάρχουν απαιτητικά setup, όπως για παράδειγμα το Seat Ibiza Cupra 20VT, που δοκιμάσατε σε προηγούμενο τεύχος, οπότε η δυσκολία εκεί εντοπίζεται σε πολλά πράγματα. Παρόλο που είναι ένα setup που έφτιαξα το 2014, συνεχώς έχει κάτι καινούργιο για να αλλάξουμε ή να τροποποιήσουμε. Η γνώση και η εμπειρία φυσικά αυξάνεται αναλογικά όσο περνούν τα χρόνια. Βελτιώνεις κάτι και αυτό σε οδηγεί στο να αλλάξεις κάτι άλλο στο αυτοκίνητο, ώστε να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά και πιο αποδοτικά. Αν υπάρχει γνώση και μεράκι, θεωρώ ότι τίποτα δεν είναι δύσκολο με τη «στενή» έννοια της λέξης. Όλα μπορούν να ξεπεραστούν και τίποτα δεν είναι αδύνατο. Κανείς δεν θα πίστευε πριν μερικά χρόνια ότι στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να φτιάξουμε το δυνατότερο 20VT μοτέρ στην Ευρώπη. Και όμως το κάναμε και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό!

Ρ.Α.Μ.: Πόσο σημαντική πιστεύετε ότι είναι η σωστή προβολή μίας βελτιωτικής εταιρείας και ποια τακτική ακολουθείτε εσείς?

D.P.W.: Η προβολή μίας εταιρείας είναι κάτι που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Θα πρέπει να υπάρχει μία καθημερινή ενασχόληση με τα social media, όπου θα προβάλλεται σε καθημερινή βάση η εταιρεία και οι εργασίες που αναλαμβάνει. Χρησιμοποιούμε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες που υπάρχουν και μέσω αυτών ενημερώνουμε το κοινό μας.

Ρ.Α.Μ.: Βλέπετε κάποια αλλαγή στο χώρο της βελτίωσης? Τι θεωρείτε ότι θα αλλάξει στο μέλλον?

D.P.W.: Υπάρχει μία προτίμηση στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη και σίγουρα στους κινητήρες με υπερτροφοδότηση. Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει κάποια σοβαρή αλλαγή, ο κόσμος θα συνεχίσει να βελτιώνει τα αυτοκίνητά του όποιο κινητήρα κι αν χρησιμοποιούν. Η βελτίωση είναι κάτι που δεν σταματάει ποτέ.

 

Ρ.Α.Μ.: Αναφέρετέ μας μερικά project της εταιρείας σας, που έχετε ξεχωρίσει. Για ποιο επίτευγμά σας νιώθετε πραγματικά υπερήφανοι?
D.P.W.: Σίγουρα θα ήθελα να αναφέρω το Seat Ibiza Cupra, που δοκιμάσατε, ένα Honda Civic Type R EP3, που έχει τετραπετάλουδη εισαγωγή και αποδίδει 300Ps, ένα Seat Leon 20VT, το οποίο αποδίδει μέχρι στιγμής 611wHP, ένα Toyota Yaris, που είχατε δοκιμάσει πριν δύο χρόνια με τετραπετάλουδο 4AGE και πολλά ακόμα, όπως για παράδειγμα ένα BMW M3 E92 με κομπρέσορα, το οποίο έβγαλε 680Ps.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον?

D.P.W.: Γενικά το μυαλό μου είναι αρκετά προσγειωμένο. Δυστυχώς για τη χώρα που ζούμε δεν μπορούμε να έχουμε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες, σίγουρα πάντως θα προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο. Υπάρχει ήδη συνεργασία με την Αμερική, όπου δύο φορές τον χρόνο πηγαίνω και βελτιώνω αρκετά αυτοκίνητα.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι η γνώμη σας για το επίπεδο της βελτίωσης στη χώρα μας?

D.P.W.: Είμαι πάρα πολύ υπερήφανος για εμάς τους Έλληνες, γιατί έχουμε ανεβάσει πάρα πολύ υψηλά τον πήχη της βελτίωσης παγκοσμίως. Έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να γίνουμε αντικείμενο συζήτησης στο εξωτερικό και μάλιστα να προσπαθούν να παίρνουν παραδείγματα από δικές μας δουλειές. Αυτό αποδεικνύεται πλέον από το γεγονός ότι έρχονται ξένοι από άλλες χώρες για να παρακολουθήσουν αγώνες στην Ελλάδα και να δουν από κοντά τα αυτοκίνητα που έχουν παρουσιαστεί. Οπότε για να ξεχωρίσει κάποιος, θα πρέπει να δουλέψει πάρα πολύ σκληρά.

INFO

D-Project Workshop

Σουλίου 17

Άγιος Δημήτριος

Τηλ.: 210 99 58 930

 

Αρθρογράφος

 

Το Crash test του Νissan Ariya, σε κλάσματα του δευτερολέπτου

Το Crash test του Νissan Ariya, σε κλάσματα του δευτερολέπτου

Μια ματιά στα παρασκήνια του τρόπου με τον οποίο η Nissan δοκιμάζει την ασφάλεια των αυτοκινήτων της.