Παρουσίαση εταιρείας: Engi Tech

Παρουσίαση εταιρείας: Engi Tech

Ο Νώντας Θεοδωρής είναι ο άνθρωπος πίσω από την Engi Tech, μία εταιρεία που μας έδειξε πριν λίγο καιρό ένα μοναδικό MINI Cooper R56, με ισχύ που φτάνει τα 600 άλογα στους τροχούς. Η εταιρεία, αν και μετράει μόλις δύο χρόνια ζωής, έχει ξεκινήσει με πολλή όρεξη και ήδη τα πρώτα δείγματα που έχουμε πάρει είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά και εντυπωσιακά!

Power Automotive Magazine: Πότε ιδρύθηκε η εταιρεία και τι ήταν αυτό που σας ώθησε να κάνετε πράξη τις σκέψεις σας;

EngieTech: Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια, το 2019, μετά από δική μου αποχή από τον χώρο των βελτιώσεων για κάποιο διάστημα, για καθαρά προσωπικούς λόγους. Αυτό που με ώθησε να ξεκινήσω κάτι δικό μου ήταν ότι για πολλά χρόνια ένιωθα στάσιμος, αφού δεν είχα τη δυνατότητα να φτιάξω τα πράγματα που ήθελα σε ένα αυτοκίνητο. Είχα πάντα τον περιορισμό ότι είχα κάποιον «από πάνω μου» που αναγκαστικά έφτιαχνα αυτά που ήθελε εκείνος. Ο μόνος τρόπος να το ξεπεράσω αυτό, ήταν να ανοίξω τη δική μου εταιρεία και κάπως έτσι έγινε πράξη η Engi Tech.

Ρ.Α.Μ.: Τι παροχές μπορεί να προσφέρει η εταιρεία σας στον εκάστοτε πελάτη;

Ε.Τ.: Οι παροχές που προσφέρουμε στους πελάτες μας καλύπτουν την κάθε τους ανάγκη και ασχολούμαστε με όλες τις μάρκες αυτοκινήτων. Στο χώρο μας αναλαμβάνουμε τα πάντα, από ένα απλό γενικό service, επισκευές σε a/c, ηλεκτρολογικές εργασίες, επισκευές και βελτιώσεις σε κιβώτια ταχυτήτων, ολοκληρωμένες βελτιώσεις κινητήρων, μετατροπές φρένων, μέχρι και ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλών.

Ρ.Α.Μ.: Ποια  είναι η γραμμή που ακολουθείτε σχετικά με τη βελτίωση ενός αυτοκινήτου;

Ε.Τ.: Η γραμμή που ακολουθούμε σε μία βελτίωση δεν είναι η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και έτσι αντιμετωπίζουμε μεμονωμένα το κάθε ένα. Το κάθε μας project είναι μοναδικό, αφού γίνεται πάντα σε συνεννόηση με τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη. Γίνεται μία αναλυτική μελέτη για το τι ακριβώς θέλει, τι είδους όχημα έχει και έτσι βγαίνει ένα σύνολο επεμβάσεων που χρειάζεται να κάνουμε για να προκύψει ένα σωστό και άρτιο αποτέλεσμα.

Ρ.Α.Μ.: Η υπάρχουσα τεχνολογική εξέλιξη των αυτοκινήτων που εξηλεκτρίζονται όλο και με ταχύτερους ρυθμούς θα επηρεάζει θετικά ή αρνητικά τη βελτίωση τους;

Ε.Τ.: Δεν νομίζω ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τη βελτίωση, γιατί για εμάς που αγαπάμε αυτό που κάνουμε και δεν έχουμε τα λεφτά ως αυτοσκοπό, μας δίνει το κίνητρο να το ψάξουμε όλο και περισσότερο και να βρούμε μία λύση.

Ρ.Α.Μ.: Τι είδους βελτιώσεις αναλαμβάνετε, ποιες είναι οι μάρκες που προτιμάτε και για ποιον λόγο τις επιλέξατε;

Ε.Τ.: Αναλαμβάνουμε κάθε είδους βελτιώσεις για όλες τις μάρκες των αυτοκινήτων, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός και κάποια προτίμηση ή κάποια ειδίκευση σε μία συγκεκριμένη μάρκα. Μην ξεχνάμε ότι όλες οι μάρκες έχουν διαφορετικούς κινητήρες, οπότε, αν είσαι σωστός μηχανικός, δεν υπάρχει καμία διαφορά.

Ρ.Α.Μ.: Τι πιστεύετε για τις extreme βελτιώσεις, είναι κάτι που σας αρέσει σε αυτές;

Ε.Τ.: Οι extreme βελτιώσεις είναι κάτι μοναδικό για εμένα. Για να μπορέσω να γίνω περισσότερο σαφής, θα σας πω ότι φτιάχνεις ένα project στο μυαλό σου και στη συνέχεια αρχίζεις να σχεδιάζεις με μεγάλη ακρίβεια κάθε τομέα ξεχωριστά, σε λευκό χαρτί. Στη συνέχεια ενώνεις τα κομμάτια και το τελικό αποτέλεσμα, όταν όλα δουλέψουν όπως πρέπει και όπως θέλεις, είναι κάτι το μοναδικό.

Ρ.Α.Μ.: Ποιος είναι ο καλύτερος και ποιο σωστός τρόπος «αντιμετώπισης» του ανταγωνισμού;

Ε.Τ.: Αναμφίβολα το να φτιάξεις κάτι που δεν θα μπορέσει ο άλλος ούτε καν να το σκεφτεί. Και το κυριότερο, κάτι που δεν θα μπορέσει να αμφισβητήσει όσο και να θέλει, όταν δει το αποτέλεσμα.

Ρ.Α.Μ.: Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβληθεί σωστά η δουλειά σας;

Ε.Τ.: Η δουλειά μας πιστεύω ότι μόνο με τη διαφήμιση μπορεί να πάει ψηλά. Ο καλύτερος τρόπος σήμερα είναι τα social media, αλλά και φυσικά το περιοδικό σας. Όσο περισσότερο συχνά σε βλέπει κάποιος είτε στο facebook είτε στο instagram είτε στο μοναδικό περιοδικό βελτίωσης στην Ελλάδα, είναι η καλύτερη δυνατή προβολή που μπορεί να κάνει για τη δουλειά του.

Ρ.Α.Μ.: Αναφέρετε μερικά από τα αυτοκίνητα που έχετε βελτιώσει και πιστεύετε ότι ανταποκρίνονται περισσότερο στη φιλοσοφία της εταιρείας σας.

Ε.Τ.: Στα δύο χρόνια λειτουργίας της εταιρείας έχουμε αναλάβει αρκετά project με ιδιαίτερες βελτιώσεις. Το αποκορύφωμά μας είναι το MINI Cooper, που δοκιμάσατε σε προηγούμενο τεύχος, που είναι το δυνατότερο στον πλανήτη με 1.6ΤΗΡ κινητήρα, αφού απέδωσε πάνω από 600 άλογα στους τροχούς. Είναι ένα μοναδικό σε όλα του project, παγκόσμιο φαινόμενο, μελετημένο, σχεδιασμένο και βελτιωμένο εξ' ολοκλήρου από την Engi Tech.

Ρ.Α.Μ.: Πείτε μας μερικά λόγια για το πειραματικό μονοθέσιο που βλέπουμε εδώ πέρα.

Ε.Τ.: Στο χώρο μας έχουμε την τιμή να βρίσκεται ένα μεγάλο όνομα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ένας πρωταθλητής οδηγός αγώνων διεθνούς φήμης και πάνω από όλα, ένας μεγάλος επιστήμονας, ο Παναγιώτης Φαμπιάτος.

Το πρώτο αυτοσχέδιο όχημα οικονομίας, με ρεκόρ τότε πρωτόγνωρο για τη δεκαετία του '90, με το οποίο κατάφερε να διανύσει 188km απόσταση, καταναλώνοντας μόλις 1lt βενζίνης. Με αυτό το αυτοκίνητο μπόρεσε να κερδίσει το κύπελλο το 1993, αντιμετωπίζοντας πάρα πολλά οχήματα από τις ομάδες πανεπιστημίων της εποχής εκείνης. Το ίδιο έγινε και το 1994, αλλά και το 1995, μέχρι που σταμάτησαν οι συγκεκριμένοι διαγωνισμοί. Το όχημα που βλέπετε σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου στο μαγαζί του Παναγιώτη Φαμπιάτου, το οποίο ήταν ένα συνεργείο για μοτοσικλέτες της Ducati. Σε όλα αυτά τα χρόνια έκανε το δύσκολο να φαίνεται «αστείο» με πάρα πολλά έργα, όπως για παράδειγμα την πίστα καρτ του Ασπροπύργου, την οποία είχε σχεδιάσει και έφτιαξε ο ίδιος και μάλιστα είναι μία από τις πιο τεχνικές πίστες στον κόσμο ακόμα και σήμερα!

Ρ.Α.Μ.:. Τι σχέδια έχετε για το μέλλον; Πώς φαντάζεστε την Engi Tech μετά από πέντε χρόνια;

Ε.Τ.: Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι το μέλλον και να κάνω σχέδια που να το αφορούν. Ελπίζω η Engi Tech να μπορέσει κάποια στιγμή να χαρίσει στον κόσμο της αυτοκίνησης και άλλες extreme βελτιώσεις με αυτοκίνητα σαν το ΜΙΝΙ.

Info:

Engi Tech

Πάρνηθος 63

Γαλάτσι

Τηλ.: 210 22 23 436

Email: info@engitech.gr

 

Αρθρογράφος

 

Nissan e.dams, έτοιμη για όλα!

Nissan e.dams, έτοιμη για όλα!

Η Nissan e.dams κατευθύνεται στο Μαρακές, με ακμαίο ηθικό για τον επικείμενο αγώνα της Formula E.