Παρουσίαση εταιρείας Golden Care
Πριν από 14 χρόνια, ο Χρήστος συνειδητοποίησε ότι το detailing μπορεί να του καλύψει τις εργασιακές του ανάγκες. Το detailing για τον Χρήστο ξεκίνησε ως ένα hobby, τον ευχαριστούσε το αποτέλεσμα που έβλεπε στο αυτοκίνητο το δικό του και των φίλων του και σύντομα κατάλαβε ότι ήταν κάτι παραπάνω από καλός σε αυτό που έκανε. Έτσι δεν άργησε να το μετατρέψει στην καθημερινή του ενασχόληση. Η εξέλιξη της εταιρείας ήταν άμεση και αυτό γιατί κάθε όχημα, που αναλάμβανε, για μερικές ώρες γινόταν δικό του. Μέχρι και σήμερα ασπάζεται την ίδια ιδεολογία και η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει το πελατολόγιό της με ραγδαίους ρυθμούς, αφού το αποτέλεσμα της κάθε δουλειάς, που αναλαμβάνει, μόνο καλά σχόλια αποκομίζει από τους πελάτες. Μας έδειξε δείγματα από διάφορους πελάτες και αρκετά ακραία παραδείγματα, όπως ένα RAV-4, το οποίο ήταν όλο γεμάτο γρατζουνιές και το εσωτερικό του σε τρομερά άθλια κατάσταση, ένα άσπρο αυτοκίνητο, το οποίο, μόλις μπήκε στο χώρο με τα ειδικά φώτα, φαινόταν σαν κίτρινο από τα καυσαέρια και τη συσσωρευμένη βρωμιά που είχε μαζέψει όλον αυτόν τον καιρό, ένα αυτοκίνητο στο οποίο το χρώμα ήταν καμένο από πάγο. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν τέτοιο που με δυσκολία πιστέψαμε ότι βλέπαμε πραγματικά τα ίδια αυτοκίνητα με πριν.
Power Automotive Magazine: Πότε ξεκίνησε τις δραστηριότητές της η εταιρεία?
Golden Care: Όλα ξεκίνησαν σαν hobby πριν από 14 χρόνια, όταν ασχολήθηκα με τα δικά μου οχήματα και αργότερα με τα οχήματα των φίλων μου. Οι κριτικές που πήρα με ενθάρρυναν, ώστε να κάνω το ξεκίνημα της Golden Care.
P.A.M.: Ποια ήταν τα κριτήρια για την επιλογή των προϊόντων που χρησιμοποιείτε στην GoldenCare?
G.C: Δύο είναι οι εταιρείες των οποίων χρησιμοποιούμε τα προϊόντα τους, η μία είναι η Williams Racing και η άλλη η Scholl Concepts. Η επιλογή της Williams ήταν μονόδρομος, καθώς η γκάμα τους μας βοήθησε να τελειοποιήσουμε τη δουλειά μας σε κάθε όχημα. Το βασικό της προϊόν είναι η κεραμική της επίστρωση, η οποία ήταν και αυτή ουσιαστικά που μας τράβηξε σε αυτήν. Είναι ουσιαστικά ένα προϊόν που σφραγίζει τη γυαλάδα του αυτοκινήτου, καλύπτεται από πενταετή εγγύηση και πρόκειται για τεχνολογία της NASA, αφού το συγκεκριμένο υλικό χρησιμοποιείται στα διαστημόπλοιά της. Πέρα από αυτά, η Williams κάνει διαρκώς σεμινάρια για τεχνικές, νέα προϊόντα, αλλά και καινούργιες τεχνολογίες. Τα υλικά της Scholl, που χρησιμοποιούμε, εξειδικεύονται όχι μόνο στην απόχρωση του οχήματος, που έχουμε αναλάβει, αλλά και στη χώρα προέλευσης του κάθε οχήματος και αυτό γιατί κάθε βιομηχανία χρησιμοποιεί διαφορετικά χρώματα και βερνίκια που χρήζουν ιδιαίτερης περιποίησης. Ακόμα και τα σφουγγάρια που χρησιμοποιούμε σε κάθε όχημα είναι διαφορετικά. Σκεφτείτε ότι άλλη αλοιφή χρησιμοποιούμε στα σκουρόχρωμα χρώματα, όπως το μαύρο, το μωβ, το μπλε, άλλη σε ανοιχτόχρωμα και διαφορετική στο άσπρο, ενώ τελείως διαφορετική είναι η αλοιφή για το τελικό γυάλισμα.
P.A.M.: Τι σας κάνει να ξεχωρίζεται από τον ανταγωνισμό?
G.C: Αρχικά έχουμε την πρώτη επαφή με τον πελάτη και τα θέλω του. Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα στην περιποίηση ενός οχήματος, αλλά δεν αποφασίζουμε εμείς. Κύριο μέλημά μας είναι το αποτέλεσμα να είναι σωστό, οπότε, όταν μας ενημερώσει ο πελάτης για το τι είδους όχημα θα αναλάβουμε, συλλέγουμε πληροφορίες γι’ αυτό και -αναλόγως με τις επιθυμίες του πελάτη- προχωράμε στο detailing. Το detailing, εκτός από την περιποίηση του χρώματος, με την οποία οι περισσότεροι το ταυτίζουν, έχει περισσότερες πτυχές. Από το ξεθάμπωμα των φαναριών ως την αναβίωση ταλαιπωρημένων πλαστικών ή ακόμα και το λεπτομερή καθαρισμό δύσκολων σημείων. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, είμαστε σε θέση -με τη βοήθεια της Williams- να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε όχημα ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσης και φυσικά ανεξάρτητα από την απόχρωση. Δεν θα αναλάμβανα και πολύ περισσότερο δεν θα παρέδιδα όχημα σε πελάτη, που δε θα πληρούσε τα δικά μου θέλω όσον αφορά το αποτέλεσμα. Αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό και ο κόσμος δείχνει θετικός με την ανταπόκρισή μας. Όταν ένα αυτοκίνητο ή μία μοτοσικλέτα φύγει από εδώ, φεύγει όπως θέλω εγώ ακριβώς να είναι.
Ρ.Α.Μ.: Τι υπηρεσίες παρέχει η εταιρεία σας στους πελάτες σας?
G.C.: Κεραμική ή συνθετική προστασία χρώματος, κέρωμα, γυάλισμα αμαξώματος, επαναφορά και αφαίρεση γρατζουνιών από το χρώμα, ξεθάμπωμα φαναριών, επαναφορά άβαφων πλαστικών όσον αφορά το εξωτερικό αμάξωμα. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουμε λεπτομερή καθαρισμό κινητήρων, χωρίς τη χρήση νερού και πιεστικού, όπως και περιποίηση εσωτερικού. Εκεί διαθέτουμε βιολογικό καθαρισμό, την περιποίηση δερμάτινων επιφανειών στο ταμπλό ή στα καθίσματα και καθαρισμό της μονάδας κλιματισμού. Επιπλέον αναλαμβάνουμε την αδιαβροχοποίηση και περιποίηση στις κουκούλες των cabrio αυτοκινήτων, τον καθαρισμό των ζαντών και των θόλων.
P.A.M.: Περιγράψτε μας τη διαδικασία περιποίησης ενός οχήματος.
C.G: Αρχικά, το εκάστοτε όχημα πρέπει να έρθει πλυμένο στο χώρο μας, μιας και για την ώρα δεν διαθέτουμε ακόμα πλυντήριο. Από εκεί και πέρα ξεκινάει όλη η διαδικασία. Ένα πλυμένο αυτοκίνητο, όσο καλά και να έχει πλυθεί, στην πραγματικότητα είναι βρώμικο. Ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, ειδικά αυτά που χρησιμοποιούν βούρτσες, στην πραγματικότητα ταλαιπωρούν το χρώμα. Η κάθε βούρτσα θέλει κάθε 1.000 με 1.500 πλυσίματα αλλαγή και επειδή το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό, σχεδόν κανένας δεν τις αλλάζει, με αποτέλεσμα να κάνουν ζημιά στο χρώμα. Εμείς αναλαμβάνουμε να το επαναφέρουμε σε άριστη κατάσταση. Αρχικά, αφού μπει το αυτοκίνητο στο χώρο μας κάτω από τα ειδικά φώτα που χρησιμοποιούμε, παρατηρούμε προσεκτικά τις επιφάνειές του και εντοπίζουμε κάθε γρατζουνιά, εκδορά ή οτιδήποτε ξένο έχει το χρώμα και το βερνίκι του. Κατόπιν μετράμε το πάχος του βερνικιού, ρωτάμε τον πελάτη αν έχει γυαλιστεί ξανά, αν έχει το αρχικό εργοστασιακό χρώμα ή αν έχει βαφτεί ξανά και πότε βάφτηκε. Το πότε βάφτηκε έχει σημασία, γιατί ένα φρεσκοβαμμένο αυτοκίνητο χρειάζεται τουλάχιστον 30 με 40 ημέρες, προκειμένου να «στρώσει» το χρώμα του και να έχει στεγνώσει καλά. Μετράμε όλο το αυτοκίνητο και εντοπίζουμε τα σημεία στα οποία υπάρχει το κατάλληλο πάχος βερνικιού και στρώμα χρώματος, για να βάλουμε την κατάλληλη αλοιφή. Αν, για παράδειγμα, δεν έχει βαφτεί σωστά μία επιφάνεια και δοκιμάσεις να τρίψεις με τη χοντρή αλοιφή, είναι βέβαιο ότι θα φύγει το χρώμα…
Ξεκινάμε με έναν ειδικό πηλό μέσω του οποίου αφαιρείται όλη η βρωμιά, που κρύβεται στους πόρους του βερνικιού και από εκεί και πέρα ξεκινάει η διαδικασία του γυαλίσματος, αρχικά με μία πιο χοντρή αλοιφή και σταδιακά πηγαίνουμε σε πιο fine αλοιφές μέχρι να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Επόμενο σημείο είναι η επαναφορά των πλαστικών μερών και στο τελείωμα είναι οι ζάντες, οι οποίες καθαρίζονται και γυαλίζονται στο χέρι και τέλος, ολοκληρώνουμε με την προστασία που θα επιλέξει ο πελάτης μας για το γυάλισμα που του κάναμε.
Ρ.Α.Μ.: Που πιστεύετε ότι οφείλετε την επιτυχία σας και πώς προβάλλετε τη δουλειά σας?
G.C.: Αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να προβάλλω την εταιρεία μου μέσω διαφόρων event, αγώνων, όπως dragster και drift και φυσικά μέσω του περιοδικού σας. Αυτό που με ενδιέφερε ήταν να δείξω τη δουλειά μου, που, όπως είπα και πριν, την βλέπω καθαρά σαν χόμπι και όχι σαν δουλειά. Το κλίμα μεταξύ μας είναι τρομερά φιλικό, γι’ αυτό και πιστεύω πως ό,τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα, οφείλεται στο γεγονός αυτό.
Ρ.Α.Μ.: Υπάρχει κάποιο motto, το οποίο σας εκφράζει ως εταιρεία?
G.C.: Ναι, όταν είσαι σωστός, θα ανταμειφθείς. Όταν σέβεσαι το χέρι που σε ταΐζει, θα ανταμειφθείς. Γι’ αυτόν το λόγο έχω συνεχώς τουλάχιστον είκοσι αυτοκίνητα το μήνα για detailing στο μαγαζί και γι’ αυτόν το λόγο έχω ένα πελατολόγιο με πάνω από 1.500 αυτοκίνητα.
INFO
Golden Care
Περγάμου 89, Αιγάλεω, Αθήνα
Τηλ: 2105988586
www.goldencare-athens.gr
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Μία ενδιαφέρουσα ιστορία για το πώς το Mazda RX500 κατάφερε να κατακτήσει τα παιδικά δωμάτια της δεκαετίας του 70 μέσω της Matchbox.