Παρουσίαση Εταιρείας Integrated Calibration R&D

Παρουσίαση Εταιρείας Integrated Calibration R&D

Η Integrated Calibration R&D δραστηριοποιείται από το 2016 και τα τελευταία δύο χρόνια μεταφέρθηκε σε έναν μεγαλύτερο χώρο, που περιλαμβάνει και ιδιόκτητο δυναμόμετρο. Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες κάθε είδους επέμβασης σε οποιαδήποτε ECU και η τεχνογνωσία των συντελεστών της είναι τέτοια, που της επιτρέπει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό σε αρκετούς τομείς. Εισερχόμενος στον χώρο της ο εκάστοτε πελάτης θα συνομιλήσει με τους συντελεστές της που θα αφουγκραστούν κάθε του ανάγκη και θα καλύψουν όλες τις πιθανές του απαιτήσεις όσο extreme κι αν είναι. Στην πρόσφατη επίσκεψη που κάναμε στο χώρο, διαπιστώσαμε τα παραπάνω και βρήκαμε την ευκαιρία να περάσουμε από «ιερά εξέταση» τον Μανώλη Μωραΐτη, ιδιοκτήτη της εταιρείας.

Power Automotive Magazine: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να ξεκινήσετε την ενασχόληση με τις βελτιώσεις; Από πότε δραστηριοποιήστε στο χώρο;

Integrated Calibration R&D: Η αφορμή για την ενασχόλησή μου με τις βελτιώσεις ήρθε από πολύ νεαρή ηλικία, χάρη στα ερεθίσματα που είχα από τον πατέρα μου, καθώς ασχολούταν και αυτός με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Επίσημα η Integrated Calibration R&D ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 2016 στην Αθήνα και το 2020 μεταφέρθηκε σε νέο μεγαλύτερο χώρο, με ιδιόκτητο δυναμόμετρο, στο Περιστέρι της Αττικής.

P.A.M.: Τι τομείς καλύπτετε; Εκτός από τις ECU, τι άλλα προϊόντα διαθέτει η εταιρεία σας στους πελάτες της;

I.C.R&D: Η εταιρεία εκτός από προγραμματισμούς εγκεφάλων αυτοκινήτων ασχολείται και με την έρευνα και ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, όπως συσκευών ελέγχου πίεσης turbo. Από το 2018 έχουμε βγάλει στην αγορά το IC2 Boost Methanol Controller Analog και ετοιμάζουμε και το IC3 Boost Methanol Controller, που ακόμα βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών, αλλά υπολογίζουμε να βγει στην παραγωγή μετά το καλοκαίρι. Επίσης, ετοιμάζουμε ένα δύο ακόμα προϊόντα, τα οποία όμως δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε για την ώρα. Οι αναγνώστες σας πάντως θα είναι οι πρώτοι που θα μάθουν τα πάντα για αυτά!

Ρ.Α.Μ.: Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο στάδιο βελτίωσης με το οποίο ασχολείστε;

I.C.R&D: Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, καθώς η Integrated Calibration R&D υποστηρίζει λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες από την πιο απλή βελτίωση πρώτου σταδίου σε ένα πλήρως εργοστασιακό αυτοκίνητο έως και big turbo εφαρμογών για χρήση αγώνων dragster είτε για αγώνες Hill-Climb είτε για rally είτε ακόμα και για αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται για track-days.

 

Ρ.Α.Μ.: Τι ζητάει από εσάς ένας πελάτης και μέχρι ποιο σημείο μπορείτε να τον καλύψετε;

I.C.R&D: Μπορούμε να καλύψουμε πολύ μεγάλο εύρος των απαιτήσεων των πελατών μας. Κάθε αυτοκίνητο, κάθε πελάτης για εμάς είναι κάτι το ξεχωριστό γι’ αυτό και δεν έχουμε προγράμματα τύπου «κονσέρβα» ή έτοιμες bolt-on λύσεις. Κάθε πρόγραμμα που ολοκληρώνεται από την Integrated Calibration R&D είναι εξελιγμένο αποκλειστικά από εμάς, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του εκάστοτε αυτοκινήτου και με ελληνικές περιβαλλοντικές συνθήκες. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να εξασφαλίσουμε την άψογη λειτουργία και απόδοση σε όλα τα αυτοκίνητα που αναλαμβάνουμε και θεωρώ ότι αυτό είναι που μας έχει ξεχωρίσει από τον εγχώριο ανταγωνισμό.

Ρ.Α.Μ.: Από πού αντλήσατε την τεχνογνωσία σας; Τι ήταν αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό;

I.C.R&D: Η τεχνογνωσία αρχικά ήρθε από το ακαδημαϊκό επίπεδο, μιας και σπούδασα ηλεκτρολόγος και ηλεκτρονικός μηχανικός, με μεταπτυχιακό στη μηχανολογία και παρακολούθησα ειδικό κύκλο σεμιναρίων για αναπρογραμματισμούς εγκεφάλων στην Αγγλία. Εκεί που ξεχωρίζουμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι στο πάθος και στην αγάπη που έχουμε για τη δουλειά μας και αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα που έχουμε πετύχει και στο δρόμο και στις πίστες.

Ρ.Α.Μ.: Πόσο θα επηρεαστεί η βελτιωτική σκηνή με την έλευση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων;

I.C.R&DΑκόμα και με την απαγόρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2030 και μετά, η πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα αργήσει στη χώρα μας. Όπως και να έχει όμως, οι βελτιώσεις στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι περιορισμένες και κατά βάση έχουν να κάνουν με αναβαθμίσεις στα software και κατά κύριο λόγο με διάφορες αισθητικές επεμβάσεις. Σίγουρα είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στο μέλλον ακόμα και αν δεν αποτελεί το κύριο κομμάτι του κύκλου εργασιών μας.

Ρ.Α.Μ.: Τι είναι αυτό που προσέχετε περισσότερο όταν αναλαμβάνετε τη χαρτογράφηση μιας ECU;

I.C.R&D: Αρχικά ανεβαίνει το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο και γίνεται μία πρώτη δυναμομέτρηση με την εργοστασιακή χαρτογράφηση, προκειμένου να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Κατόπιν συνεννόησης γίνεται μία παραμετροποίηση του λογισμικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη και σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές λειτουργίας του κινητήρα. Από εκεί και πέρα, ακολουθεί το reflash του νέου παραμετροποιημένου λογισμικού στην ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα και ακολουθεί το dyno test, προκειμένου να δούμε τόσο εμείς όσο και ο πελάτης τα αποτελέσματα.

Ρ.Α.Μ.: Τι μέσα χρησιμοποιείτε για να προβάλλετε τη δουλειά σας και ποιος θεωρείται ότι είναι ο καλύτερος δυνατός τρόπος για αυτόν τον σκοπό;

I.C.R&D: Η δουλειά μας προβάλλεται κυρίως από τους ίδιους τους πελάτες μας, αλλά διαθέτουμε και ένα πλήρως ενημερωμένο website, καθώς και social medial όπου κάποιος μπορεί να βρει όλες τις λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα που αναλαμβάνουμε και έχουμε βελτιώσει.

Ρ.Α.Μ.:. Πώς φανταζόσαστε την πορεία της εταιρείας σας μέσα στα επόμενα χρόνια, τι σχέδια έχετε;

I.C.R&D: Προς το παρόν αριθμούμε πέντε συνεργάτες σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, όπως Γιάννενα, Κομοτηνή, Μυτιλήνη, Πάτρα και Λάρισα, ενώ στο εξωτερικό έχουμε την Κύπρο. Ο στόχος μας είναι να μπορούν οι πελάτες μας να απολαύσουν τις υπηρεσίες μας σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τον κόσμο.

Info:

Integrated Calibration R&D

Εμπεδοκλέους 20

Περιστέρι 121 31

Τηλ.: 211 41 82 220

Site: www.ic-tuning.com

Email: info@ic-tuning.com

Η εταιρεία συστεγάζεται με την THP Motorsport:

www.facebook.com/THPmotorspot

 

Αρθρογράφος

 

Η Ferrari κάνει ρεκόρ παραγγελιών!

Η Ferrari κάνει ρεκόρ παραγγελιών!

Απ' ό,τι φαίνεται, λεφτά υπάρχουν και πάνε στη Ferrari.