Παρουσίαση εταιρείας: Stroked-up
Τον τελευταίο καιρό έχουμε κάνει δοκιμή πολλά από τα περίεργα projects της Stroked-Up και αυτό μας κίνησε το ενδιαφέρον για να δούμε και να σας δείξουμε σε μια mini συνέντευξη τι κρύβεται πίσω από αυτό το “looney συνεργείο”, που έλειπε από το μάθημα της 28ης Οκτωβρίου, με συνέπεια να μην ξέρει τι είναι το Όχι. Δεν υπάρχει κάτι που να του ζητήσεις και να μην μπορεί να το φτιάξει και μάλιστα όσο πιο «κουλό» είναι αυτό τόσο πιο πολύ θα χαμογελάσει...
Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον χώρο του αυτοκινήτου και ποια ήταν τα πρώτα σας βήματα;
Λόγω της απομακρυσμένης περιοχής που μεγάλωσα (βλέπε Παλλήνη 1984..) οδηγούσα από πολύ μικρός και αναπόφευκτα έμπλεξα με την συντήρηση του αυτοκινήτου. Η πρώτη ζημιά ήρθε στα 16 και έμπλεξα με τους ντόπιους τότε μηχανικούς της Παλλήνης, έτσι αναγκάστηκα να το φτιάξω μόνος μου... Έκτοτε το μικρόβιο κόλλησε...
Μιλήστε μας για την ιστορία της εταιρείας σας και την εμπειρία που έχετε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια από την ενασχόλησή σας με τα αυτοκίνητα;
Το κατάστημα ξεκίνησε να λειτουργεί το 1997, με τη χρυσή εποχή της χοάνης και της τουρμπίνας. Από την αρχή αντιμετώπισα δυσκολία εύρεσης αξιόπιστων συνεργατών και έτσι αναγκάστηκα να προμηθευτώ δικά μου μηχανήματα, όπως τόρνο, MIG, TIG, πρέσες, πλάνη, αλουμινοκόλληση, σχεδόν τα πάντα.
Με ποια αυτοκίνητα ασχολείστε σε επίπεδο βελτίωσης;
Με όλα τα μοντέλα με κινητήρες turbo είτε είναι βενζίνη είτε diesel και από ατμοσφαιρικούς κινητήρες κυρίως με Honda K20/K24.
Τι μπορεί να βρει κανείς στην Stroked Up; Τι υπηρεσίες παρέχετε στους πελάτες σας;
Στην Stroked Up μπορεί ο καθένας να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, όσο «τρελό» κι αν είναι αυτό. Μπορούμε να ολοκληρώσουμε κάθε project, κάθε setup, κάθε swap όσο περίεργο και δύσκολο πρόκειται. Από υπηρεσίες, ξεκινάμε με την απλή καθημερινή συντήρηση του οχήματος, την τοποθέτηση άγραφων εγκεφάλων, τη μετατροπή και προετοιμασία αγωνιστικών μέχρι και την κατασκευή οχήματος από το μηδέν.
Ποια είναι τα σημαντικότερα projects της εταιρείας;
Όλα τα project είναι σημαντικά για εμάς. Αυτοκίνητα όπως το Toyota Αygo 1,5lt 5E-FTE, το Hyundai Atos 1,3lt 4E-FTE που είχατε δοκιμάσει στο προηγούμενο τεύχος, το δικό μου Starlet EP70 5s 4x4 2.2lt, το Starlet EP82 3S-GTE 4x4, Starlet EP90 Honda K24, Mitsubishi Lancer EVO IX, Starlet 7A-GTE, Suzuki Samurai K20 κτλ. Αυτά που πραγματικά όμως θα ξεχωρίσουν δεν έχουν τελειώσει ακόμα, αλλά επειδή όλα αυτά τα χρόνια έχω βαρεθεί τα «θα, θα, θα» των απανταχού «γρήγορων» που έχουν καταντήσει χειρότεροι και από τους πολιτικούς, πρώτα βγαίνει το όχημα έτοιμο και μετά το αναφέρουμε.
Πώς βλέπετε αυτήν τη στιγμή την ελληνική αγορά της βελτίωσης;
Η βελτίωση στην Ελλάδα, ειδικά μετά το εργοστάσιο σχεδίασης και κατασκευής κινούμενων μερών, όπως έμβολα και μπιέλες, έχει κυριολεκτικά απογειωθεί. Μπορούμε πλέον να εξελίξουμε οποιοδήποτε κινητήρα, σε οποιοδήποτε στάδιο βελτίωσης, χωρίς να παρακαλάμε τον τάδε Αμερικανό και τον κάθε Yan Cho στα βάθη της Κίνας.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον και πώς βλέπετε την εξέλιξη της εταιρείας σας από εδώ και πέρα;
Για το μέλλον... τη συνέχεια την έχει αναλάβει ο Αλκιβιάδης, ο μεγαλύτερος από τα 4 παιδιά μου, που επιμελείται πλέον όλα τα μεγάλα project με την ίδια προσοχή και μεράκι.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η παραγωγή του κινητήρα W12 της Bentley τελειώνει με το μοντέλο Batur, που θα έχει ισχύ 750 ίππους.