Porsche 718 Boxster 2.0T 300Ps
Και δεν είναι μόνο αυτό
Για να σας βάλουμε άμεσα στο κλίμα, οι 718 RSK του 1957 ήταν επίσης τετρακύλινδρες, όπως και η νέα 718 Boxster. Πολλοί ήταν αυτοί, που αρχικά γκρίνιαξαν, όταν έμαθαν ότι η Porsche θα παρουσιάσει μοντέλα με δίλιτρους τετρακύλινδρους turbo κινητήρες, όμως εμείς ήμασταν σίγουροι ότι θα τα καταφέρει άριστα, μιας και η ιστορία της αυτό έχει δείξει. Η ελληνική αντιπροσωπεία μας εμπιστεύτηκε την νέα 718 Boxster για δύο μέρες, βάζοντάς μας περιορισμό τα 500km. Δεν είναι και λίγα για δύο μέρες, πρέπει όμως κάθε ένα από αυτά να αξίζει όσο περισσότερο γίνεται. Γνωρίζοντας την ιστορία της 718, ξέραμε καλά ότι αρκετά από τα 500km θα τα γράφαμε στην Πάρνηθα.
986, 987, 981…
Μαζί με την 718, μιλάμε για τέσσερις γενιές Boxster μέσα σε 20 χρόνια. Και τι να πεις για την Boxster? Τυχαίνει να έχω οδηγήσει κάθε γενιά της και η αλήθεια είναι ότι η πάροδος των χρόνων κάνει την πρώτη, 986, να φαίνεται παλιά. Μην ξεχνάτε, όμως, ότι παρουσιάστηκε το 1996, τότε που είχε να αντιμετωπίσει την BMW Z3 και την Mercedes-Benz SLK, αυτοκίνητα πολύ δημοφιλή. Όμως, οδηγικά αλλά και το συνολικό της προφίλ ήταν ανώτερο των αντιπάλων της. Έως το 2000, ερχόταν με κινητήρα 2,5lt, απόδοσης 204 ίππων. Δεν ήταν λίγα άλογα για τότε. Αλλά ούτε και πολλά. Κάπου εκεί, μπήκαν στο παιχνίδι και οι νέοι κινητήρες 2,7 και 3,2 λίτρων με ιπποδυνάμεις 220 και 253 Ps αντίστοιχα. Λίγο πριν το τέλος της 986, οι κινητήρες είχαν ελαφρώς αναβαθμιστεί, αποδίδοντας 228 και 260 άλογα. Το 2004, παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Παρισιού η νέα Boxster με κωδικό 987. Αρκετοί ήταν αυτοί, που είπαν ότι τους θύμιζε μία μικρή Carrera GT. Οι κινητήρες, που τις εξόπλιζαν, ήταν ο 2,7lt των 240 ίππων, ο 3,2lt των 280 ίππων και αργότερα o 2,7 κέρδισε 5 ίππους και ο 3,2lt αντικαταστάθηκε από τον 3,4lt με τους 295 ίππους. Λίγο πριν το τέλος της 987, το 2009, ήρθαν και τα κιβώτια PDK στο προσκήνιο. Αυτά συνεργάζονταν στην Boxster με κινητήρες των 2,9lt και 255 ίππους, αλλά και με τον αναβαθμισμένο 3,4 των 310 ίππων. Το 2012, εμφανίστηκε η πανέμορφη Boxster τρίτης γενιάς με κωδικό 981, η οποία -θα τολμούσαμε να πούμε- ότι μοιάζει αρκετά με την 718 -ή αντίστροφα-. Όπως και να έχει, πρόκειται για ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Στην αρχή, οι δύο βασικοί κινητήρες, που την εξόπλιζαν ήταν ο 2,7 με 265 ίππους και ο 3,4 με τους 311. Αργότερα, ήρθε η έκδοση GTS με τον 3,4 να βγάζει 15 άλογα επιπλέον, φτάνοντας τα 326. Όλοι οι κινητήρες, από της 986 έως και την 981, ήταν πάντοτε flat-six και ατμοσφαιρικοί. Η κίνηση, που έκανε η Porsche με την 718 και τον turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, ήταν ανατρεπτική!
Β4, ο μικρός Β6
Ο νέος κινητήρας της Porsche είναι σχεδόν ίδιος με το μεγάλο turbo εξακύλινδρο Β6, που εξοπλίζει τις 991.2 Carrera και Carrera S. Ο δίλιτρος, που φορούσε η Boxster της δοκιμής, αποδίδει 300Ps και ο 2,5, που θα έχει η έκδοση S, φτάνει τα 350Ps. Η ροπή, τα 38,7 και 42,7kgm αντίστοιχα. Όταν λοιπόν λέμε ότι ο Β4 είναι ένας μικρός Β6, το εννοούμε. Για να καταλάβετε, αφαιρέστε απλά δύο κυλίνδρους και ένα turbo από το μεγάλο εξακύλινδρο και έχετε -σχεδόν- τον νέο Β4. Διάμετρος και διαδρομή είναι ίδια (91x76.4mm), το οποίο κάνει πολλούς να νομίζουν ότι μοιράζονται τα ίδια πιστόνια. Στον 2,5, η διάμετρος φτάνει τα 102mm, βάζοντάς μας σε σκέψεις για τον Β6, καθώς φαίνεται να δίνει τη δυνατότητα στην Porsche να τον φτάσει έως και τα 3.745cc, αν χρειαστεί… Τι άλλο μοιράζονται με τον Β6? Ένα σωρό πράγματα! Δυναμό, μπεκ, αντλίες καυσίμου, βαλβίδες εισαγωγής (ο 2,5 έχει λιγάκι μεγαλύτερες), μπιέλες, πιστόνια, μέταλλα στροφάλου και άλλα πολλά. Μία βασική διαφορά είναι ότι ο Β4 έχει μεταβλητή ανύψωση βαλβίδας εξαγωγής, καθώς και η συμπίεσή του φτάνει το 9,5:1 έναντι του 10,0:1, οπότε τα πιστόνια προφανώς και δεν είναι ίδια. Ακόμα μία διαφορά είναι ότι στον Β4 έχει τοποθετηθεί chargecooler εν αντιθέσει με το intercooler αέρος-αέρος των Carrera 991.2. Διαφορά έχουν και τα turbo μεταξύ των δύο Β4 κινητήρων, καθώς στο «μικρό» δίλιτρο, το turbo παρέχει πίεση έως 1,4bar overboost, ενώ στο δυομισάλιτρο της έκδοσης S, το -μεγαλύτερο- turbo φέρει τεχνολογία VTG και ανεβάζει πίεση έως 1bar. Η Porsche ονομάζει το σύστημα λίπανσης του Β4 ως «integrated dry sump», που σημαίνει ξηρό κάρτερ, κάτι που δεν ισχύει σύμφωνα με τις εικόνες του κινητήρα, που έχουν βγει στη δημοσιότητα. Οι κυλινδροκεφαλές, πάλι, έχουν την ίδια γωνία τοποθέτησης των μπεκ, όπως και στον εξακύλινδρο, δηλαδή είναι ευθυγραμμισμένα με τα μπουζί, με αποτέλεσμα να γίνεται καλύτερη καύση και να μην «βρέχεται» ο κύλινδρος με καύσιμο. Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης πρεσάρει το καύσιμο μέχρι 250bar. Εντυπωσιακές είναι και οι ενεργές βάσεις του κινητήρα. Στην 718 Boxster δεν υπάρχουν οι κλασσικές τρεις βάσεις (μία εμπρός και δύο πίσω στη μετάδοση), αλλά διαθέτει μονάχα δύο, μία για κάθε μεριά του κινητήρα. Έτσι μένει αρκετός χώρος για την εξάτμιση και το turbo. Οι βάσεις αυτές συμπεριφέρονται διαφορετικά αναλόγως το φορτίο και στο ρελαντί «χαλαρώνουν», ώστε να μην μεταφέρονται κραδασμοί στην καμπίνα. Όσες 718 Boxster, πάλι, είναι εφοδιασμένες με το πακέτο Sport Chrono, διαθέτουν βάσεις μετάδοσης με μαγνητοροϊκή τεχνολογία, όπως ακριβώς και στην GT3. Αυτή η… διαστημική τεχνολογία δεν είναι άλλη από αυτή, που χρησιμοποιείται και σε πολλά αμορτισέρ (magnetic ride, σας λέει κάτι?) και λειτουργεί ως εξής: το ειδικό υγρό, που βρίσκεται μέσα στη βάση για παράδειγμα, έχει την ιδιότητα να μεταβάλλει τη ρευστότητά του αναλόγως της έντασης του μαγνητικού πεδίου μέσα στο οποίο βρίσκεται. Το υγρό αυτό μπορεί να γίνει τόσο λεπτόρρευστο, όσο ένα λιπαντικό SAE 10, έως και τόσο παχύρρευστο όσο μία βαλβολίνη SAE 80. Και αυτό σχεδόν ακαριαία, χωρίς τη συμμετοχή κινούμενων μερών. Όλος ο μηχανισμός δεν διαθέτει βαλβίδες, οπές, ελατήρια και κλαπέτα, παρά μόνο έναν αυλό, ο οποίος περνάει κοντά από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Έτσι, όταν ζορίζεται το αμάξωμα της 718 Boxster σε στροφές, η μετάδοση -και ο κινητήρας κατά συνέπεια- δεν αλλάζουν απότομα θέση, άρα δεν επηρεάζεται και η δυναμική ευστάθεια στον πίσω άξονα. Και για ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο, το σωστό ζύγισμα παίζει τρομερό ρόλο!
PorscheDesign.
Χαζεύοντας τη νέα Boxster εξωτερικά, σου δημιουργείται η εντύπωση ότι πρόκειται για την ομορφότερη Porsche, που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ειδικά το πίσω μέρος της και ο τρόπος, που τα οπίσθια φωτιστικά σώματα «μπλέκονται» με την αεροτομή και το λογότυπο της Porsche, είναι το κάτι άλλο. Η οροφή έχει το look ενός κλασσικού cabrio, όμως, στην πραγματικότητα, μέσα από το μαύρο ύφασμα, κρύβεται μία κανονική σκληρή οροφή, όπως ακριβώς και στην Boxster προηγούμενης γενιάς. Ανοίγει ή κλείνει μέσα σε μόλις 9 δευτερόλεπτα και η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει σε ταχύτητες έως και 50km/h. Πανέμορφες είναι και οι ζάντες των 20in που πίσω τους κρύβουν τους αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 330mm για εμπρός και 299mm για πίσω. Οι δαγκάνες είναι τετραπίστονες monoblock και για τους δύο άξονες. Αρκετά όμως με όσα βλέπει το μάτι. Ήρθε η ώρα για οδήγηση.
Always a blast
Σε πρώτη φάση, χαίρομαι που ο κινητήρας της Boxster έρχεται στη ζωή με γύρισμα κλειδιού και όχι με μπουτόν. Η εξάτμιση βγάζει έναν δυνατό ήχο, που θυμίζει 100% τους επίπεδους κινητήρες της Porsche. Όταν δε, επιλέξεις και το Sport Plus, η εξάτμιση παράγει ακόμα περισσότερο θόρυβο. Καλά ξεκινάμε. Πίσω από το πανέμορφο τιμόνι, το οποίο θυμίζει της 918 Spyder, βρίσκονται τα paddles του PDK κιβωτίου, το οποίο θεωρούμε must. Το κόστος του είναι λογικό και διαμορφώνεται στα €4.433. Η Porsche δεν έχει επιλέξει να επενδύσει σε ντιζαϊνάτο εσωτερικό αλλά σε εργονομικό και οδηγοκεντρικό προφίλ, δηλαδή αυτό ακριβώς που μας αρέσει. Εντυπωσιάζει η νέα κεντρική touch οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, η οποία διαθέτει Apple CarPlay, WiFi, navigation μέσω Google Earth και Google Street View, εφαρμογές Apple κλπ. Στην ουσία, μεταφέρεις το κινητό σου στην κεντρική οθόνη και διαχειρίζεσαι τα πάντα από εκεί. Η χρήση του Google Maps για navigation είναι έξυπνη ιδέα, καθώς τα πάντα απεικονίζονται σε μορφή 3D, κάτι που βοηθάει όταν ψάχνεις εκείνο το… «καταραμένο κτίριο στο πουθενά». Ξεκινάμε τη βόλτα μας, με την οροφή κλειστή. Ο ήχος του κινητήρα είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Φαίνεται ότι η Porsche έχει προσπαθήσει πολύ να διατηρήσει τον χαρακτήρα των προκατόχων της, όμως σε κάποιο φάσμα λειτουργίας, η τουρμπίνα ακούγεται, η σκάστρα ξεφυσά σχεδόν διακριτικά… Όλα αυτά, είναι πρωτόγνωρα ακούσματα και έχοντας στο μυαλό πως βρίσκεσαι σε μία Boxster, δυσκολεύεσαι να τα συνηθίσεις. Πάντως ο ήχος δεν θυμίζει σε καμία περίπτωση Subaru Impreza… Ο κινητήρας έχει πολύ καλή απόδοση και όταν πατάς αποφασιστικά το γκάζι μέχρι τον κόφτη στις 7.500rpm, αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ δυνατός. Αν δεν γνώριζα ότι έχει 300 ίππους, θα έβαζα στοίχημα ότι έχει περισσότερους. Ίσως να τον ήθελα λίγο πιο «ψυχωμένο» μέχρι τις 2.000-2.200rpm. Ο συνδυασμός ιπποδύναμης-ροπής και PDK είναι μαγικός και θέλεις συνεχώς να ανεβοκατεβάζεις σχέσεις, μόνο και μόνο για να ακούς την μελωδία από εισαγωγή και εξάτμιση. Αυτή μάλιστα, κάνει και αμέτρητα σκασίματα στις επιλογές Sport και Sport Plus. Κάπου εκεί, ανοίγουμε και την οροφή για να ζήσουμε την Boxster εμπειρία, όπως πρέπει. Το συγκεκριμένο απόγευμα είχε ιδανική θερμοκρασία και η Πάρνηθα ήταν άδεια από κίνηση. Ότι και να έχεις μέσα στο μυαλό σου, το παίρνει ο αέρας που περνάει πάνω από το κεφάλι σου και αυτό είναι που πρέπει να πετυχαίνει το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Ζορίζοντας την Boxster, αντιλαμβάνομαι ότι μιλάμε για μία καθολικά βελτιωμένη γενιά, που έχει μαζέψει κατά πολύ την -κάπως- άτσαλη συμπεριφορά της προηγούμενης 981, ειδικά όταν αυτή είχε 20άρες ζάντες. Στην 718 Boxster με τις 20άρες, όλα δείχνουν να συμπεριφέρονται πιο σωστά. Ο πίσω άξονας δείχνει να έχει περισσότερη επαφή με την άσφαλτο και δύσκολα θα σου ξεκολλήσει αν δεν το επιδιώξεις. Αν πάλι θελήσεις να παίξεις με την ουρά στις εξόδους των στροφών, θέλει να βρεις τον τρόπο της. Τα 300 άλογα δεν είναι συνεχώς διαθέσιμα και η απότομη αύξηση της ροπής -ελέω turbo- θα σε δυσκολέψει στην αρχή. Το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό έχει σταθερό ποσοστό εμπλοκής αλλά για τον έλεγχο του πίσω άξονα επιστρατεύεται και το PTV (Porsche Torque Vectoring), το οποίο αναλαμβάνει να φρενάρει τον εξωτερικό τροχό όσο και όταν χρειαστεί. Η ανάρτηση αλλάζει με μαγικό τρόπο από Normal σε Sport Plus και νιώθεις έντονα τη διαφορά στη σκληρότητα. Δείχνει να συνεργάζεται άψογα με το τιμόνι, το οποίο η Porsche λέει πως είναι 10% πιο γρήγορο από της προηγούμενης γενιάς, πράγμα που δεν μπορείς να το μετρήσεις οδηγώντας την, όμως νιώθεις ότι τα εξαρτήματα από την μπροστινή ανάρτηση της 911 Turbo, που έχει «δανειστεί» η 718 Boxster, έχουν ταιριάξει τέλεια. Τα φρένα δεν κουράζονται, χωρίς όμως να έχουν πολύ δυνατό bite. Λογικό βέβαια, καθώς κάτι πρέπει να «μείνει» και για την S. Σχετικά με τις επιδόσεις, δύσκολα θα βρεθεί αυτοκίνητο με 300 ίππους και 1.365kg, που να χρειάζεται μόλις 4,7sec για το 0-100km/h και 13,4sec για τα πρώτα 400m. Νούμερα που δεν μπαίνεις στη διαδικασία να μετρήσεις με την Boxster. Θες μονάχα να οδηγείς. Η Πάρνηθα ήταν το κατάλληλο τερέν για την δοκιμή μας και γι’ αυτό και την οδηγούσαμε μέχρι να δύσει ο ήλιος. Οι διαθέσιμες ώρες με την 718 Boxster τελείωναν και σύντομα θα την αποχωριστούμε… Σας αφήνουμε, για να απολαύσουμε κάθε στιγμή μαζί της…
Porsche 718: Η ιστορία
Το να προσθέσει τον αριθμό 718 στις νέες Boxster και Cayman, είναι μία πολύ μελετημένη ενέργεια, από την Porsche, ώστε να πλασάρει τους νέους flat-four κινητήρες της. Έπρεπε να συνδέσει κάπως τη νέα τεχνολογία με την ιστορία της. Δεν ήταν και δύσκολο, όμως, καθώς η Porsche δεν είναι πρώτη φορά, που εμφανίζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες. Η Porsche 718 RSK, λοιπόν, ήταν ένα ανοιχτό αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1957 και έτρεχε έως το 1962. Να σημειώσουμε ότι μόλις 34 τέτοια αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν. Πρόκειται για την εξέλιξη της πετυχημένης 550A, έχοντας όμως πραγματοποιήσει αρκετές αλλαγές στο αμάξωμα και την ανάρτηση. Το αρκτικόλεξο RSK προέρχεται από τις λέξεις RennSport (Racing Sport), καθώς και από το σχήμα του νέου εμπρός πλαισίου, το οποίο σχημάτιζε το γράμμα «Κ». Ο κινητήρας, που εξόπλιζε την 718 RSK, ήταν τετρακύλινδρος 1.500cc, με τέσσερις εκκεντροφόρους επικεφαλείς, ο οποίος απέδιδε 142Ps, στις 8.000rpm. O Ernst Fuhrmann, ο μηχανικός που εξέλιξε τον κινητήρα (ο οποίος αργότερα έγινε και πρόεδρος της Porsche για κάποια χρόνια), ήταν πολύ περήφανος για το κατόρθωμά του και σίγουρα καμάρωνε, όταν η 718 RSK κέρδιζε τον έναν αγώνα μετά τον άλλο. Το αγωνιστικό της ντεμπούτο έγινε στον 24ωρο αγώνα LeMans το 1957, με οδηγούς τους Umberto Maglioli και Edgar Barth. Δυστυχώς, το αγωνιστικό δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω ατυχήματος στον 129ο γύρο. Την επόμενη χρονιά, όμως, στον 12ωρο αγώνα αντοχής στο Sebring, κατάφερε να τερματίσει τρίτο στη γενική κατάταξη, πίσω από τις θηριώδεις Ferrari 250TR. Το 1958, η 718 RSK κατάφερε να τερματίσει δεύτερη στο θρυλικό αγώνα Targa Florio, ανάμεσα από δύο Ferrari TR. Κατάφερε επίσης να βρεθεί στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση του LeMans εκείνης της χρονιάς!
Κάτι, που οι περισσότεροι δεν γνωρίζετε, είναι ότι η Porsche 718 RSK πάτησε τις ρόδες της και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στις Αναβάσεις Πάρνηθας του 1957 και 1958, στα χέρια των Edgar Barth, Richard von Frankerberg, καθώς και του θρύλου, Wolfgang von Trips. Ο χρόνος, που πέτυχε μάλιστα ο Wolfgang von Trips το 1958, αποτέλεσε ρεκόρ, το οποίο δεν κατερρίφθη ποτέ στα επόμενα χρόνια. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η φωτογράφιση της νέας 718 Boxster στην Πάρνηθα ήταν για εμάς μονόδρομος. Στα χέρια του Stirling Moss και του Graham Hill, η 718 παραλίγο να κερδίσει τον αγώνα του Targa Florio το 1961, όμως, λόγω προβλήματος στη μετάδοση, δεν τα κατάφερε. «Το αυτοκίνητο αυτό, στην αγωνιστική μου πορεία, ήταν το πιο νευρικό και δύσκολο στον έλεγχο. Ήταν ένα αυτοκίνητο, που πραγματικά αγάπησα», έχει δηλώσει ο Stirling Moss. Το 1962 ήταν η τελευταία αγωνιστική χρονιά για την 718, η οποία δεν είχε περισσότερα να δώσει και έτσι η Porsche είχε ξεκινήσει να εξελίσσει την 902. Αυτό, που έχει μείνει στην ιστορία, είναι ότι η Porsche, με τις τετρακύλινδρες 718, κατάφερε να πρωταγωνιστήσει στους αγώνες και μάλιστα, να επικρατήσει αρκετές φορές έναντι των πολυκύλινδρων Ferrari της εποχής. Ακριβώς γι’ αυτό είναι πολύ σημαντική και έξυπνη η επαναφορά του αριθμού 718 στις νέες Boxster και Cayman, καθώς πολλοί είναι αυτοί, που «ξίνισαν», όταν έμαθαν ότι οι νέοι κινητήρες θα έχουν μονάχα τέσσερις κυλίνδρους. Η Porsche όμως καταφέρνει με την αγωνιστική της ιστορία να δείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τι κάνει και αυτό κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ PORSCHE 718 BOXSTER 300PS
Τιμή βασικής έκδοσης 718 Boxster 2.0lt PDK: €70.700
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
• Κυβισμός: 1.988cc
• Διάμετρος x Διαδρομή: 91mm x 76,4mm
• Σχέση Συμπίεσης: 9,5:1
• Τροφοδοσία: Άμεσος ψεκασμός πολλαπλών σημείων, υπερτροφοδότης καυσαερίων με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1.4bar
• Βάρος (kg): 1.360
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
• Εμπρός: Γόνατα τύπου MacPherson με τριγωνικά ψαλίδια βάσης, αμορτισέρ λαδιού, αντιστρεπτική δοκός, ενεργητική ανάρτηση PASM
• Πίσω: Γόνατα MacPherson με εγκάρσιους και διαμήκεις άξονες, ενεργητική ανάρτηση PASM
ΦΡΕΝΑ
• Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 330mm με τετραπίστονες monoblock δαγκάνες
• Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 299mm με τετραπίστονες monoblock δαγκάνες
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
• Κίνηση: Στους πίσω τροχούς
• Κιβώτιο: PDK 7 σχέσεων
• Διαφορικό: Μηχανικό μπλοκέ με PTV (Porsche Torque Vectoring)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
• Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm): 300/ 6.500
• Ονομαστική ροπή (kgm/rpm) 38,7/ 1.950-4.500
• 0-100km/h (sec): 4,7sec
• Τελική Ταχύτητα (km/h): 275
ΤΡΟΧΟΙ
• Ζάντες: Εμπρός 8Jx20in, πίσω 10Jx20in
• Ελαστικά: Pirelli P Zero 235/35 R20 εμπρός, 265/35 R20 πίσω
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
• C02 (gr/km): 158
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
• Ονομαστική (lt/100km): 6,9
• Δοκιμής (lt/100km): 12,8 (δεν μπορούσαμε να οδηγήσουμε αργά…)
THANKS TO:
Να ευχαριστήσουμε τον φίλο Θάνο Ζιώζια (Mazi-Design.com) για την 3D απεικόνιση της θρυλικής 718 RSK δίπλα στην νέα 718 Boxster!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ένα Tesla Model 3s στήνεται στο dragstrip δίπλα από διάφορα αμερικάνικα muscle cars και δοκιμάζει την τύχη του.