Porsche 911 GT3 και 911 GT3 Touring
Έφτασαν και οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις GT3 της ανανεωμένης γενιάς 992.2, με την Porsche να εστιάζει κυρίως σε βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη, στην μείωση του βάρους και την αεροδυναμική. Ο μπροστινός προφυλακτήρας φέρει μια μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος για την καλύτερη ψύξη, η οποία επιτυγχάνεται επίσης με δύο εισαγωγές αέρα πάνω στο καπό, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τον μαύρο διαχύτη και την διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στην έκδοση Touring, η Porsche θα προσφέρει και το πακέτο Leichtbau, με την οροφή να είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου και ελαφριά πάνελ των θυρών να αποτελούν επίσης μέρος του lightweight πακέτου. Το εσωτερικό προσφέρει δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας και κλασική σπορ ατμόσφαιρα, ενώ τα πίσω καθίσματα θα διατίθονται προαιρετικά. Το πακέτο Weissach απευθύνεται σε οδηγούς που αποζητούν εξορμήσεις στην πίστα, καθώς οι αντιστρεπτικές ράβδοι, η οροφή και άλλα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από CFRP. Στο πακέτο Clubsport, χωρίς επιπλέον χρέωση περιλαμβάνεται ένα βιδωτό roll-cage, ζώνες 6 σημείων και πυροσβεστήρας χειρός, σε συνδυασμό με τα προαιρετικά ελαφριά σπορ μπάκετ καθίσματα.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός τετράλιτρος boxer κινητήρας, ο οποίος χάρη στις ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές και τους εκκεντροφόρους της υπάρχουσας GT3 RS, αποδίδει 510Ps και 45,9kgm ροπής. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας διαθέτει επίσης ροϊκά βελτιστοποιημένες πεταλούδες γκαζιού, νέα ψυγεία λαδιού, δύο φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων και τέσσερις καταλυτικούς μετατροπείς.
Η Porsche δίνει την δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει ανάμεσα σε δύο επιλογές μετάδοσης: ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Και τα δύο κιβώτια έχουν κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης κατά 8% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο προς όφελος των επιδόσεων. Σύμφωνα με την Porsche, η νέα 911 GT3 επιταχύνει από στάση έως τα 100km/h σε 3,4sec με το κιβώτιο PDK επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 311km/h (χειροκίνητο κιβώτιο: 3,9sec, τελική 313km/h).
Και οι δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων είναι διαθέσιμες τόσο για την 911 GT3 όσο και για την 911 GT3 Touring. Και οι δύο εκδόσεις της νέας Porsche 911 GT3 θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία από το τέλος του 2024, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές τους, οι οποίες θα είναι σίγουρα υψηλές, αλλά όχι σαν τα δύο προηγούμενα, τα οποία ουσιαστικά είναι μόνο για συλλέκτες και δισεκατομμυριούχους.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η νέα Porsche 911 GT-3 βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης και οι φωτογραφικές των spotters έχουν πάρει φωτιά!