Renault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E

Το Renault 5 Turbo 3E αντλεί την έμπνευσή του από τα εμβληματικά Renault 5 Turbo και Turbo 2, διατηρώντας την κλασική αισθητική τους, αλλά ενσωματώνοντας σύγχρονες τεχνολογίες. Στο εμπρός μέρος, το Renault 5 Turbo 3E ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα των προκατόχων του, με τετράγωνα φωτιστικά σώματα που πλέον ενσωματώνουν LED τεχνολογία, μια λεπτή λωρίδα με τρία κεντρικά τμήματα και δύο επιπλέον τετράγωνα φώτα, τα οποία αντί για τους παραδοσιακούς προβολείς μεγάλης εμβέλειας, λειτουργούν ως φώτα ημέρας.

Renault 5 Turbo 3E

Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εμφανής σε όλο το αμάξωμα, με το μπροστινό σπλίτερ να διατρέχει τον προφυλακτήρα και τη μεγάλη έξοδο αέρα στο καπό να βελτιστοποιεί την κάθετη δύναμη, εξασφαλίζοντας ισορροπία μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα. Οι αεραγωγοί στα πλάγια του προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα μπροστά από τους τροχούς, ενώ οι αεροδυναμικές εισαγωγές πίσω διαμορφώνουν τη ροή του αέρα κάτω από τα φώτα, βελτιώνοντας την απόδοση. Οι χαμηλότεροι πλευρικοί αεραγωγοί ψύχουν τα φρένα, ενώ η αριστερή εισαγωγή αέρα κρύβει τη θύρα φόρτισης.

Renault 5 Turbo 3E

Στο πλάι, το Renault 5 Turbo 3E ξεχωρίζει με το ιδιαίτερο περίγραμμα γύρω από τις κολόνες του παρμπρίζ και την οροφή της καμπίνας, το οποίο καταλήγει στην πίσω αεροτομή, αποτίοντας φόρο τιμής στα αρχικά Turbo και Turbo 2. Η αεροδυναμική σχεδίαση συνεχίζεται στο πίσω μέρος, με ένα διαχύτη που συνεργάζεται με τον προφυλακτήρα, ο οποίος εκτείνεται προς τα έξω και στις δύο πλευρές, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την αεροδυναμική απόδοση. Το εσωτερικό του Renault 5 Turbo 3E αποτυπώνει τη σπορ φιλοσοφία του, με bucket καθίσματα και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, προσφέροντας μια αυθεντική αγωνιστική αίσθηση. Τα περισσότερα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από carbon, μειώνοντας το συνολικό βάρος του οχήματος, ενώ πολυτελή υλικά, όπως το Alcantara, ντύνουν τα καθίσματα και το ταμπλό, ενισχύοντας την premium αίσθηση. Το χειρόφρενο τύπου ράλι συμπληρώνει το δυναμικό χαρακτήρα της καμπίνας, προσδίδοντας μια αγωνιστική πινελιά.

Renault 5 Turbo 3E

Ο οδηγός έχει μπροστά του δύο ψηφιακές οθόνες OpenR, μεγέθους 10,1 και 10,25 ιντσών, οι οποίες παρέχουν πληροφορίες για την οδήγηση, την πλοήγηση και τα πολυμέσα. Η διάταξή τους είναι εμπνευσμένη από το ταμπλό των κλασικών Renault 5 Turbo και Turbo 2, συνδυάζοντας ρετρό σχεδιασμό με σύγχρονη τεχνολογία. Παράλληλα, το σύστημα OpenR Link με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google, γνωστό από τα Renault 5 και Renault 4 E-Tech Electric, επιτρέπει τη χρήση υπηρεσιών όπως οι συνεχείς ενημερώσεις και οι χάρτες Google Maps, οι οποίοι βοηθούν στον προγραμματισμό διαδρομών και στη διαχείριση της φόρτισης μέχρι τον προορισμό.

Renault 5 Turbo 3E

Το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα πραγματικό ηλεκτρικό supercar, με συνολικό βάρος μόλις 1.450 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας των 70 kWh. Χάρη στο σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 540 ίππων (2 x 200 kW), το μοντέλο διαθέτει εντυπωσιακή αναλογία ισχύος-βάρους 2,7 κιλά ανά ίππο, εφάμιλλη με αυτή εμβληματικών supercars. Η επιτάχυνση από 0-100 km/h διαρκεί λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.

Renault 5 Turbo 3E

Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με AC στα 11 kW, απαιτώντας περίπου 8 ώρες για πλήρη φόρτιση. Ωστόσο, για αγωνιστική οδήγηση στην πίστα, το Renault 5 Turbo 3E υποστηρίζει συνεχόμενους γρήγορους γύρους με τελική ταχύτητα έως 270 km/h. Μόλις η μπαταρία χρειαστεί επαναφόρτιση, το σύστημα γρήγορης φόρτισης DC 350 kW με αρχιτεκτονική 800V επιτρέπει τη φόρτιση από 15% σε 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά. Το Renault 5 Turbo 3E θα βγει σε 1.980 μονάδες με την τιμή του να ανέρχεται κοντά στα 100.000 ευρώ

Αρθρογράφος

 

Βάθρο για τη Hyundai στο Ράλι Σαρδηνίας

Βάθρο για τη Hyundai στο Ράλι Σαρδηνίας

Η Hyundai Motorsport κατέκτησε την τρίτη θέση στο Rally Italia Sardegna, στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι του 2021.