Seat Ibiza Cupra 2.0TSI Drag 1.200+wHp

Seat Ibiza Cupra 2.0TSI Drag 1.200+wHp

Φτιάχνουν καινούριο αγωνιστικό

Μιλάνε με το R&D τμήμα της Precision Turbo για να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα την 8085 ώστε να βγάλουν αρκετή παραπάνω δύναμη. Επίσης, το νέο αγωνιστικό θα έχει πολύ περισσότερο ανθρακόνημα και ελάχιστες μεταλλικές ή πολυεστερικές επιφάνειες, ενώ χάρη στην καλύτερη μελέτη και σχεδιασμό του χωροδικτυώματος θα είναι πιο άκαμπτο και ταυτόχρονα ελαφρύτερο, κάτω από 700kg βάρος, χωρίς οδηγό! Ο στόχος είναι η παγκόσμια πρωτιά στα FWD, που αυτή τη στιγμή κατέχει η Speed Factory, με 7,47sec για το 400άρι. Η Μαρία -η οδηγός του Ibiza- έχει στυλώσει τα μάτια και κοιτάει μόνο την 1η θέση, θέλει να υψώσει την ελληνική σημαία εκεί.

Η πιο γρήγορη γυναίκα οδηγός στην Ευρώπη!

Αυτή είναι η Μαρία Μπαχτσεβανίδου, σύζυγος του Πέτρου Ταξόπουλου, ιδιοκτήτη της RTMG Performance στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Προσοχή: Η Μαρία είναι ένας καλός άνθρωπος, μέχρι τη στιγμή που κάθεται πίσω απ’ το τιμόνι του Ibiza, όπου αμέσως μεταμορφώνεται σε killer. Δεν μπορώ να ξεχάσω το incar video, όπου κάνει πέρασμα (στο Drag Park της Θήβας με το 14άρι μοτέρ τότε) και επειδή έκανε χρονάρα, απ’ την χαρά της άρχισε να ρίχνει μπουνιές στο τιμόνι και κόντεψε να στραβώσει την κολώνα!!! Και το 2015, η Μαρία έσπασε τα χρονόμετρα, με 10,6s (@230km/h) στην πίστα της Θήβας, το ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ 1.4TSI στον πλανήτη! Αφού τώρα έμαθες για την σκληροπυρηνική οδηγό και τα σχέδια που έχουν ως ομάδα για το μέλλον, ας επιστρέψουμε στο παρόν και στο εξωφρενικό Ibiza της εταιρείας, που τους έφερε «μόνο» μέχρι την 1η θέση των FWD στην Ευρώπη.

Μαμά στρόφαλος!

Γενικά, όταν ακούω τέτοια spec πολλές φόρες απορώ από το πόσο ψάξιμο έχουν ρίξει και πόση εμπιστοσύνη έχουν στη δουλειά τους κάποιοι μηχανικοί. Όταν μου είπε ο Πέτρος ότι ο μαμά στροφαλοφόρος του δίλιτρου ΤSI (κωδικός EA888 CCZ) από Golf VI GTI γυρνάει πλέον μέχρι και 10.500rpm, νόμιζα ότι άκουσα λάθος. Κι όμως, με μια ζυγοστάθμιση ακριβείας για να μην στρεβλώνει/τραμπαλίζει και διαλύσει τα πάντα απ’ τους κραδασμούς, ο στροφαλοφόρος που δεν έβλεπε ούτε τις 7.000rpm στο μαμά 6άρι GTI, τώρα φτάνει το Suzuki Hayabusa σε στροφάρισμα. Και αυτό μέσα σε εργοστασιακό μπλοκ, με υποτετράγωνη αρχιτεκτονική (82,5mm x 92,8mm), πράγμα που σημαίνει ότι η ταχύτητα εμβόλου -mean piston speed- είναι 32,48m/sec!!! Για να μπορέσουν έμβολα και μπιέλες να αντέξουν τα εξωφρενικά φορτία, η RTMG Performance έριξε τρελή μελέτη και έπειτα έκανε ειδική παραγγελία τα σφυρήλατα μπιελοπίστονα.

Όμως σχεδόν την περισσότερη δουλειά μέσα στο μοτέρ έφαγε η κεφαλή. Έγινε ροϊκή εξέλιξη και porting έπειτα από εκτεταμένη χρήση flow simulation για να μειωθούν όσο γίνεται οι τριβές (είναι αναγκαίο γιατί θα περάσουν τεράστιες ποσότητες καύσιμου μείγματος και καυσαερίων από εκεί), οι βαλβίδες είναι της Supertech, με αυτές της εισαγωγής να είναι εργοστασιακής διάστασης, ενώ οι εξαγωγής είναι 2mm μεγαλύτερες. Επειδή οι βαλβίδες θα κοπανάνε γερά πάνω στις έδρες της κεφαλής, αφού θα τις κλείνουν βίαια τα σκληρά ελατήρια της Cat Cams (με εργοστασιακά retainers που έχουν τρομερά υψηλή αντοχή!), η RTMG Performance κατασκεύασε έδρες απο AMPCO 45 ΕΧ, ένα κράμα υψηλής σκληρότητας, γνωστό για την αντοχή του σε κρουστικά φορτία, σε έντονες τριβές και χημικές διαβρώσεις, ενώ κατά ένα τρόπο «ρουφάει» τα χτυπήματα και δεν κάνει ζημιά στις βαλβίδες.

Αντίθετα, οι οδηγοί των βαλβίδων φτιάχτηκαν από AMPCO 35, διαφορετικές οι ανάγκες. Για την κίνηση των βαλβίδων είναι υπεύθυνοι οι custom εκκεντροφόροι κι εδώ ο Πέτρος ήταν ξεκάθαρος: «δεν υπήρχε κάτι που να μας ικανοποιούσε στην αγορά, οπότε έβγαλα τα μάτια μου να κάνω άπειρες δοκιμές για το καλύτερο αποτέλεσμα σε βύθισμα και διάρκεια. Έτσι θα μου επιτρέψεις να μην αποκαλύψω στοιχεία, εκτός απ' το ότι οι εκκεντροφόροι είναι κούφιοι για μικρότερο βάρος». Η κεφαλή έκατσε πάνω στο μπλοκ και ανάμεσά τους υπάρχει μια χειροποίητη φλάντζα με ατσάλινα δαχτυλίδια για πλήρη στεγανοποίηση. Για να μην σηκωθεί η κεφαλή απ' τις πολύ υψηλές πιέσεις που θα υπάρχουν μέσα στους θαλάμους καύσης, επιλέχθηκαν βίδες της ARP (ίδιες φοράει και στα καβαλέτα).

Το...ΚΤΗΝΟΣ

Η Presicion την ονομάζει Next Gen 8085 Sportsman A/R 1.0 και επειδή είναι απλός και έξυπνος ο τρόπος που η εταιρεία βαφτίζει τα turbo της, 80mm είναι η διάμετρος της φτερωτής του συμπιεστή και 85mm η διάμετρος της φτερωτής του στροβίλου. Μιλάμε για μια πραγματική «ρουφήχτρα» που την χρησιμοποιείς μόνο αν θες να δεις κάμποσο περισσότερο από μια 1000άδα άλογα, άλλωστε η Precision την δίνει για αποδόσεις μέχρι 1.600Ps στρόφαλο!

Η επιλογή δεν ήρθε τυχαία, ο Πέτρος επικοινωνούσε με το R&D τμήμα της Precision και τα παλικάρια από εκεί τον βεβαίωσαν ότι η καλύτερη λύση για τα specs του κινητήρα (αν δεν ψεκάσουν νίτρα) είναι η 8085. Τα καυσαέρια μπαίνουν στο turbo από ένα βαρβάτο custom χταπόδι χωρίς ραφές (οι καμπύλες έχουν γίνει με ειδικό κουρμπαδόρο) της Gialatzis Exhaust με τον κάθε αυλό να έχει 47mm εσωτερική διάμετρο, ενώ το downpipe, διαμέτρου 100mm, είναι από τιτάνιο Grd2 και φτιάχτηκε απ’ την JMR (John Markou Racing). Για να ελέγχουν μέχρι πόση πίεση θα σηκώσει το κτήνος, ακριβώς από πίσω του έχει κάτσει ένα external wastegate 66mm της Precision.

Η εισαγωγή έχει πολύ περισσότερη δουλειά! Κατευθείαν, όπως είναι πλέον καυτός ο αέρας απ’ τον συμπιεστή, πάει στο custom chargecooler της RTMG Performance για να κρυώσει, ενώ ακριβώς πριν την είσοδο του chargecooler κάθεται μια custom σκάστρα με ρουλεμάν (μειώνονται οι τριβές και εξαλείφονται οι μη γραμμικές τάσεις του ελατηρίου) για να διώχνει τον αέρα όταν η πεταλούδα γκαζιού κλείνει. Αφού έχει ψυχθεί ο αέρας, η 90άρα πεταλούδα του επιτρέπει να μπει στο custom μαύρο plenum της RTMG Performance. Βλέπεις αυτό το ιδιόμορφο «προβοσκιδωτό» σχήμα που έχει το plenum; Κατασκευάστηκε έτσι ώστε απ’ την χαμηλά και κεντρικά τοποθετημένη πεταλούδα να στέλνει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια ποσότητα αέρα σε ΟΛΟΥΣ τους αυλούς της billet αλουμινένιας πολλαπλής εισαγωγής. Plenum και πολλαπλή εισαγωγής έχουν συνολική χωρητικότητα 8lt, μιλάμε για 4x τον κυβισμό του κινητήρα, κάτι που ευνοεί λίγο περισσότερο στη δύναμη λόγω εξομάλυνσης ροής (στo dragster δεν σε νοιάζει η απόκριση, γιατί δεν παίζεις με το γκάζι). Στην πολλαπλή εισαγωγής έχει κάτσει η billet αλουμινένια μπεκιέρα της RTMG Performance, στην οποία όλες οι ενώσεις είναι με ρακόρ υψηλής πίεσης για μέγιστη ασφάλεια.

8 μπεκ καυσίμου της Bosch (2 για κάθε κύλινδρο), με παροχή 2,200cc/min το καθένα, τροφοδοτούν τον δίλιτρο με τις παρανοϊκές ποσότητες καυσίμου που χρειάζεται πάνω στο full πάτημα. Μια Aeromotive 1000άρα μηχανική αντλία καυσίμου, με κίνηση από τον στρόφαλο, ρουφάει το καύσιμο απ’ το ειδικό custom ρεζερβουάρ που έχει διαφράγματα μέσα. Αυτά χρειάζονται για να συγκρατούν το καύσιμο στην θέση του κατά τις έντονες επιταχύνσεις των 2g και να μην τραβήξει αέρα η αντλία. Για τόσο καύσιμο θες και δυνατό ρεύμα, οπότε υπάρχουν πολλαπλασιαστές “R8” (πόσο overengineered είναι τελικά!) της NGK με μπουζί της ίδιας εταιρείας.

Στον πάτο και γύρω-γύρω

Ξέρεις ότι θα στροφάρεις και θα φορτώσεις με κάμποσα bar πίεσης, άρα για να μην στρεβλώσει/ραγίσει το μπλοκ, πρέπει να το ενισχύσεις. Μια χαλύβδινη πλάκα ενίσχυσης στροφάλου υψηλής αντοχής με όριο θραύσης 1400MPa δένει το μπλοκ περιμετρικά με όλα τα καβαλέτα και το κάρτερ. Το κάρτερ είναι πλέον μεγαλύτερο και παίρνει 3lt περισσότερο λάδι, ενώ έχει μέσα διαχωριστικά που συγκρατούν το λάδι γύρω απ' την προβοσκίδα. Σκέψου να μην τα έχεις και να τραβήξει αέρα η αντλία πάνω στο πάτημα, ακριβώς την ώρα που χρειάζεσαι μέγιστη λίπανση και ψύξη! Η τρόμπα λαδιού είναι η εργοστασιακή, αλλά βελτιώθηκε σε παροχή και πίεση απ’ την RTMG Performance. Και αφού μιλάμε για κάρτερ και λάδια, το PCV Delete Kit της RTMG Performance βοήθησε αρκετά. Στο τέρμα γκάζι, κατά τον 3ο χρόνο (εκτόνωση) πολλά καυσαέρια καταφέρνουν και περνάνε απ' το δαχτυλίδια του εμβόλου -blow by- και καταλήγουν στον στροφαλοθάλαμο. Επειδή αυτά τα καυσαέρια περιέχουν υγρασία, αλλά κυρίως βενζίνη, αυτό αναμιγνύεται με τα λάδια και αρχίζει να τα «δηλητηριάζει» (δημιουργούνται επικαθήσεις). Όμως υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα που είναι πιο σημαντικό όταν ζητάς τέρμα δύναμη. Αυτά τα καυσαέρια που καταλήγουν στον στροφαλοθάλαμο αρχίζουν και αυξάνουν την πίεση απ' την κάτω μεριά του εμβόλου και το φρενάρουν στο κατέβα, απορροφώντας δύναμη. Το εργοστασιακό PCV σύστημα στέλνει αυτά τα αέρια πίσω στην εισαγωγή, ώστε να καούν μέσα στον θάλαμο καύσης, ενώ το PCV Delete kit της RTMG είναι υψηλής ροής για να ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια ανεμπόδιστα. Η μείωση των απωλειών είναι μεγάλο κομμάτι του αγωνιστικού αυτοκινήτου, ακόμη και η αντλία νερού είναι μια ηλεκτρική της Davies Craig, για να μην τραβάει δύναμη απ' τον στρόφαλο.

Μετάδοση

Ένα είδος μυστηρίου! Το 6άρι DSG κιβώτιο είναι το DQ250 που θα βρεις σε διάφορα Golf GTI με 200+Ps. Όμως πώς έφτασε να δουλεύει αξιόπιστα με 115kgm και σχεδόν 11.000rpm, πρέπει να σφίξουμε το χέρι του Γερμανού που το σχεδίασε σωστά και μετά του Γιώργου Γκατζελάκη (GTS transmission) που το βελτίωσε σημαντικά, πάντα σε συνεργασία με την RTMG Performance. Για τα γρανάζια, αφού επιλέχθηκε πολύ προσεκτικά το κατάλληλο κράμα χάλυβα, μετά χρησιμοποιήθηκε ο ειδικός φούρνος θερμικής επεξεργασίας της GTS transmission, για ανακρυστάλλωση και αύξηση της σκληρότητας ώστε να αντέξουν στο μέγιστο. Επίσης ενισχύθηκε και η κάσα σε ορισμένα σημεία ώστε να μην ανοίξει.

Με το βολάν όμως υπήρχε σοβαρό θέμα. Ο κλασικός τετράχρονος, τετρακύλινδρος κινητήρας έχει 3 παθητικούς χρόνους και έναν ενεργητικό (την εκτόνωση), δηλαδή ο μόνος χρόνος που παράγεται δύναμη. Αφού ο κάθε κύλινδρος παράγει δύναμη σε διαφορετικές μοίρες περιστροφής στροφάλου, τότε υπάρχει το βολάν που λειτουργεί σαν «εξομαλυντής» αφού λόγω της μεγάλης μάζας του αμβλύνει τις ακραίες επιταχύνσεις που υπάρχουν όταν κάποιο απ’ τα έμβολα βρίσκεται στον 3ο χρόνο. Όμως σε ένα τόσο δυνατό μοτέρ αυτές οι επιταχύνσεις είναι τόσο βίαιες που το εργοστασιακό βολάν διπλής μάζας όχι μόνο δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά αλλά, αντίθετα, έκανε ζημιά, αφού σε κάποιο σημείο συντονίζονταν και λόγω κραδασμών ξεβίδωνε τα πάντα!

Μετά από πολύ ψάξιμο, η RTMG Performance έφτιαξε ένα δικό της billet βολάν, βάρους 8,5kg, με σκληρά ελατήρια και δυναμική ζυγοστάθμιση στο εκατοστό του γραμμαρίου. Σειρά είχε ο συμπλέκτης όπου η RTMG τον αναβάθμισε σε stage 2, δηλαδή πρόσθεσε 4 ακόμη δισκάκια και αύξησε αρκετά την πίεση σύμπλεξης. Η διαχείριση του κιβωτίου γίνεται από την μονάδα της HTG Tuning, με το πρόγραμμα να έχει επιμεληθεί ο Πέτρος.

Σε δυνατά αυτοκίνητα πάντα κινδυνεύουν τα ημιαξόνια όταν γαντζώνουν απότομα οι τροχοί, τα στρίβουν ή τα κόβουν. Για να μην υπάρχει αδύνατος κρίκος σε αυτό το τμήμα του αυτοκινήτου, φτιάχτηκαν billet κούπες, ενώ μπήκαν custom μεγαλύτεροι μπιλιοφόροι σε μεγαλύτερης διαμέτρου ημιαξόνια, πάλι μια σωστή λύση απ’ τη συνεργασία της RTMG Performance με την GTS Transmission.

Το αποτέλεσμα;

Καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν άπειρες πληροφορίες για να γράψω για το κτηνώδες ΕΑ888 που έχτισε RTMG Performance, αλλά δεν θα χωρούσε το περιοδικό, εδώ δεν είναι τόμος της Papyrus Larousse Britannica. Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι το πρόγραμμα, γιατί όλα όσα διάβασες πιο πάνω, αν δεν δουλέψουν αρμονικά, θα καταλήξουν σαν πλάνο έκρηξης στην ταινία Oppenheimer. O εγκέφαλος κινητήρα είναι ο Black Edition της ECU Master και το πρόγραμμα είναι του Πέτρου που δεν αφήνει κανέναν άλλον να ακουμπήσει τα Seat!

Αλλά μέχρι στιγμής τον δικαιώνει, αφού όταν η PT8085 φυσάει 3,45bar και το στροφόμετρο δείχνει 9.500rpm, ο 2.0TSI αποδίδει κοντά στα 1.300Ps (1.200wHp)! Αυτό το μοτέρ έχει κάτσει σε μια καρότσα, που, κατά τα λεγόμενα των ιδιοκτητών, είναι πολύ βαριά....885kg!!! Το κλουβί είναι από χρωμομολυβδενιούχο χάλυβα, αλλά το αμάξωμα έχει ακόμη αρκετές μεταλλικές επιφάνειες. Οι τρεις πόρτες είναι από ανθρακονήματα, ενώ όλο το μπροστινό καπάκι φτιάχτηκε από πολυεστέρα. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη τρύπα που στέλνει τον αέρα κατευθείαν στην Precision, οπότε προσοχή όταν δουλεύει και περνάς από μπροστά, βγάζοντας βόλτα τον σκύλο....παίζει να μείνεις με το λουρί!

Τι έκανε στην Santa Pod;

Είπαμε, πρωτιά στην Ευρώπη στα FWD, με 7,86sec και σχεδόν 300km/h ταχύτητα εξόδου! Αλλά υπάρχουν και άλλα ωραία νούμερα για να σου δείξουν τι εκπληκτικό σύνολο έχτισαν οι τρελοσαλονικείς. Ξεκινάμε με τα άρρωστα 2,2sec και 3,93sec για 100-200km/h και 200-300km/h αντίστοιχα! Θέλεις να μαντέψεις 18άμετρο και 0-100km/h; Άστο, θα πέσεις πολύ έξω. 1,306sec για τα πρώτα 18m και 1,83sec για να περάσει τα 100km από στάση....από δικίνητο και προσθιοκίνητο!! Ρε, μήπως είναι κρυφά τετρακούνα και μας το κρύβουν; Ακόμα και τα τετρακίνητα ζηλεύουν τέτοιους χρόνους.

Για να μπορέσει να εκτοξευτεί με τέτοιο τρόπο μπροστά, πρέπει να βρει πρόσφυση ακόμη και όταν έχεις τόση ροπή που κανονικά θα το έκανε υπερσπινιαρίστρα. Συνδυάζονται 2 διαφορετικοί τομείς για το σωστό αποτέλεσμα, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και η μηχανική πρόσφυση. Ο σωστός προγραμματισμός των launch control και traction control είναι εκπληκτικά αναγκαίος (πάλι ο Πέτρος κρύβεται από πίσω) και αλλάζει ανάλογα με την πίστα και τις συνθήκες (άλλο Santa Pod, άλλο Μάλτα), ενώ από μηχανικής μεριάς υπάρχει ένα custom Torsen διαφορικό της RTMG Performance/GTS Transmission και 28in μπαλόνια της Mickey Thompson στις 15άρες της Weld Racing εμπρός. To πρόγραμμα στο σασμάν δίνει εντολή για απαλό πατινάρισμα στην εκκίνηση, ώστε να δώσει χρόνο στα λάστιχα και τα μηχανικά μέρη να απορροφήσουν το σοκ (κοντράρεται η ροπή των 115kgm με την εκπληκτική πρόσφυση από κόλλες και μπαλόνια), ενώ μετά να είναι όσο πιο άμεσες οι αλλαγές γίνεται. Σε όλα τα video βλέπεις το Ibiza να εκτοξεύεται ευθύβολα και μέχρι το τέλος απ' το 400άρι έχει αλλάξει 4 σχέσεις και βγαίνει με 5η. Εφόσον η πίεση στο turbo είναι ανά σχέση κιβωτίου και km/h, το μοτέρ τα δίνει όλα στην 5η, αφού εκεί κρατάει την υψηλότερη πίεση στο turbo για να υπερνικήσει το Seat την τεράστια αεροδυναμική αντίσταση που το «φρενάρει», ενώ πρέπει να διατηρήσει τον υψηλό ρυθμό επιτάχυνσης μέχρι τον τερματισμό. Απίστευτα βασανιστικό για τον δίλιτρο γιατί οι τελευταίες σχέσεις κρατάνε και περισσότερη ώρα.

Για το μέλλον;

Ξαναπάρε το κείμενο απ' την αρχή. Με την πανευρωπαϊκή πρωτιά να την βλέπουν τώρα στον κεντρικό καθρέφτη, έχουν βάλει στόχο για την παγκόσμια. Και έτσι όπως είναι αποφασισμένοι εκεί στην RTMG Performance, δεν θα μου φανεί περίεργο αν γίνει γρήγορα. Έχω αρχίσει ήδη να λυπάμαι τον κακομοίρη της Speed Factory που θα πάει να κοντράρει την Μαρία...

Thanks to:

Ένα τεράστιο ευχαριστώ από καρδιάς σε:

Precision Turbo, GTS transmision, Οικογένεια Γρίλλη, Άγγελο Αγιασμένο, Γιάννη Παλτατζίδη, Δαμιανό Ακριβόπουλο, Κωνσταντίνο Τσότρα, Γιάννη Μάρκου, Κλεομένη Σαρρή, Αλέξανδρο Κάσση, Γιώργο Ξανθό, Μαρία Παυλίδου, Στέφανο Τσινασλανίδη, Δημήτρη Μουζάκη, Γιάννη Κυριακίδη, Γιώργο Τσολακίδη, Ελένη Ρεβελτζή, Βασίλη Ταούλτζίδη, Χρήστο Μπάρτζη, Κώστα Τσαντάκο, Χρήστο Μπουδούρη, Κώστα Μαυρίδη, Νίκο Γρηγοριάδη, Ηλία Κουζινάκη, Luke Stevenson, Callum Caswell family, Bartek Casteli, Dana Scot, Majid Usaf, Krystian Paziak, Αλέξη Λυχναρά, Ούρσουλα Πολέμη, Χρήστο Γκέκα, Santapod raceway, MDRA, το Διεθνές Πανεπιστήμιο Σίνδου και όλο το τμήμα οχημάτων.

Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου, Μαρία Μπαχτσεβανίδου, τον άνθρωπο που μας φροντίζει και είναι πίσω από αυτή την επιτυχία. Μου παραχώρησε το Ibiza που φτιάξαμε γι’ αυτήν, κρατούσε τα μικρά, ξενυχτούσε μαζί μας από μακριά, έκανε υπομονή και έβλεπε το Ibiza από την τηλεόραση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: Τετρακύλινδρος σε σειρά, μπλοκ από χυτοσίδηρο και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες/κύλινδρο
Κυβισμός: 1.984cc

Κωδικός κινητήρα: 2.0TSI EA888 CCZ (από VW Golf VI GTI)
Διάμετρος x Διαδρομή: 82,5mm x 92,8mm

Εργοστασιακός στρόφαλος με ζυγοστάθμιση για 11.000rpm

Κατάργηση αντίβαρων στο block της RTMG Performance

Χαλύβδινη πλάκα ενίσχυσης στροφάλου της RTMG Performance

Βίδες σε κυλινδροκεφαλή και καβαλέτα της ARP

Μπιέλες σφυρήλατες custom της RTMG Performance

Έμβολα σφυρήλατα custom της RTMG Performance

Turbo Next Gen 8085 της Precision Α/R1,0

External wastegate Precision 66mm

Ροϊκή εξέλιξη και porting της RTMG Performance

Έδρες απο AMPCO 45S της RTMG Performance

Οδηγοί βαλβίδων από AMPCO 35 της RTMG Performance

Custom φλάντζα κεφαλής με ατσάλινα δαχτυλίδια της RTMG Performance

Custom ελατήρια βαλβίδων της Cat Cams

Βαλβίδες εισαγωγής εργοστασιακής διάστασης της Supertech

Βαλβίδες εξαγωγής +2mm της Supertech

Custom εκκεντροφόροι της RTMG Performance

Billet αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής χωρητικότητας 8lt της RTMG Performance

Πεταλούδα διαμέτρου 90mm

8x μπεκ καυσίμου Bosch 2.200cc/min

Billet αλουμινένια μπεκιέρα RTMG Performance

Μηχανική αντλία καυσίμου παροχής 1.000lt/h της Aeromotive

Ηλεκτρική αντλία νερού της Davies Craig

Αλουμινένιο ψυγείο νερού από Honda Civic

Βεντιλατέρ της Mishimoto

Custom chargecooler της RTMG Performance

Custom πολλαπλή εξαγωγής χωρίς ραφές της Gialatzis Exhaust

Downpipe 100mm της John Markou Racing από τιτάνιο

Δοχείο αναθυμιάσεων 5lt της RTMG Performance

Δοχείο καυσίμου με διαφράγματα της RTMG Performance

Ρυθμιστής πίεσης της Aeromotive

Πολλαπλασιαστές R8 της NGK

Μπουζί BKR9 της NGK

Ενισχυμένη αντλία λαδιού της RTMG Performance

Κουζινέτα της ACL

Billet φίλτρο καυσίμου της RTMG Performance

Σκάστρα της RTMG Performance

Custom κάρτερ με διαχωριστικά της RTMG Performance

PCV Delete kit της RTMG Performance

Εγκέφαλος ECU Master Black Edition

Προγραμματισμός ECU της RTMG Performance

Hλεκτρολογικά εξ' ολοκλήρου απ' τον Δημήτρη Κυπαρισσά

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κιβώτιο DSG 6 σχέσεων ενισχυμένο απ’ την RTMG Performance

Billet βολάν βάρους 8,5kg της RTMG Performance

Αναβαθμισμένος συμπλέκτης Stage 2 της RTMG Performance

Custom Torsen διαφορικό της RTMG Performance/GTS Transmission

Billet κούπες

Custom μπιλιοφόροι και ημιαξόνια της RTMG Performance/GTS Transmission

Εγκέφαλος κιβωτίου της HTG Tuning

Προγραμματισμός ΤCU της RTMG Performance


ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Σωληνωτό χωροδικτύωμα από chromoly κατασκευασμένο απ’ την RTMG Performance

Carbon πόρτες και πίσω καπό της RTMG Performance

Πολυεστερικά μούτρα της Albanis car design

Αλουμινένιο κάθισμα οδηγού της Tillett

Ζώνες της RRS

Πίνακας οργάνων by The Custom Builders

Δύο αλεξίπτωτα Simpson Racing

ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ

Πίσω άξονας πολλαπλών στηρίξεων από αλουμίνιο, κατασκευασμένος απ’ την Jamsport Suspension

Τετραπίστoνες δάγκανες εμπρός της Strange Enginnering

Διπίστονες δάγκανες πίσω της Nissin Brake Performance

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες Weld Racing 15in εμπρός

Thirty Two Racing Wheels 15in πίσω

Ελαστικά 28in εμπρός της Mickey Thompson

Πίσω 24,5in Hoosier

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

Μέγιστη ισχύς (whp/rpm): 1.200/9.500 (@3,45bar)

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΡΕΠΡΙΖ

ΚΜ/Η SEC

60-120 3,31

60-160 5,12

100-200 5,48

200-250 3,77

 

Αρθρογράφος

 

Volvo lifetime parts warranty

Volvo lifetime parts warranty

Η Volvo παρουσιάζει το μοναδικό στην αγορά αυτοκινήτου πρόγραμμα Εγγύησης Ανταλλακτικών για τον Πελάτη Εφ’ όρου Ζωής