Seat Leon 2.5 Turbo 1.200Ps
Το ξέρετε ότι ο κινητήρας μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 10.000+rpm; Το ξέρετε ότι έχει εργοστασιακούς εκκεντροφόρους; Το ξέρετε ότι κάνει burnout με 2η σχέση και πιάνει τα 185km/h; Αυτά και άλλα πολλά θα τα μάθετε μόλις διαβάσετε τη δοκιμή του Seat Leon 1P που ετοιμάζει η Delta Performance. Ένα από τα πιο ασφαλή και καλοστημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα dragster που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, φτιαγμένο με πολύ ψάξιμο και με φουλ όρεξη για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Κούτα όμως!
Ο Δημήτρης αγόρασε ένα καινούργιο Seat Leon το 2010 και ξεκίνησε σιγά-σιγά να το βελτιώνει προκειμένου να προβάλλει σωστά τη δουλειά του. Όταν πήρε την απόφαση να φτιάξει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα των αγώνων dragster, το Leon είχε μόλις 40.000km στο κοντέρ του. Σκεφτείτε ότι ήταν τόσο καινούργιο, που ο άνθρωπος που κατασκεύασε το roll-cage λυπόταν να το ξεκινήσει! Από εκείνη τη στιγμή όμως έχει περάσει αρκετός καιρός, αφού η εξέλιξη και οι βελτιώσεις στο αυτοκίνητο δεν σταματάνε ποτέ. Ακόμα βέβαια ο Δημήτρης δεν έχει δείξει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου, αφού δεν έχει σηκώσει σε αγώνα όλη την πίεση που έχει διαθέσιμη. Σε όλη αυτήν την πορεία που έκανε μέχρι σήμερα, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα, τα οποία όμως τα έλυσε και πλέον έχει στα χέρια του ένα πολύ δυνατό και κυρίως αξιόπιστο σύνολο με τρομερές δυνατότητες. Ένα ελάχιστο δείγμα το έδειξε στον πρώτο αγώνα dragster της φετινής χρονιάς που έγινε στο Αγρίνιο. Με τη μικρή πίεση και το turbo στην ουσία να κοιμάται, ο Δημήτρης έσπασε το φράγμα των 10sec.
Χτίζοντας ένα αυτοκίνητο από το μηδέν
Όταν ο Δημήτρης αποφάσισε να πέσει με τα μούτρα στα βαθιά, είχε σκοπό να κάνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου. Είτε μιλάμε για τον κινητήρα είτε για την μετάδοση και φυσικά για την ασφάλειά του. Κατά κύριο λόγο, οι περισσότερες εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο έγιναν από την Delta Performance και τον Δημήτρη. Όλα ξεκίνησαν όταν το αυτοκίνητο γδύθηκε τελείως και έμεινε σκέτη λαμαρίνα. Από εκεί ξεκίνησε ο Δημήτρης, ενισχύοντας τις ραφές του σασί και στη συνέχεια το έστειλε πακέτο στην TG Workz για να του κατασκευάσει ένα πλήρες roll-cage πολλαπλών σημείων που ξεκινάει από τους μπροστά θόλους και καταλήγει στους πίσω. Το roll-cage έχει χιαστί σχεδόν παντού και είναι κατασκευασμένο με γνώμονα να κολληθεί επάνω του το μεταλλικό bucket κάθισμα της Kirkey, το οποίο πατάει επάνω σε αλουμινένιες custom βάσεις και είναι βιδωμένο σταθερά με ροδέλες και βίδες. Από το εργοστασιακό εσωτερικό βασικά δεν κρατήθηκε τίποτα. Το ταμπλό είναι όλο κατασκευασμένο από την αρχή από πολυεστέρα και το έχει φτιάξει η Defsta Carbon. Η ίδια εταιρεία έφτιαξε τις νέες επενδύσεις των θυρών, την πίσω θύρα για τον χώρο αποσκευών, την αεροτομή, ένα πατάκι για τον οδηγό, καθώς και όλη τη μούρη, η οποία είναι ένα ενιαίο κομμάτι και περιλαμβάνει το καπό, τον προφυλακτήρα και τα φτερά. Δεξιά από τον οδηγό έχει τοποθετηθεί ένα custom πάνελ με τους διακόπτες που εκκινούν τον κινητήρα, ανοίγουν το ρεύμα και τις αντλίες καυσίμου.
Ο Δημήτρης άλλαξε όλα τα παράθυρα με νέα που έφτιαξε μόνος του από lexan, κατάλληλα κομμένο στις διαστάσεις που ήθελε, ενώ αφαίρεσε από τις πόρτες περιττά στοιχεία, όπως τους μηχανισμούς για τα παράθυρα, τις κλειδαριές κτλ. Στο μπροστά τμήμα, ο Δημήτρης κατασκεύασε και ένα crash-bar, το οποίο παράλληλα παίζει τον ρόλο της βάσης για το ψυγείο και το intercooler, ενώ ενίσχυσε και την μπροστινή γέφυρα. Την εικόνα στο εσωτερικό την ολοκληρώνει μία custom οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που κατασκεύασε κατά παραγγελία η PRD, οι ζώνες έξι σημείων της Sparco, το τιμόνι της Turn One, με τον κώνο της Velto, καθώς και το σύστημα πυρόσβεσης της Sparco, το οποίο χρησιμοποιεί επτά συνολικά μπεκ. Η TG Workz κατασκεύασε επίσης και το wheelie bar, το οποίο βιδώνεται επάνω στο roll-cage και ακριβώς από πάνω του τοποθετήθηκε το αλεξίπτωτο της Simpson.
Ποιος κινητήρας;
Πριν πιάσουμε τον κινητήρα, θα αναλύσουμε λίγο ένα εξίσου σημαντικό σημείο ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου dragster, που δεν είναι άλλο από τη μετάδοση. Το να μπει ένας απλά ενισχυμένος συμπλέκτης και δύο καλά ημιαξόνια δεν είναι κάτι ενδεδειγμένο για ένα αυτοκίνητο που ο κινητήρας του ξεπερνάει τα 1.200Ps. Η μετάδοση του συγκεκριμένου Leon έχει μπόλικο ψάξιμο και έχουν επιστρατευτεί αρκετά ετερόκλιτα πράγματα για να ολοκληρωθεί. Για αρχή έχει χρησιμοποιηθεί η χελώνα του κιβωτίου από το Leon 2.0TFSI, αλλά μέσα της έχουν αλλάξει τα πάντα. Ο Δημήτρης ήρθε σε επαφή με τον Τάκη Βούρο, που τον προμήθευσε με το dog-box κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων της Monster Performance. Από την Monster Performance είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία και τα ενισχυμένα ημιαξόνια, αλλά και οι μπιλιοφόροι. Ο συμπλέκτης είναι ένας τρίδισκος της Tilton και χρησιμοποιεί μία βαλβίδα της Magnus Motorsport και μία custom βάση για την αντλία του, την οποία έφτιαξε η RTMG Performance. Η βαλβίδα της Magnus καθυστερεί την επαναφορά του συμπλέκτη, ενώ η βάση που κατασκεύασε η RTMG είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να μειώνεται η επιφάνεια επαφής του ρουλεμάν στα χτένια του πλατό.
Όλο αυτό έγινε γιατί ο τρίδισκος συμπλέκτης ήταν στην ουσία “on-off”, με αποτέλεσμα να περνάει ακαριαία όλη η δύναμη και το αυτοκίνητο να σπινιάρει ακατάσχετα, ενώ τώρα έχει πιο προοδευτική λειτουργία και περνάει πιο σωστά η ροπή στο κιβώτιο. Η εν λόγω αντλία είναι της Wilwood, όπως επίσης και η πεταλιέρα. Το διαφορικό είναι φυσικά μπλοκέ και είναι της Peloquins, ενώ ο Δημήτρης έχει πάντα καβάτζα και ένα επιπλέον της Wavetrac. Το κιβώτιο στηρίζεται στη βάση της Torque Solution, ενώ οι αλλαγές γίνονται από τον εκπληκτικό επιλογέα Ultra Shifter της CAE, ο οποίος έχει επάνω του μια μανέτα της Monster Performance που «κλειδώνει» την πρώτη σχέση. Οι σχέσεις του κιβωτίου είναι αρκετά μακριές, με την 1η να πιάνει 105km/h, την 2η 185km/h, ενώ η 4η τερματίζει στα 285km/h!
O Dahlback, ο Vin Diesel και ο Μήτσος
Τι σχέση έχει το Golf RSI του Dahlback με το The Fast and the Furious; Στη δεύτερη ταινία της σειράς είχε γίνει πρόταση να εμφανιστεί ένα από τα αυτοκίνητα του Hans Dahlback, αλλά ο Σουηδός απέρριψε την πρόταση, καθώς το σενάριο ήθελε το αυτοκίνητο της Dahlback Racing να χάνει. Τι σχέση έχει τώρα το θρυλικό Golf του Dahlback με το Jetta που οδηγούσε ο νέρντουλας Jesse; Έχουν και τα δύο τον ίδιο κινητήρα. Και το Leon του Δημήτρη, τον ίδιο κινητήρα με αυτά έχει! Και ποιος είναι αυτός ο κινητήρας; Ο πεντακύλινδρος έμμεσου ψεκασμού 2.5lt των 2.480cc, ο οποίος απέδιδε στην εργοστασιακή του μορφή 170Ps. Ο κινητήρας αυτός δεν πουλήθηκε ποτέ στην Ευρώπη και ήταν αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής και ο λόγος που δεν έκανε καριέρα στη γηραιά ήπειρο ήταν φυσικά οι ρύποι. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι ο προκάτοχος του 2.5TFSI που συναντάμε μεταξύ άλλων στο Audi RS3 και στο TT-RS. Ο κινητήρας αυτός είναι δύσκολος στη βελτίωση γιατί δεν ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένος και δεν υπάρχουν πολλά aftermarket, γι’ αυτό και οι περισσότεροι προτιμούν τον νεότερο TFSI, ο Δημήτρης όμως τον επέλεξε γιατί ήθελε να βγάλει αξιόπιστα πάνω από 1.000 άλογα στους τροχούς. Οι κινητήρες αυτοί, ανάλογα με τη χρονιά παραγωγής, είχαν είτε σφυρήλατο είτε χυτό στρόφαλο. Το μοτέρ που πήρε ο Δημήτρης για το project του είχε τον ενισχυμένο σφυρήλατο στρόφαλο και πάνω του πάτησαν οι ενισχυμένες μπιέλες Ι-beam της Integrated Engineering.
Στον κινητήρα έγινε ένα πολύ προσεκτικό και ακριβές blueprinting, καθώς και ένα ρεκτιφιέ στα χιτώνια από το Πολυβάλβιδο Ρεκτιφιέ, προκειμένου να τοποθετηθούν τα oversize -κατά 0,5mm- σφυρήλατα πιστόνια της CP-Carrillo, τα οποία χρησιμοποιούν πείρο των 22mm αντί για των 21mm που είχε το εργοστασιακό. Ο στρόφαλος χρησιμοποιεί τα μέταλλα της ACL, ενώ οι μπιέλες τα εργοστασιακά, τα οποία αλλάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η αντλία λαδιού δέχθηκε μια τροποποίηση από τον Δημήτρη και πλέον σηκώνει πίεση που φτάνει στα 5bar, η μηχανική αντλία νερού καταργήθηκε και τη θέση της πήρε μια ηλεκτρική. Βασικά το δυναμό παίζει να είναι από τα ελάχιστα parts που έχουν παραμείνει εργοστασιακά σε αυτό το μηχανοστάσιο.
Οι βίδες του στροφάλου και των μπιελών είναι της ARP, με τα μπουζόνια που έχουν αναλάβει να συγκρατούν σφιχτά δεμένη τη κεφαλή με τον κορμό να είναι από την σειρά 625+. Στην κυλινδροκεφαλή, η μόνη επέμβαση που έγινε ήταν η αλλαγή όλου του valvetrain, που περιλαμβάνει βαλβίδες, retainers, οδηγούς και τσιμουχάκια της Ferrea και τα διπλά ελατήρια της Supertech. Τέλος, τοποθετήθηκε η εργοστασιακή φλάντζα κεφαλής, αλλά -λόγω πλανίσματος- η σχέση στατικής συμπίεσης έχει ανέβει στο 10,2:1 (από το 9,5:1). Επίσης, λόγω των oversize εμβόλων, ο κυβισμός έχει ανέβει στα 2.511cc.
Πάμε στα υπόλοιπα τώρα…
Με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή δεμένα και έτοιμα, σειρά είχε ένας αρκετά μακρύς κατάλογος από περιφερειακά. Στη μπροστινή πλευρά του κινητήρα τοποθετήθηκε η καλοσχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής της Integrated Engineering, η οποία από μόνη της προσθέτει περίπου 45-50Ps επιπλέον ισχύος όταν χρησιμοποιηθεί και η ανάλογη επέμβαση στη χαρτογράφηση της ECU και το αντίστοιχο φίλτρο αέρα. Η πεταλούδα γκαζιού που επιλέχθηκε είναι από Corvette Z06, έχει 100mm διάμετρο και καταλήγει μέσω μιας σωλήνας που κατασκεύασε η PPM Exhaust στο πραγματικά τεράστιο φίλτρο αέρα της K&N. Παραμένουμε στη μπροστινή πλευρά του κινητήρα και συναντάμε τη μπεκιέρα της Integrated Engineering και πάνω της θα βρούμε πέντε μπεκ της Injector Dynamics, τα οποία έχουν παροχή στα 1.750cc/min, καθώς και τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου της Turbosmart.
Αλλάζουμε πλευρό και πάμε πίσω, με το πρώτο πράγμα που πέφτει το μάτι μας να είναι το turbo της Precision PT6870 Gen II, με A/R εξαγωγής 0.81, το οποίο χρησιμοποιεί συνδέσμους V-Band και πατάει επάνω σε μια custom πολλαπλή εξαγωγής που έχει φτιάξει η Delta Performance. Παρέα θα συναντήσουμε και δύο external wastegate της TiAL των 38mm. Πάμε πάλι μπροστά, αλλά αυτή τη φορά τέρμα μπροστά, για να ρίξουμε μια ματιά σε αυτό το μεταλλικό μπαούλο που είναι το intercooler της Speed Factory, σε διαστάσεις 460x300x150mm και είναι ικανό να υποστηρίξει ιπποδυνάμεις που φτάνουν τα 2.000Ps. Βασικά για τουρμπάτα Honda το προόριζε η Speed Factory, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Δημήτρη να το βάλει στο Leon του. Πίσω ακριβώς από το intercooler θα βρούμε το αλουμινένιο ψυγείο νερού της Mishimoto, το οποίο χρησιμοποιεί ένα βεντιλατέρ της Spal. Τις δε σωληνώσεις από και προς το turbo τις έχει κατασκευάσει η PPM Exhaust. Το σύστημα εξαγωγής είναι ένα από τα μικρότερα σε μήκος που έχω συναντήσει ποτέ μου σε αυτοκίνητο, αφού δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 40cm. Παρέα με την εξαγωγή βρίσκονται και τα δύο screamer pipes των external και όλα μαζί καταλήγουν στο δεξί και πάνω μέρος του καπό. Ακριβώς εκεί που θα καθόταν ένας υποθετικός συνοδηγός. Αν υπήρχε συνοδηγός πάντως δεν θα είχε και πολλά πράγματα να δει, αφού κατά κύριο λόγο το οπτικό του πεδίο θα καλυπτόταν από τις φλόγες που βγάζει η «ας την πούμε» εξάτμιση.
Το αγωνιστικό δοχείο καυσίμου πλέον βρίσκεται και αυτό στο χώρο του κινητήρα, είναι κατασκευασμένο από την Delta Performance και έχει μόλις 6,5lt χωρητικότητα. Ποσότητα όμως που είναι αρκετή, αφού σε κάθε πέρασμα το Leon θέλει περίπου 5lt καυσίμου. Από το δοχείο καυσίμου, το καύσιμο αντλείται μέσω δύο αντλιών Walbro 350lt/h που έχουν μια κοινή βάση της Aeroflow και, μέσω σωληνώσεων αεροπορικού τύπου, καταλήγουν στη μπεκιέρα, αφού πρώτα περάσουν από το φίλτρο καυσίμου της Aeroflow. Ο κινητήρας πατάει και αυτός σε βάσεις της Torque Solution, χρησιμοποιεί ένα δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού της NRG και σωλήνες λαδιού αεροπορικού τύπου.
Τι μας έμεινε; Τα ηλεκτρολογικά φυσικά. Όλοι οι αισθητήρες του κινητήρα, εκτός από του στροφάλου που είναι ο εργοστασιακός, προέρχονται από την Link, όπως επίσης και η μονάδα διαχείρισης η οποία είναι η κορυφαία Fury X που διαθέτει πολλές λειτουργίες, όπως traction control, launch control, dual knock control, ψηφιακό έλεγχο wideband και την ανέλαβε ο Τάκης Γεωργιάδης. Το Leon πέρασε αρκετές ώρες πάνω στο δυναμόμετρο, με άπειρες δοκιμές και μετρήσεις, με αποτέλεσμα -χάρη στη νέα μονάδα που χρησιμοποιεί- να έχει διαθέσιμους 400 χάρτες ανάφλεξης και ένα πολύ ψαγμένο ενεργό traction control, το οποίο παίρνει σήμα από αισθητήρες τοποθετημένους σε κάθε τροχό και διαθέτει τη δική του ξεχωριστή μονάδα διαχείρισης που έχει φτιάξει ο Γεωργιάδης. Η ECU έχει τη δυνατότητα να αλλάζει πίεση και προπορεία ανάφλεξης όχι μόνο βάσει ταχύτητας, αλλά και ανά μέτρο, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε αυτοκίνητο dargster. Για να κλείσουμε το κεφάλαιο κινητήρας, την εικόνα ολοκληρώνουν οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ιριδίου της NKG, καθώς και η μικρή -σε μέγεθος και βάρος- μπαταρία της Banner.
Σαν κάτι να ξέχασα…
Α, ναι! Τα φρένα και την ανάρτηση! Στην ανάρτηση έχει χρησιμοποιηθεί το coilover kit της BC Racing, με πιο σκληρά ελατήρια κατά παραγγελία. Όσο για τα φρένα, μην περιμένετε κάτι ιδιαίτερο, αφού κατά κύριο λόγο το αυτοκίνητο σταματάει με το αλεξίπτωτο. Τα φρένα έχουν τις εργοστασιακές δαγκάνες και δίσκους, με τακάκια Green Stuff της EBC και extra κατανεμητή της Wilwood. Τέλος, οι ζάντες είναι custom και έχουν κατασκευαστεί από την Mamas Wheels και έχουν 9Jx15in διάσταση εμπρός και 3,5Jx15in πίσω. Οι μπροστά ζάντες έχουν ντυθεί με drag ελαστικά M/H, σε διάσταση 28x10.5x15, ενώ οι πίσω με Hoosier, σε διάσταση
26x4.5x15.
Ένα μικρό δείγμα…
Στον αγώνα του Αγρινίου, που δυστυχώς όλοι ξέρουμε γιατί δεν ολοκληρώθηκε, ο Δημήτρης έκανε μόλις ένα πέρασμα. Τα πρώτα 18 μέτρα τα κάλυψε σε 1,789sec, ενώ τα 100 μέτρα σε 4,485sec. Μετά πέρασε τα 200 μέτρα σε 6,540sec, έχοντας 199,00km/h και για τα 400 μέτρα χρειάστηκε 9,699sec, με 250,87km/h. Αυτή η επίδοση έγινε με τη μηχανική πίεση, ενώ το αυτοκίνητο στα 2,6bar αποδίδει 1.200Ps, με 130kgm ροπής και σε συνθήκες αγώνα μπορεί να σηκώσει μέχρι 3bar πίεσης, πάντα με χρήση αγωνιστικής βενζίνης VP Q16. Οπότε σκεφτείτε τι θα γίνει τότε…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός: 2.511cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 83mm x 92,8mm
Σχέση συμπίεσης: 10,2:1
Blueprinting κινητήρα
Πολυβάλβιδο Ρεκτιφιέ
CP-Carrillo σφυρήλατα πιστόνια
Integrated Engineering μπιέλες I-beam
ARP βίδες στροφάλου-μπιελών
ARP 625+ μπουζόνια κεφαλής
ACL μέταλλα στροφάλου
Custom αντλία λαδιού
Ηλεκτρική αντλία νερού
Ferrea βαλβίδες
Supertech ελατήρια βαλβίδων
Ferrea retainers-οδηγοί βαλβίδων
Integrated Engineering πολλαπλή εισαγωγής
Corvette Z06 πεταλούδα γκαζιού 100mm
PPM Exhaust σωλήνας εισαγωγής
K&N φιλτροχοάνη
Delta Performance πολλαπλή εξαγωγής
PPM Exhaust 76mm σωληνώσεις turbo
Precision PT6870 Gen II turbo
TiAL 38mm external wastegate x2
TiAL σκάστρα
Speed Factory intercooler 460x300x150mm
Energie Racing Parts δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού
ID 1.750cc/min μπεκ καυσίμου
Integrated Engineering μπεκιέρα
Walbrox2 αντλίες βενζίνης 350lt/h
Aeroflow βάση αντλιών βενζίνης
Custom δοχείο καυσίμου 6,5lt
Turbosmart ρυθμιστής πίεσης καυσίμου
Mishimoto ψυγείο νερού
Spal βεντιλατέρ
Banner μπαταρία
Torque Solution βάσεις κινητήρα
PRD οθόνη πολλαπλών ενδείξεων
NGK πολλαπλασιαστές
NGK μπουζί ιριδίου
Link ECU Fury X προγραμματισμένη από τον Τάκη Γεωργιάδη
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Monster Performance dog-box κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων
Leon 2.0TFSI κέλυφος κιβωτίου
Peloquins μπλοκέ διαφορικό
Tilton τρίδισκος συμπλέκτης
Torque Solution βάσεις κιβωτίου
Monster Performance ημιαξόνια και μπιλιοφόροι
CAE Ultra shifter λεβιές ταχυτήτων
Wilwood αντλία συμπλέκτη
Magnus Motorsport βαλβίδα συμπλέκτη
R-TMG custom βάση αντλίας συμπλέκτη
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
BC Racing coilover kit
ΑΜΑΞΩΜΑ
TG Workz Roll cage
Delta Performance ράψιμο αμαξώματος
Delta Performance ενίσχυση γέφυρας
Delta Performance lexan παράθυρα
Defsta Carbon custom πολυεστερικόπρόσθιοτμήμα
Defsta Carbon custom πίσω θύρα
Defsta Carbon custom ταμπλό
Kirkey κάθισμα bucket
Sparco ζώνες έξι σημείων
Turn One τιμόνι
Velto κώνος τιμονιού
Simpson αλεξίπτωτο
TG Workz wheelie bar
Defsta Carbon επενδύσεις
Sparco πυρόσβεση
Custom crash bar
ΦΡΕΝΑ
Wilwood κατανεμητής φρένων
Fly-off χειρόφρενο
EBC Green Stuff τακάκια
ΤΡΟΧΟΙ
Custom by Mamas Wheels 3.5Jx15in εμπρός 9Jx15in πίσω ζάντες
M/H 28x10.5x15 εμπρός Hoosier 26x4.5x15 πίσω ελαστικά
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
Μ SEC ΚΜ/Η
18 1,789 -
100 4,485 -
200 6,540 199,00
400 9,699 250,87
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Nέο i30: H Hyundai αποκαλύπτει τις πρώτες εικόνες του μοντέλου.