Street legal GT-R
Το κόκκινο Nissan GT-R, με κωδικό R1K-X, που βλέπετε στις φωτογραφίες γράφει 8,97sec στο 400άρι, με έξοδο 264km/h και λάστιχα δρόμου! Πιο εντυπωσιακό όμως είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο GT-R ζυγίζει 130kg περισσότερα από το εργοστασιακό. Όπως δηλώνει και ο David Kim, CEO της Switzer Performance, ο ιδιοκτήτης ήθελε ένα άκρως πολυτελές εσωτερικό, ντυμένο εξολοκλήρου με δέρμα και alcantara, αλλά και hi-end ηχοσύστημα. Ο βελτιωμένος κινητήρας VR38DET αποδίδει 1.250WHP ήτοι 1.400 Ps με αγωνιστικές βενζίνες. Ο κινητήρας δέχθηκε σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες, ελαφρωμένο και ζυγισμένο στρόφαλο, aftermarket κυλινδροκεφαλές και εκκεντροφόρους, τουρμπίνες Switzer R1K-X, αναβαθμισμένο σύστημα τροφοδοσίας και ψύξης, ολόσωμη εξάτμιση, αλλά και άγραφο εγκέφαλο της Syvecs. Φανταστείτε τι χρόνο θα γράψει ένα αντίστοιχο GT-R με το πακέτο R1K-X, ξηλωμένο εσωτερικό και full slick λάστιχα...
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Σφοδρή σύγκρουση Nissan GT-R και Tesla Model X...