Toyota GT86 2JZ Drift Car 850Ps
From builder 2 drifter…
Γεννημένος την 1η Αυγούστου του 1974, ο René Alexander κατάγεται από τη Σλοβακία και έχει σαν κύριο αντικείμενο απασχόλησης τη σχεδίαση και κατασκευή κτιρίων. Εν μέσω σχεδιαστηρίων και εργοταξίων, σφήνα μπαίνει το πάθος του Alexander για το αυτοκίνητο. Έτσι, το 2013, ο Alexander κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο, ακολουθώντας με ένα BMW M3 E46 ολόκληρο το Πρωτάθλημα του Monster Energy King of Europe Drift, φτάνοντας στο τέλος της χρονιάς έως το Top 20 της κατάταξης οδηγών της κατηγορίας ProSeries. Το Πρωτάθλημα της κατηγορίας Pro συγκεντρώνει την ελίτ των Drifters, περιλαμβάνει 8 αγώνες σε όλη την Ευρώπη, ενώ εξελίσσεται στις μεγαλύτερες και πιο «χιλιομετράτες» πίστες κάθε χώρας. Οι οδηγοί κρίνονται με τηλεμετρία, ενώ οι αγώνες καλύπτονται με TV Broadcasting και Live Streaming. Την επόμενη χρονιά (2014), ο Alexander αντικαθιστά το Μ3 Ε46 με ένα 2JZ swapped Μ3 Ε92, ανεβαίνοντας στη συνολική κατάταξη και φτάνοντας στο Top 10 της κατάταξης οδηγών του Monster Energy King of Europe Drift, πάντα στην κατηγορία ProSeries. Φέτος, ο Alexander εμφανίζεται με ένα ολοκαίνουριο, επίσης 2JZ swapped Toyota GT86, κάνοντας επιλεκτικές εμφανίσεις στον 3ο γύρο στην Αυστρία 25-26 Ιουλίου, στον 5ο γύρο στην Ουγγαρία 22-23 Αυγούστου, ενώ δεν θα μπορούσε φυσικά να λείψει από τον 8ο και τελικό γύρο του Monster Energy King of Europe στη Σλοβακία. Η χρονιά του 2015 είναι αφιερωμένη στην προσαρμογή του Alexander και την εξέλιξή του σε συνδυασμό με την εξέλιξη του νέου του αυτοκινήτου. Όλο το team δείχνει ενθουσιασμένο με το νέο τους απόκτημα, αφού, όπως φαίνεται, πρόκειται για τον ιδανικό συνδυασμό μεγέθους, βάρους, συμπεριφοράς και επιδόσεων, προετοιμάζοντάς το πυρετωδώς για το Πρωτάθλημα του 2016…
Bold & Beautiful…
Αναφέρομαι φυσικά στο λευκό - πορτοκαλί GT86, που - σε action mode - μετά βίας διακρίνεται το μισό, αφού το πίσω του μέρος εξαφανίζεται στο σύννεφο καπνού, που παράγουν τα Federal, καθώς εξαϋλώνονται. Στην παρούσα φάση, το GT86 ζυγίζει 1.260kg, φέρει ένα roll cage της NC POWER, αγωνιστικό εξοπλισμό και πυρασφάλεια της Sparco, ενώ εξωτερικά «φοράει» το Rocket Bunny Aero kit του Kei Miura και custom carbon lip spoiler, πίσω φτερούγα και diffuser. Πίσω από τις λευκές Japan Racing JR3 8Jx18in μπροστά και 10Jx18in πίσω ζάντες βρίσκονται οι XYZ 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα, με αεριζόμενους, χαρακτούς, πλευστούς δίσκους 355mm γύρω - γύρω. Στο μπροστινό σύστημα, το εκπληκτικό Wisefab Front Kit αποτελείται από 7075-T6 aluminium billet CNC τμήματα της ανάρτησης, που φέρνουν την υπό γωνία θέση των εμπρός τροχών σχεδόν παράλληλα, έως και τις 62ο, εξοικονομούν 7kg και κάνουν χρήση μεταλλικών ball joint συνδέσμων. Τα ειδικά σχεδιασμένα άκρα του Wisefab Front Kit έχουν τοποθετημένα τα ball joints χαμηλότερα, ενισχύοντας το roll stiffness σε αυτοκίνητα με χαμηλωμένη ανάρτηση, επιτρέποντας έτσι την κατάργηση της εμπρός αντιστρεπτικής. Το kit περιλαμβάνει, επίσης, όλα τα απαραίτητα (steering rack attachment / crossmember insert και crossmember supports) προς αντικατάσταση της ηλεκτρικά υποβοηθούμενης κρεμαγιέρας του GT86, σε περιπτώσεις engine swaps με εν σειρά 6κύλινδρους ή V8 σύνολα. Επιπλέον, το Wisefab Rear Kit, με αντίστοιχα τμήματα της πίσω ανάρτησης κατασκευασμένα από 7075-T6 aluminium billet CNC, εξασφαλίζει μείωση του βάρους κατά 14kg, προσφέροντας ταυτόχρονα γρήγορη camber και bump steer ρύθμιση. Φυσικά, προϋπόθεση για την εκμετάλλευση όλων των παραπάνω είναι η χρήση ρυθμιζόμενης coilover ανάρτησης, που - στην περίπτωση μας - είναι μια KW Variant III. Έτσι, αναλόγως της πίστας και των προτιμήσεων του Alexander, το GT86 μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να έρθει στα μέτρα του.
Against the best…
Δύσκολο το έργο του René Alexander και του GT86, δεδομένων των δυνατών συνδυασμών οδηγών – αυτοκινήτων, που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν το 2016. Σύμμαχος τους, ο αλεξίσφαιρος 2JZ των 850Ps και 90kgm, στον οποίο έχουν τοποθετηθεί Tomei μπιέλες, JE σφυρήλατα πιστόνια, Tomei εκκεντροφόροι με HKS ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και μια Greddy πολλαπλή εισαγωγής σε συνδυασμό με μπέκ και μπεκιέρα της Injector Clinic. Το setup είναι φυσικά μονοτούρμπινο, με μια Full Race πολλαπλή εξαγωγής, ένα Borgwarner S400SX3 turbo (91mm compressor wheel, 83mm turbine wheel, 1.10 a/r), διπλά wastegates της Tial και ολόσωμη Fox εξάτμιση. Ένα Spal intercooler και ένα Setrab ψυγείο λαδιού εξασφαλίζουν τις χαμηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα και λιπαντικού του κινητήρα. Στον τομέα της μετάδοσης, που παραδοσιακά «πονάνε» τα δυνατά driftάδικα, τη λύση έχει δώσει η Samsonas με το universal σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο, ικανό να διαχειριστεί έως και 140kgm, ζυγίζοντας μόλις 38kg! Ένας Tilton συμπλέκτης, ένας custom άξονας μετάδοσης για 1000Ps και ένα Cusco 2 way διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φροντίζουν, ώστε η δύναμη του 2JZ να φτάνει στα πίσω Federal 595 RS-R 265/35/18.
Back 2 Slovakia ring…
Μετά από απουσία ενός έτους (2014), το Monster Energy King of Europe Drift επιστρέφει ξανά στο Slovakiaring για τον 8ο και τελικό γύρο του Πρωταθλήματος 2015. Όπως πάντα, το Slovakiaring προσελκύει οδηγούς, τις ομάδες τους, θεατές και media από όλη την Ευρώπη, ενώ φέτος παρόν θα είναι και ο Drift King - Keiichi Tsuchiya ως κριτής του αγώνα! Ογδόντα συνολικά οδηγοί έχουν δηλώσει συμμετοχή για τις κατηγορίες Monster Energy King of Europe Drift ProSeries, Federal Tyres Queen of Europe, Federal Tyres King of Europe Street Legal και Federal Tyres Gymkhana Kings, οι οποίες θα διεξαχθούν μέσα στο καυτό Σαββατοκύριακο, μεταξύ αυτών και ο René Alexander με το GT86. Στα μονά βαθμολογημένα περάσματα του Σαββάτου για το Top 32 της Pro Series, μόλις 10 βαθμοί χωρίζουν τον 1ο με τον 32ο !!! Ο René Alexander καταφέρνει και πάλι να μπει στην 10άδα, πίσω από τους Clemens Kauderer (Toyota Corolla AE86 SR20DET), τον Alois Pamper (E36 M3), τον Calin Ciortan (E30 V8), τον Francesco Conti (Nissan RPS13), τον Szilveszter Gyorgy (Nissan S14 2015 Federal Tyres King of Touge champion) και τον Bartosz Stolarski ( Nissan S14), ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Marcin Carzasty (Nissan S14), Remmo Niezen (Ε30 Μ5) με 1ο τον Joe Hountondji (Nissan RPS13 LS). Το GT86 της BPM Motosport (BUILD PRODUCTION MEDIA) δείχνει αξιόμαχο, μένει, λοιπόν, να δούμε τι θα μπορέσει να κάνει στην επόμενη αγωνιστική σεζόν στο Monster Energy King of Europe Drift 2016! Σημειώστε ότι το 2016 το King of Europe, το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Drift, με περισσότερα από 20 events σε χώρες, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Αυστρία και η Πολωνία, συνεχή τηλεοπτική κάλυψη και περισσότερους από 160.000.000 θεατές σε 4 Ηπείρους επεκτείνεται! Προστίθενται σε αυτό το King of Desert στη Μέση Ανατολή, το King of SudAmerica και τέλος το παγκόσμιας εμβέλειας King of Nations!!! Μιλάμε για πολύ καμμένο λάστιχο…
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Διάμετρος x Διαδρομή: 86mm x 86mm Σχέση Συμπίεσης: 8,5:1
| |
TUNING SPECS: Injector Clinic μπεκιέρα & μπέκ Greddy πολλαπλή εισαγωγής HKS ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων Tomei εκκεντροφόροι JE πιστόνια Tomei μπιέλες Full Race πολλαπλή εξαγωγής Borgwarner turbo Tial wastegates x 2 Fox εξάτμιση Spal intercooler Setrab ψυγείο λαδιού ATL FIA spec ρεζερβουάρ | ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Μπροστά: KW Variant III, Wisefab Front Kit Πίσω: KW Variant III, Wisefab Rear Kit
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Samsonas σειριακό κιβώτιο, Tilton δίσκο - πλατό, custom άξονας μετάδοσης για 1000Ps, Cusco 2 way διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, AP Racing πεταλιέρα | |
ΑΜΑΞΩΜΑ: Toyota GT 86 1.260kg Custom μπάρα θόλων μπροστά Full roll cage NC POWER Sparco τιμόνι, buckets, ζώνες Rocket Bunny Aero kit Custom carbon front lip, diffuser, πίσω φτερούγα
| |
ΦΡΕΝΑ: Μπροστά: XYZ 6πίστονες δαγκάνες, αεριζόμενοι, χαρακτοί πλευστοί δίσκοι 355mm, σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής Πίσω: XYZ 4πίστονες δαγκάνες, αεριζόμενοι, χαρακτοί πλευστοί δίσκοι 355mm, σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής
| ΤΡΟΧΟΙ: Japan Racing JR3 8Jx18in μπροστά, 10Jx18in πίσω, ελαστικά Federal 595 RS-R 265/35/18
|
|
|
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Για εσάς λοιπόν που θέλετε λίγα παραπάνω, η Porsche φρόντισε και ετοιμάζει την Cayman GT4 RS.