14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 28-29-30/5/2015
.jpg)
Αξία σταθερή...
...στο πέρασμα του χρόνου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οργανώθηκε και φέτος με πολλή αγάπη και πάθος για την Ελλάδα, τον πολιτισμό και το αυτοκίνητο. Αποτελώντας τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων, τον τέταρτο γύρο του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity και προσμετρώντας παράλληλα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων ως διπλός, με κάθε σκέλος -ασφάλτινο/χωμάτινο- να βαθμολογείται ξεχωριστά με συντελεστή 1.5, το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας εξαιρετικής σημασίας. Με 99 συνολικά συμμετοχές, 56 στην κατηγορία Sporting και 43 στην κατηγορία Regularity, ειδικές σε Κορινθία, Αττική και Στερεά Ελλάδα, συνολικού μήκους 917 χιλιομέτρων, το φετινό τριήμερο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έχει εξιτάρει άπαντες πριν καν ξεκινήσει. Συμμετοχές της τελευταίας στιγμής, οι Σουηδοί Myrsell-Junttila (νικητές του Historic Vltava Rallye), καθώς και οι Johnsen-Johnsen, με τις εντυπωσιακές σε ήχο Porsche 911 RSR.
Έχοντας το Νο1 στις πόρτες, οι “Pedro”-Baldaccini επιθυμούν να επαναλάβουν την επιτυχία του 2012, όταν είχαν φύγει από τη χώρα μας ως θριαμβευτές. Οδηγώντας ένα Lancia Delta Integrale 16V, στοχεύουν να εκμεταλλευτούν την απουσία του τραυματία “Lucky” και να αυξήσουν τη διαφορά τους στην κατηγορία 4 του πρωταθλήματος. Να αναρριχηθούν στην κατάταξη της κατηγορίας τους θα επιδιώξουν επίσης οι Falcone-Ometto, οι οποίοι άφησαν την Porsche 914/6 που χρησιμοποιούσαν πέρυσι στο θεσμό, μεταπηδώντας και αυτοί σε ένα Lancia Delta Integrale 16V. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D’ Angelo (Porsche 911 S). Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR. Στο bucket επιστρέφει ύστερα από απουσία τεσσάρων ετών και ο Παναγιώτης Κουτσίκος, που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002ti. Από την πλειάδα των Ελλήνων, ξεχωρίζουν και οι Πετρίδης-Πάλλας (Toyota Corolla AE 86) που ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες την περσινή χρονιά, οι πάντοτε ανταγωνιστικοί Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT), ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους «αειθαλείς» Καλτσούνη-Περίδη (Opel Kadett GTE) και Ανδριόπουλο-Μπογιαντζή (Toyota Celica). Οι περσινοί πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών, Κασιδόπουλος-Τζεφεράκος (Toyota Starlet), θα αγωνιστούν μόνο σε χωμάτινο τερέν, ενώ το ίδιο θα πράξουν και οι φετινοί επικεφαλής του πρωταθλήματος, Ζήβας-Αμαξόπουλος (Toyota Corolla). Στην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών, οι πρωτοπόροι του ευρωπαϊκού επάθλου Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο, σκοπεύουν να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα Ford Cortina Lotus. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι δικοί μας Κατσαούνης-Μανσόλας, θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτήν τη φορά με ένα Volkswagen Golf. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini) εμφανίζονται αρκετά έμπειροι και αναμένεται να είναι εκ των πρωταγωνιστών, όπως επίσης και οι Παπανίκος-Σαρρής (Triumph GT6+), Χαρμάνης-Φουντεδάκης (DKW F12), Σ. Τζώρτζογλου-Ι. Τζώρτζογλου (Morgan 4/4 1600 Competition) και Παλαβίδης-Παλαβίδη (BMLC Mini).
Ημέρα 1η...
Ημέρα 2η...
Ημέρα 3η...
|
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Μια αναμέτρηση στα 400 μέτρα ανάμεσα σε δύο μοντέλα της Honda, ένα πισωκίνητο και ένα προσθιοκίνητο.