1st DRAG DAY Λαμία 12-13 Μαίου 2012
Οι αγώνες Dragster είναι ακριβοί και πολλές φορές, αν όχι τις περισσότερες, απλησίαστοι για το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών που θέλουν να τρέξουν. Κάποιος ο οποίος έχει ένα Rallye πρώτου σταδίου ή ένα Grande Punto Abarth, απλά δεν έχει καμία ελπίδα για διάκριση. Συν ότι δεν θα έχει και ιδιαίτερο νόημα να τρέξεις, έχοντας αντίπαλό σου τον Βούρο και εσύ να οδηγείς ένα ξηλωμένο Abarth. Πλέον, το επίπεδο των αυτοκινήτων σε έναν αγώνα Dragster έχει ανέβει σε υψηλά επίπεδα και ένας απλός θεατής που θέλει απλά να τρέξει με το δικό του αυτοκίνητο, θα το κάνει χωρίς να έχει ελπίδα για διάκριση. Εκτός και αν αποφασίσει να θυσιάσει το καθημερινό του αυτοκίνητο και να το κάνει καθαρόαιμο αγωνιστικό.
Αυτό που λείπει από την Νότιο και Κεντρική Ελλάδα λοιπόν, είναι ένας αγώνας RWYB. Σε έναν τέτοιο αγώνα τρέχεις πραγματικά με ότι έχεις, είτε είναι πεντάθυρο Opel Astra, είτε Civic με νίτρα, είτε Punto GT με 5ο μπεκ και πρόγραμμα, είτε ακόμα Nissan GT-R. Εδώ λοιπόν, η Pro Action πήρε μία πολύ ευχάριστη πρωτοβουλία και παντρεύοντας ένα RWYB με έναν αγώνα Dragster, διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία, το πρώτο Drag Day! Το πόση επιτυχία είχε το event, το λένε οι αριθμοί. Το Σάββατο έγιναν πάνω από 500 περάσματα από περίπου 125 αυτοκίνητα, ενώ την Κυριακή, οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 180. Κάθε οδηγός έκανε τέσσερα περάσματα το Σάββατο και άλλα τρία την Κυριακή. Κάτι ακούστηκε επίσης για μία ζημιά των β¬700 σε μία ταβέρνα από 20 άτομα...
Η ροή του αγώνα σε γενικές γραμμές ήταν πάρα πολύ καλή, με μοναδική εξαίρεση μία διακοπή λόγω τεχνικού προβλήματος την Κυριακή, αλλά και λόγω της αθρόας προσέλευσης αγωνιζομένων.
Οι εντυπώσεις που ακούστηκαν καθ' όλη την διάρκεια του event, ήταν ιδιαίτερα καλές και θετικές, με τον κόσμο που έτρεξε να έχει χορτάσει περάσματα και τους θεατές να έχουν δει πολλές και εντυπωσιακές κόντρες. Τα αυτοκίνητα ήταν χωρισμένα σε κατηγορίες ανάλογα με τον χρόνο που έκαναν, έτσι σε πάρα πολλές από τις κόντρες, το αποτέλεσμα κρίθηκε στο νήμα.
Σημεία που μπορούν να βελτιωθούν, είναι το εισιτήριο των θεατών, το οποίο ήταν λίγο ακριβό -θα μπορούσε να έχει το μισό κόστος, καθώς και η πρόσφυση της πίστας. Βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε πως ήταν το πρώτο event σε εκείνο το χώρο και η πρόσφυση είναι κάτι που φτιάχνεται στο πέρασμα των αγώνων. Αυτό που μπορεί να κάνει η οργάνωση πάντως, είναι να καθαρίσει την πίστα από την σκόνη και να ξεκινήσει σιγά σιγά το στρώσιμο με κόλλα. Αυτό βέβαια προϋποθέτει το ότι θα γίνουν και άλλα events εκεί πέρα και γιατί όχι, ακόμα και πρωταθληματικοί αγώνες.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το KIA Picanto GT-Line είναι μία από τις καλύτερες επιλογές για αυτοκίνητο πόλης, αρκεί να μην το επιλέξετε με το αυτόματο κιβώτιο.